mei stoppers??

Het wordt eentonig hier... nog steeds niets. Nog steeds pijnlijke borsten, obstipatie. En ik wacht dus maar weer verder af.

Mooie dromen, no panic! Ik denk dat ik weet wat je (wellicht) fout hebt gedaan op babybrabbel (gebeurde mij ook de eerste keer). Je moet daar eerst nog een keuze aanklikken dat je wilt dat de andere cycli die je invult worden mee gerekend. Standaard staat dat knopje op 'niet berekenen' en dan vul je dus voor niets in... Dan doet het alleen met het bovenste stukje gegevens. Succes daarmee!

Vlinder, poeh, echt ziek is echt niet leuk! Ik hoop dat je snel genezen bent van je buikgriep (zo klinkt het tenminste)! En spannend wat de RD's gaan doen...

Bloemetje, gelukkig dat die buikpijn weer weg is, maar zouden het niet gewoon je darmen kunnen zijn? Je hebt er zoveel meters van, grootste kans dat daar dan het probleem zit . Ik hoop in ieder geval dat het niet meer terug komt! Een innesteling voel je volgens mij niet echt, allemaal zo microscopisch klein...

Schmetterling, balen van de ongi, maar ja, in ieder geval dus wel 'op tijd'. Veel succes met de volgende ronde.

TC, ik moest echt even lachen! Jij hebt dus ook last van het hangtietjes syndroom, hi hi! Ik ook. Ik moest stoppen met borstvoeding toen ik ernstig ziek werd en tegelijktijd viel ik in korte tijd toen ook 10 kg af, pffff, theezakjes met een hoofdletter T!! Ik vond het zulke lelijke hangdingen! Gelukkig is het wel weer wat bijgetrokken. Maar ze worden nooit meer zo 'strak' als vroeger, he?

Ester, wat lastig om dit allemaal te doen met ook een chronische ziekte (de dokter in mij is natuurlijk meteen nieuwsgierig welke ziekte je hebt, SLE ofzo? Maar voel je vrij om daar vooral geen antwoord op te geven als je niet wilt!). Ik hoop dat de klachten een beetje binnen de perken blijven met alleen prednison. En tja, die klachten in het begin... Je kunt er eigenlijk niets van zeggen. Er zijn een heleboel lijstje van klachten (bv op babybrabbel) waarbij er eigenlijk geen verschil tussen zwangeren en niet-zwangeren blijkt te zijn. Het blijft dus afwachten wat je wanneer gaat voelen.

En last but nog least, leeuwtje, wil je mijn geheim weten hoe ik jullie toch allemaal zo goed kan 'volgen'?  Ik opende eerst 2 x deze website, maar dan liep het forum meestal vast. Nu schrijf ik op een klein briefje een paar steekwoorden bij een naam en dan weet ik  weer precies wat ik als reactie wilde schrijven... (suf he?)

Hey meiden

daan welkom!

mariska (08?) ik heb ook heel veel van die kwaaltjes gehad de 1e 3,5 weken. Ben nu ongi, was naar mijn idee het ontpillen, maar wie weet! ik hoop het voor je, maar die kwaaltjes lijken inderdaad erg veel op elkaar.

en bloemetje, ik typ dus ook gewoon verder hoor, vriendlief bepaald dat soort dingen mooi niet voor mij.

en karin, ik vermoede al zoiets, maar wat een werk hee, ik probeer gewoon het een en ander te onthouden zoals nu, en als je 2x per dag reageert vind ik dat nog wel bij te houden, als je een dag overslaat niet. hahaha

en meiden van het wachtbankje, hoe lang willen jullie ons nou nog in spanning houden? je laat toch zeker nog wel iets horen?

nou ga ik even lekker een latte caramel maken (nescafe koffie) erg lekker en superzoet smaakje, ben ook wel een zoet meisje, hihihi (aan mijn eten zal het niet liggen in ieder geval....)

en ondanks mijn ongi, keelpijn en superverkoudheid voel ik me helemaal super. komende ronde beter (al was ik wel mooi  vanaf de kerstvakantie vrijgeweest als het nu raak was geweest)

fijne avond nog allemaal!

hoi daan...
ik was voor jou de laatste binnenkomer maar ik vind het gelijk gezellig hier..
jij hopelijk ook!!

