mei stoppers??

hoi,

hier ben ik weer.
wat voel ik me rot vandaag. heb erge hoofdpijn, ben ongelofelijk moe(heb ook nergens zin in) en heb krampen. niet erg, maar ja, ze zijn er wel.
vorige keer had ik dit ook, dus ga er vanuit dat het niet gaat lukken deze ronde, maar je weet maar nooit, vorige maand was ik niet zo moe als nu,heb vanmiddag 1.5u op bed gelegen. hihi.

ester. ja, als je je een keer wat minder voelt, in combinatie met wat je hier allemaal leest en op internet, haha, dan weet je het soms niet meer. ik denk dat het elke keer ook weer anders is. Erg moeilijk.

vlinder, hoe voel jij je nu?

liefs

Even snel een berichtje, manlief is aan het koken.

Vandaag een collega: in verwachting van een 2-ling en ze heeft er 1, was helemaal beduusd!

Wat een wachtenden, ja hoor, allemaal zwanger, ik hoop het!!

Mijn misselijkheid is weg, voel niks, dus gebeurd volgens mij niks.

Ach Leeuwtje en Bloemetje als je maar hier lekker je verhalen kwijt kan, de mannen hoeven het toch niet te lezen!

Nou, fijne avond allemaal!!

hoi,

mooie dromen, inderdaad, wij schrijven gewoon lekker, jammer voor die mannen, haha, vriend weet het wel hoor, maar dat maakt me niet zoveel uit. ik wil het toch af en toe van me af schrijven.

liefs

Hallo! Wat gezellig hier! Lees stiekem al een tijdje met jullie mee omdat ik het helemaal leuk vind dat jullie allemaal 'mei-stoppers' zijn: ik zelf ben ook een mei-stopper en het is toch heerlijk om dit met anderen te kunnen delen wanneer je dit niet kunt met je vriendinnen of familie omdat we het toch liever nog even voor onszelf houden.

Weet niet of jullie nog een plekje hebben voor nog een mei-stopper op het forum, tis hier al behoorlijk druk!

Ik ben 26 jaar en woon 5 jaar samen met mijn vriend, 05 mei ben ik voor het laatst ongesteld geweest en heb vandaag mijn NOD...spannend. Iedere keer als ik naar het toilet ga ben ik benieuwd, maar tot nog toe niks te bekennen.

Hoop dat jullie allemaal snel zwanger worden en dat dit een vruchtbaar forum is!

Groetjes,
Daan

hoi daan,
wat mij betreft, van harte welkom. er zijn ook sommige dames die minder schrijven hier hoor, of we niet zo vaak meer ziek volgens mij.

spannend hoor, vandaag nod, ook nergens last van? en eerste ronde begrijp ik?
succes meid, hoop dat je snel zwanger bent.

groetjes

hallo allemaal

zo mij eerste werk dag zit er weer op nog maar 4 te gaan
en dan is het weer weekend.

nou ik begin een beetje de zenuwen te krijgen voor dit weekend want dan moet ik mij RD krijgen hoop het natuulijk niet.

me vriend en ik zaten gisteren een beetje grapjes te maken we zaten de lijst met zwangerschap kwaltje te lezen stonden er een hele hoop bij
ben ik wel veel moe de laaste tijd en kan niet slapen en zo nu en dan misselijk.

zegt die als je nou heel veel eet (ben ik goed in ) ga je morgen eerst je avond eten en dan een pak koekjes en dan weer een zakchip   ben je misselijk en daar moe van
en je heb je eet buien gehad dan heb je die kwaaaltjes...allemaal...ik vond het wel leuk verzonnen van mij vriendtje hiihihih....

neej maar mij echt kwaaltje zijn
niet kunnen slapen zweten als ik ga slapen
maar ok wel veel moe en zwart voor me ogen

nou ik ben soms wel in staat om een test te doen maar jah ik probeer nog te wachten tot 13juni.

hebben jullie ook van de kwaaltje of het idee dat het deze maand raak is ??????
vind ik wel leuk om te weten

liefs

Terug
Bovenaan