mei stoppers??

hallo dames

ik zal me even voorstellen
Ik ben een meisje van 22 jaar
Ik heb een dochter van 2,5
We willen heel graag een tweede kindje en we hebben in mei besloten om er voor te gaan.Ik ben vanaf de geboorte van mijn dochter nooit meer aan de pil begonnen.
Dus ben daar al een tijdje mee gestopt.Ik lees nu al vanaf het begin met jullie mee
En nu kan ik het toch niet laten om te kijken of er ook voor mij nog een klein plekje is :)
Mijn NOD zou 4 juni zijn die is dus over twee dagen Ik ben nu al een tijdje helemaal alleen in spanning aan het wachten En wil het graag met de dames hier delen.Vind het ook spannend hoe het nu met Rianne gaat.Ik voel nu al een tijdje pijn in mijn onderbuik en nog een vaag gevoel in mijn buik meer bij mijn vagina (Sorry dames)Maar het lijkt wel of het mijn baarmoedermond is echt vaag.Dat had ik ook bij mijn eerste.En ik heb nu twee dagen ook erg veel last van mijn bosten.Ik vind het heel spannend of ik het nu wel ben of niet.Ik ben zo bang dat het eigelijk allemaal verbeelding is en dat ik dalijk gewoon ongi word.Ik hoop voor iedereen hier dat die snel zwanger is.Ik duim met jullie mee

hoi dames.

weer lekker geschreven hier. hihi.
kan nu niet op iedereen reageren,want moet zo weer weg. krijgen sleutel van ons huis dus ben vanaf nu aantal weken iets minder hier te vinden.

verder gaat het goed hier, buikpijn is minder. maar nog wel erg moe, maar kan ook dit weer zijn.

gisteren had ik erge hoofdpijn,maar heeft vanacht ook erg geonweerd. en nu is het weg. misschien hoofdpijn omdat er onweer aan zat te komen? vind het heel gek, nog nooit gehad.

liefs

Hallo allemaal,
Wat worden er veel berichtjes op het forum gezet, het is haast niet meer terug te lezen als je een dag niet heb gekeken. Wel leuk om alle verhalen te lezen en te zien hoe iedereen het beleefd. Het is voor mij heel herkenbaar mijn gevoel komt weer helemaal naar boven hoe ik ook aan het afwachten was toen ik voor de 1e ging. Ik was toen naar 4 maanden zwanger. Moet zeggen dat de spanningen nu ook alweer een beetje naar bovem komen al ga ik er helemaal niet vanuit dat het in de eerste ronde raak is.
5 juni is mijn nod dus het komt dichter bij. Bij de eerste was ik 10dagen overtijd toen ik positief teste, dus had nu al zoiets van als dat nu weer het geval mocht zijn is het een leuk vaderdagcadeautje voor man lief. Mijn mannetje is er erg mee bezig of ik nou wel of niet zwanger zou zijn. We wachten het maar af.
Ik duim voor alle mensen op het wachtbankje en hoop vanaf donderdag naast jullie plaats te nemen.

groetjes an1974

Goedemorgen allen!!!

Lekker allemaal aan het werk zeker? nou ik ben nog een dag thuis gebleven... ben nog steeds niet erg fit! zit nog steeds om de haverklap op de wc... en wat een rotnacht gehad zeg! (veel muggen, onweer, wind, zweten en gewoon niet kunnen slapen!)

Miss dreamer: spannend hoor dat testen, het klinkt heel stom: maar ik durf niet!!! hihi vorige maand hadden we per ongeluk onveilig gevreeen en toen bleef ik testen (2 gedaan, en de 3e wilde ik nog gaan doen, toen ik erachter kwam dat ik ongi geworden was).

Ester: Erg fijn voor je dat je je nu super voelt! houden zo!

Bloemetje: wat spannend, de sleutel van je huis! moet er nog veel gedaan worden? ik hoop voor je dat je meteen aan de slag kan met de babykamer!

j_m_v: ik heb je ook in het NOD lijstje gezet! zet je je morgen zelf op het wachtbankje? gewoon kopieren en plakken!

Nou hier erg rustig, geen tekenen van ongi, wel sinds gisteren gevoelige borsten als ik op sta, moet zeggen heb ook hele grote boobs dus de druk wordt daardoor groter he als je gaat staan! (heb kuppie G van GGGGRRRRROOOOOTTTTT) , kan nog wat worden als ik zwanger ben misschien dan wel naar de I ?
Dus ik ken dat verhaal van theezakjes niet gelukkig, al is dit ook niet fijn hoor kan ik je vertellen!

NOD lijstje:
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Ester                                      27jaar               1e ronde           1e kindje         NOD   7 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling             23 jaar               2e ronde         3e kindje          NOD 29 juni

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Nou volgens mij zijn Rian, Tijgetje, en Luus gewoon hartstikke zwanger! en Karin ook!

Kunnen jullie allemaal eens een beetje verklappen uit welke omgeving jullie komen? geen plaatsnamen maar in de buurt van....

Ik woon dus in de buurt van Gouda!

Kus Vlinder

Allo Allo alle nieuwetjes!!!!

Gezellig toch ik schrijf ook niet denderend veel maar vind het heerlijk om hier af en toe wat kwijt te kunnen en mee te leven met anderen zeker als je omgeveing van niets weet....

He Karin HAHA kon ik er zelf ook maar om lachen oneerlijk he hoe de zwaartekracht zijn werk kan gaan doen!!! ben wel benieuwd hoor! hoop dat het raak is...

Voor alle anderen hier ook!!!!

Hier nog geen verschijnselen..... wordt wel neveus nu nog maar een paar dagennnnnnnn brrrrrrrrrrrr

Bloemetje voel jij je al wat beter/ het is ook echt drukkend weer geweest kan ook veel invloed hebben op hoe jij je voelt......

Als vriendlief het goed vind, ga ik morgenochtend testen! dan zit ik op dag 30, mijn cycli waren: 27,25,25 en 32! dus misschien wacht ik ook wel tot zaterdagochtend of zondag....

maar jullie zijn zeker de tweede die het horen hoor, negatief of positief!

Kus Vlinder

Hallo!!

Jllie houden ons wel in spanning hoor! Ik hoop datjullie (snel) positief testen!

Welkom Daan en j_m_v_20!!

En karin, weet je al meer? ik ken dat ook van die theezakjes! 2 x borstvoeding worden ze niet mooier van! Heb nu een a-tje, had altijd een mooie B en net na de geboorte van nr.1 zelfs D! Moest ik een beha lenen van m'n schoonzus! Maar ja, je moet er wat voor over hebben he? En mijn man vind het niet erg, dus...

Hier is het hartstikke warm! daar ook?

Nog een paar daagjes en dan kunnen we weer klussen, hahaha! Als het goed is volgende week woensdag.

En bloemetje, gefeliciteerd met je nieuwe huis! Moet er veel aan gedaan worden?

Groetjes,

Terug
Bovenaan