@karin........jee met een dokter in ons midden moet het toch lukken!!!

ik heb een zware vorm van sarcoidose, dat drie jaar niet ontdekt is. eind 2005 heb ik zoals dat heet een acute aanval gehad en ben ik opgenomen en toen is de diagnose eindelijk gesteld en kon er behandeld worden. mijn lijf herkende mijn longen, mijn kraakbeen , mijn lever en mijn onderhuids lymfestelsel niet als lichaamseigen.
(nou ja...behandeld....er is niks voor, maar net zo lang je immuunsysteem onderdrukken tot het computertje opnieuw opstart) en dat is na ruim 2 jaar eindelijk gelukt.
ik heb 1 jaar lang 60 mg prednison per dag moeten slikken en toen dat niet hield en ik aan alle kanten uit mijn vel groeide hebben ze de metatrexaat erbij ingezet, dit heb ik bija een jaar samen op gebruikt (met nog een aantal bijkomende medicijnen) en nu is uiteindelijk bijna alles afgebouwd...
ik red het nu met een kwart tabletje om de dag.....
en normaal ben ik dus van ieder kwart tabletje dat wordt afgebouwd helemaal van de kaart een paar weken .... en nu ben ik deze maand dus van een half naar een kwart gegaan en met de pil gestopt en nergens last van...
onvoorstelbaar.......!
het is zo heerlijk om maand na maand op te knappen na zo lang zo weinig te kunnen...ieder moment genieten!!
en nou maar hopen dat we straks van een kleine kunnen mogen genieten!!

ik ben trouwens ook erg benieuwd naar het wachtbankje...er zitten er een paar bij die onderhand toch iets moeten kunnen weten!!!!
ik duim voor jullie!

hoi
karin, ga je binnenkort weer testen? of nog afwachten, haha goed idee briefje. maar is ook weer hoop werk denk ik.

leeuwtje, inderdaad, vriendlief hier moet dat ook niet beslissen voor mij, hihi kunnen we best zelf.

ester, balen dat je daar zoveel last van hebt. maar het gaat nu beter begrijp ik?

liefs.

hoi bloemetje,

ik voel me momenteel beter dan ik me de afgelopen 5 jaar gevoeld heb!
de eerste drie jaar waren veel vage klachten (en dat is erg lastig met een eigen bedrijfje als de artsen vol blijven houden dat het hooikoorts en overspannen is)....
toen het uiteindelijk zo erg werd dat het met een acute aanval doorbrak kon ik echt niks meer...slapen en slapen en al het kraakbeen ontstoken dus zelfs liggen deed pijn.
longen vol met ontstekingen waartegen antibiotica niet helpt omdat je lijf het zelf doet, dus met bronchoscopie longen leeggespoeld, en vanaf daar enorm gegroeid door alleen maar liggen en veel prednison.
na 1,5 jaar meegedaan aan een longrevalidatie programma op het astma centrum en daar langzaam aan weer in beweging gekomen, en dit uitgebouwd tot aangepast weer hele dagen met mijn bedrijfje bezig.....
dus ik voel me kiplekker momenteel! zo fit als voorheen zal ik wel nooit meer helemaal worden en ik moet altijd rekening houden met mijn lijf, maar het gaat gewoon heel goed nu

vandaar dat we nu ook eindelijk de stap durfden te zetten om er voor te gaan....
misschien dat ik daar ook wel zo vrolijk van ben haha

Dames, vandaag mijn NOD...maar die is gelukkig uitgebleven!
Ik voel al dagen alsof het op het punt van uitbreken staat.
Het vage is .... ik ben de hele dag onwijs misselijk.
Maar, ik heb ook keelpijn, dus ik maak me nog maar niet te blij.

Vanmiddag weer een test gedaan maar helaas.

Met mijn eerste was ik op mijn NOD op vakantie, dus heb ik toen pas met 7 weken getest. Ik weet dus niet of de test negatief was omdat ik nog niet ver genoeg ben.
Want volgens ee ncyclus van 28 dagen zou ik nu mijn NOD moeten hebben. Maar wie weet is mijn cyclus langer.

Ik weet het niet meer, als als als....we wachten het nog maar af!

Jullie succes met wachten...ik hoop snel positief nieuws te lezen van iemand hier!

hallo

@Ester.
ik wil je heel veel suc6 wensen ik hoop dat het allemaal goed verloopt.
daar heb ik vertrouwen in.

@missdreamer;
ik duim voor je dan kan er iemand met glitters gaan gooien

@leeuwtje:
ik ben sins maart al gestopt maar eerst veilig gedaan vanwege me bruiloft en kijken wat me lichaam deed maar tot nu toe is het elke keer 28 dagen.
en dit is de eerste keer dat ik van die kwaaltjes heb...
maarja we zullen wel zien wat er gaat gebeuren

liefs

Terug
Bovenaan