mei stoppers??

heey allemaal

nou ik heb een weekend achter de rug ik had jullie een bericht gestuurt dat ik zo vroeg wakker was en me huis aan het opruimen was......

me zus die kwam haar haar doen bij mij moets even verfen en gelijk fohnen.!!!
we zalde daarna uit eten gaan met ook een vriendin van mij
met ze drieen lekker klesten over de bruiloft.....

komen we daar aan bij het resterant......nou wat denk je
ze hebben me echt gefopt
had ik me VRIJGEZELLEN feest ik schrok me kapot.......!!!!!!!!!!

daar voor had ik me vriend geprobeert te bellen en die mocht ik van ze vader niet spreken werken bij het zelfde bedrijf hij had geen tijd (ik had al zoiets JAJA!!!)

dus alle puzzel stukjes vielen van die dag ineens in elkaar......
zit ik. iedere een een truitje aan met Prinses Mariska is op zoek naar Prins Marc.
ik dacht zo dat is mooi loop ik niet verlul nou ik had het nog niet gedacht en ik kreeg
me kleren aan....een prinssen jurk met alle toebehoren........!!!
kreeg me eten van benede naar boven eerst toetje daarna vlees daarna soep.
heel vreemd om zo te eten.

ik in me kleren naar scheveningen moets ik in een kar gaan zitten met foldertje ik zoek mij Prins marc.en een hele grootte spandoek met Mariska zoek haar prins Marc help..!! die liepen achter de kar leek wel een demostratie
allemaal mensen naar me kijken....
heel de boelevaar af gelopen (gezeten).
gingen we bolwen (kwamen we nog een vrijgezel tegen)
werd er nog dingen om geroepen naar mij...
maar jah nog steets geen prins he.
wij weer weg ,lopen we op de boelevard kom ik mij Prins tegen dat ws echt super leuk inelkaar gezet

nog wat gedronken bij een strand tent en toen rond een uurtje of 1 naar huis
het kwam met bakken uit de hemel zetten omweer ik had het koud breerrrrrr..

nou dat was mij weekend het was echt top.......
jullie nog wat leuks gedaan

Kakkie: wat jammer meis dat je ongesteld bent geworden, nu maar weer op naar de volgende ronde! (heb het lijstje weer aangepast!)

Maris: wat ben je goed gefopt zeg! ontzettend leuk idee, ik ben ook erg benieuwd of ik een vrijgezellenfeest ga krijgen, wanneer ging jij ook alweer trouwen? wij in oktober!

NOD lijstje:
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
Schmetterling         23jaar         1e ronde         3e kindje         NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD 3   juni
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

heey Vlinder.

ik ga op 08-08-08 trouwen. maar ga over 4weken op vakantie en er zijn nog wat weekende dat we iets te doen hebben...uit eindelijk dus vanaf nu nog 2...hadden mij vriend en ik uitgerekent dus het moets er van komen....

wat leuk dat je ook gaat trouwen spannent he allemaal???

liefs

Hallo!
Wat is er al weer veel gebeurd hier zeg!
Ben net 2 uurtjes thuis. Was gezellig in Ned! De familie weer gezien en lekker gebarbequed (schrijf ik dat zo goed??)

Ik heb zaterdag negatief getest, dus hoop dat ik morgen ongi word, want dan kunnen we weer verder klussen, hahahaha. Op naar ronde 2. Was ook te mooi om gelijk in de 1e ronde zwanger te raken.
Mijn schoonzussen (2) zijn in de 33e week zwanger nu. Wel grappig dat ze zo tegelijk op gaan en heel verschillende buiken hebben.

Wat ben je goed gefopt Maris!! Ik heb nooit een vrijgezellenfeest gehad

Nou, ik ga wachten op mijn ongi,
doeg!!

Wat een verhaal Maris!

Jammer Schmetterling, op naar de volgende ronde!

Ik zit alleen thuis, manlief ging nachtvissen, hij vroeg wel netjes of hij niet eerst " moest" klussen. Ik zei nee hoor ga maar, morgen weer!

Tot later!

hoi dames.
hier ben ik weer,

mariska, wat ben jij gefopt maar klinkt wel erg leuk. hihi, mooie verrassing. hihi.

schmetterling, fijn dat het gezellig was in ned. bij ons was het in belgie heel erg leuk. hebben ervan genoten, samen met me ouders, was echt een top weekend, maar ben zo moe nu.

dames, ik ga niet op iedereen reageren, sorry, nogal veel geschreven en heb er nu ff de puf niet meer voor.

hier gaat het redelijk. had net wat raars.

ik zat vanavond in auto op weg naar huis en kreeg me opeens zo een
steken in me onderbuik en rechterkant van me buik. was echt niet fijn.
maar ja, wat heeft dat weer te betekenen, heb donderdag vrijdag beste
dagen gehad.maar ja, haha, we zien het wel, voelde me alleen ff zo
beroerd.

liefs.

Er zijn hier veel te veel negatieve testen , iemand heeft toch een keer recht op een postieve?? Die fabrikanten verdienen echt goed aan ons...

Nou, het worden nu echt spannende tijden voor een heleboel dames hier, straks is het wachtbankje nog groter dan de NOD-lijst . Ik hoop dat jullie in ieder geval meer geluk (nou ja, vooral duidelijkheid!!) hebben dan ik.

Kakkie, balen van de ongi, maar in ieder geval fijn dat het 'op tijd' gekomen is en heel veel klusplezier voor de komende tijd!

Mariska, leuk joh een vrijgezellen!!! Ik heb er ook een gehad en ik ben er ook helemaal ingestonken! Ik vond het wel erg knap van mijn vrienden (en ook vrienden van mijn man, we hadden het namelijk tegelijkertijd op dezelfde dag/avond) dat ze het echt verborgen konden houden. Ik wist echt van niets, totdat ik 'ontvoerd' werd, ha ha! Zo te horen een heerlijke tijd. Hopelijk de bruiloft nog 10 keer gezelliger ?

Bloemetje, ik heb nu sinds gisteren wel 'kwaaltjes' te weten pijnlijke borsten, regelmatig ongi-buikpijn en obstipatie. Maar ja, dat kan dus zowel voor ongi als voor een zwangerschap, dus daar heb ik weer lekker niets aan. (maar voelt wel vervelend!)

Meiden, leuke avond nog, ga vroeg naar bed. Afgelopen nacht was toch echt iets te kort (met dank aan zoonlief )...

hoi,

nu nog kwaaltjes erbij en nog geen ongi, ik hoop zo dat je zwanger bent.
ik heb bij ongi altijd het tegenovergestelde van obstipatie, als dat bij mij op komt zetten dan komt de ongi er ook aan.

ik weet niet wat het was vanavond, maar was echt niet fijn de buikpijn die ik had. werd er zo ongelofelijk beroerd van. nu is het weer weg.

liefs

Terug
Bovenaan