mei stoppers??

Hallo allemaal

Daar ben ik weer. We zijn op pinkpop geweest, dit was echt te gek. We hadden een zwangere vriendin mee genomen, dit was voor haar niet altijd een pretje. Ze zit nu in een fase dat ze haar emoties niet kan bedwingen. Soms begint ze spontaan te huilen, hoort helemaal niet bij haar. Maar goed, we hebben er van genoten.

Ik dacht wel dat er minstens 1 zwangere meer zou zijn. Maar helaas nog geen goed nieuws. Ga allemaal maar testen, want ik ben zo benieuwd.
Ik heb het idee dat het bij ons deze maand niet raak is. Is gewoon een gevoel.

Ik zie dat er een aantal nieuwe zijn, wat leuk. Schrijf gezellig mee.  

Ik had deze maand met ovulatietesten gedaan, maar geen positief resultaat. Nu moet ik er wel bij zetten dat ik ook wel eens een dagje vergeten ben, en ik niet op dezelfde tijd getest heb. Omdat dit niet ging met werk.

Ik heb een aantal dagen vrij gehad en hoef er nu maar 2 te werken en dan gaan we weer een weekendje weg, naar gent. Een neef gaat trouwen dus we dachten dan maken we  er maar een heel weekend van.

Wie in de klusperiode zit, heel veel klusplezier. Alle wachtenden maak jezelf niet gek. Het komt wel goed.

Liefs  joyce  

ja hoor...
geen buikpijn gewoon aan het werk en ineens denk ik ......oepsie.... naar de wc en ja hoor .......rd....
nou was ik 10 mei   op 11 mei ongesteld geworden, dus nod op 28 dagen gezet vanaf 10 mei , das dus 7 juni dus dat is  al redelijk vroeg en wat denk je .....3 juni 's ochtends raak........
nou ja... ik zit in elk geval niet in spanning!!
en nog geen buikpijn...geen rugpijn geen zere borsten....helemaal geen ongesteldheids kwaaltjes die ik anders wel enkele van heb...
stom he??

nou duimen voor jullie!!

Hallo ester

wat balen!!!

Nou zet je weer op de lijst met een nieuwe nod en dan kan je al gaan uitkijken naar de klusweek. Alles positief blijven bekijken. Stomme rode duiveltjes ook.

Wij hebben dit weekend een bruiloft en ik heb een witte rok gekocht. Ik hoop niet dat ik net dit weekend ongesteld word. Met de pil was dit altijd goed te regelen, maar nu heb je het niet voor het zeggen.

Even een raar vraagje?
Ik heb best erge witte afscheiding maar mijn eisprong moet allang geweest zijn, na je eisprong stopt toch je afscheiding, dan sluit de baarmoeder toch weer????
Weet iemand misschien hier iets van?

liefs joyce

NOD lijstje:
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling             23 jaar               2e ronde         3e kindje          NOD 29 juni
Ester                                      27jaar               1e ronde           1e kindje         NOD   2 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

@joycer.... sorry ik kan je er niet bij helpen.... wie weet weet karin het?

Zet mezelf ook even op het NOD lijstje, tis gezellig knus op de wachtbank!
Heb gisteren getest....negatief....maar ook nog geen RD's, mij zusje heeft een cyclus van 50 dagen, ik duim echt dat ik dit niet heb!!!!

Wat betreft die afscheiding ik heb ook geen idee....
@bloemetje: veel succes (met schilderen e.d.)  en plezier in je nieuwe woning!

Groetjes,
Daan

NOD lijstje:
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling             23 jaar               2e ronde         3e kindje          NOD 29 juni
Ester                                      27jaar               1e ronde           1e kindje         NOD   2 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Daan                                      26 jaar             1e ronde         2e kindje            NOD 2 juni

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Oeps, er staat 2e kindje, gaat toch echt mn eerste worden, zal het de volgende keer veranderen zodra de RD''s of het tweede streepje zich voordoet...keep on dreaming!

Hier nog geen nieuws...nog geen ongesteldheid, beetje misselijk maar
verder gewoon een raar gerommel in mijn buik. Kan van alles betekenen.
Na die negatieve test van het weekend heb ik besloten te wachten...ik
denk dat ik zaterdag ga testen.
Het rare is , heb deze maand ovulatietesten gedaan rond mijn vruchtbare periode
en ik heb geen vruchtbaarheid gemeten. Maar goed, ik weet mijn cyclus niet
dus misschien heb ik er net naast getest.
Heb in elk geval genoeg geklust

Esther, balen zeg! Nieuwe ronde nieuwe kansen, maar het blijft SHIT.

Vlinder...spannend..dus jij gaat het weekend testen!
Ik duim voor jou (duim jij voor mij? :) )
Wat was jouw vorige menstruatie dag dan? De eerste dag van je laatste menstruatie bedoel ik? Bij mij 5 mei...vind het allemaal moeilijk te volgen hoor!

Ik kan me niet voorstellen dat de andere wachtenden niet testen, ik zou he tniet uithouden hoor!!!
Heeft iemand enig idee hoelang je moet wachten? Zou het kunnen dat je 2 weken lang niet positief test terwijl je wel zwanger bent????

hoi hoi...pfff weer veel te lezen zeg, heb er haast een dagtaak aan om alles bij te houden...  ook weer veels te veel om op iedereen te reageren...

Die witte vloed komt toch na de eisprong? of was t juist voor die tijd...jemig ik weet er echt zo weinig van...internet biedt vast uitkomst!!

Voor de dames die nieuwsgierig zijn naar t testen: ik test nog niet omdat ik niet weet wanneer ik t beste kan testen...vorige week in m'n NOD-week dus twee testen gedaan en beiden negatief...dus had nu zoiets van ik kan beter extra lang wachten. Als ik nu volgende week negatief test dan kan ik lijkt me, gewoon echt niet zwanger zijn omdat je dan al 2 weken over tijd bent. Maar ik vond t nu nog een beetje te risky en dan jammer van de centen...maar ik zal jullie zeker zsm berichten!! maar dat is iig de reden waarom ik nog niet heb getest. Vrijdag wilde ik eerst gaan testen maar we gaan een weekendje weg...ik zou t jammer vinden als ik negatief test als ik dan toch verdrietig ben en t weekend verpest. Drinken en roken doe ik toch al niet, dus daarom hoef ik t niet te weten. Anderzijds is t natuurlijk weer iets extra's om te vieren als t wel positief is....zucht...heb nu nog twee testen in huis liggen. Misschien dan wel vrijdag nog testen en dan volgende week nog één?

tja...hoe dan ook horen jullie het uiteraard van mij...

voor de dames die de RD's wel hebben...

tot snel...

Terug
Bovenaan