mei stoppers??

hoi,

we moeten inderdaad voor 7 zwangeren gaan, dat zou erg mooi zijn. maar er moet er toch eentje tussenzitten met een positieve test he. Dat kan niet anders.

De buikpijn is hier weer over. nu nergens last meer van. Geen idee wat het is geweest.
Een innesteling zou te vroeg zijn, dat zou pas donderdag/vrijdag zijn.

liefs

Tjonge, jonge: ik heb een poosje door drukte (veel gewerkt) niet kunnen lezen en het is niet bij te houden hier! Wat wordt er veel gepost! Iedereen die op het wachtbankje zit: succes met het geduld bewaren!
Ik verwacht niet dat het hier deze ronde "raak" is, want in de vruchtbare week hadden we het allebei erg druk en dus amper geklust.

Groeten!

NOD lijstje:
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
Schmetterling         23jaar         1e ronde         3e kindje         NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD 3   juni
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                                                 2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde             1e kindje       NOD 15 juni
imd (isabel)                 27 jaar                1e rondje              2e kindje        NOD 21 juni

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Deze gebruiker         35jaar         2e ronde         2e kindje         NOD 24 mei
kakkie                         24jaar         1e ronde         1e kindje         NOD 25 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Wij zijn bezig voor onze tweede, onze zoon is nu 9 maanden en ben 21 mie met de pil gestopt voorheen had ik altijd 28 dagen dus daar ga ik maar weer vanuit... we gaan over 3 maanden trouwen dus zou erg leuk zijn om toch met een compleet gezin dat te doen :p maar verwacht niet zo snel onze eerste was er binnen de 1e ronde maar toen had ik al een paar maanden geen pil meer gebruikt.. duim duim duim..

hey meiden,

wat een drukte met posten hier zeg, erg gezellie, maar voel me zo wel een beetje schuldig dat ik niet iedere dag van me laat horen...
Mail op m'n werk, thuis niet echt de tijd voor en m'n vriend vind zulke sites helemaal niets, maar dat is dan mooi zijn probleem.

bedankt voor de diverse reacties. Vooral die van jou, Karin, geeft me wel goede hoop. Wat houdt jij netjes alles van iedereen bij zeg, dat vind ik (gelukkig niet als enige) toch wel lastig. Ik weet wel wat er gezegd wordt, maar kan niet precies iedereen uit elkaar houden. Dat maken die "schuilnamen" ook niet makkelijker hahaha. Maar ik hoop echt dat we een heleboel zwangere wachtende hebben en ik zal echt voor iedereen duimen! Heb het lijstje wat betreft mezelf alweer aangepast hieronder...

Veel liefs en we horen snel wie wel zwanger is en wie mee door gaat naar de volgende ronde.

heel veel liefs Leeuwtje

NOD lijstje:
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Ester                                      27jaar               1e ronde           1e kindje         NOD   7 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
Schmetterling         23jaar         1e ronde         3e kindje         NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni

Zwangere onder ons:

hoi,

leeuwtje, mijn vriend vind deze sites ook niks, maar dat is dan toch zijn probleem, wil er graag met vriendin of goed familielid over praten, maar dat wil hij niet. en dat respecteer ik dan ook. maar hier op de site wil ik er wel graag over praten. als hij dat jammer vind, tja, deze keer toch ook zijn probleem.

imd(schrijf het hopelijk juist) over drie maanden trouwen, heerlijk, en hopelijk met een bol buikje. zou erg fijn zijn denk ik.

hier gaat het redelijk, gisteren buikpijn, vandaag ook nog en behoorlijke hoofdpijn en ongelofelijk moe(heb ook wel druk weekend gehad). net 1.5u gelegen, maar haha, het helpt niet veel. Voel me ook erg slap.

liefs

Zo, lijstje weer aangepast, want ben gisteravond ongi geworden.
We gaan vrolijk door naar ronde 2!
ik hopp voor de andere wachtenden dat de ongi niet komt! Ik duim voor jullie!!

NOD lijstje:

Ester                                      27jaar               1e ronde           1e kindje         NOD   7 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling             23 jaar               2e ronde         3e kindje          NOD 29 juni

Wachtende:
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei

Zwangere onder ons:

oh jammer schmetterling, maar zoals je al zegt...pas ronde 1 en op naar 2!!

@tc: inderdaad leuk...zelfde dag de spanning!!

ik heb geen last van mijn buik of borsten....en normaal heb ik dat juist wel....maar is de eerste stopmaand dus schiet mij maar lek...

ook ben ik afgebouwd met de prednison en daar wordt ik altijd heel slap van, maar ik voel me super... ik werk als een beer en val niet eens om van moeheid voor het eerst in ongeveer 2 jaar....snap er niks van....maar ja...beter zo dan anders!!

vanmorgen was ik met de honden aan het lopen en toen werd   ik ineens heel misselijk.... hoefde gelukkig net niet over te geven.... het kwam ineens opzetten, en het was ook met 5 minuten weer weg.... dus ik heb het maar aan de warmte geweten...

dat ...en dat je met al dat gelees en al de verschillende info echt niet meer weet wat je denken moet...

als ik dan bijv lees dat jij nergens last van had tot 9 weken dan weet je toch bijkant niet meer naar welke symptomen je moet kijken?

een vriendin van mij die testte een week voor ze ongesteld moest worden al positief, en ze voeldt haar eisprong en 3 dagen erna al krampen en zere borsten....
dat was bij de eerste en nu pas weer (maar werd helaas een miskraam)..
wat een verschillende lijven dan toch allemaal he??

ik kan alleen maar hopen dat het zo is en anders gewoon net als schmetterling vrolijk door voor ronde 2!!

Terug
Bovenaan