mei stoppers??

Tijgetje, wat een dilemma he!
Ik snap je helemaal hoor, die krengen zijn niet zo goedkoop.
Maar jij had je NOD op 26 mei, dus redelijk wat kans als je dit weekend zou testen.
En je hebt er 2.
Ik heb wel hetzelfde, ik twijfel of ik dit weekend zal testen.
Maar je bent er toch dag en nacht mee bezig, dus ik den kdat ik zaterdag richting
drogist ren hoor....hihi..

Sterkte!!!!!!!!!!!!!

idd een heel dilemma hoor! voor mij ook allemaal de 1e keer dat ik t meemaak. en ik had al eerder ergens hier geroepen dat ik ervan overtuigd was dat ik gewoon heeeeel relaxed hiermee om zou gaan...whahahahaaa, jaja...dus niet!!! en ik vrees dat mn zenuwen/stress omdat je t zooooo graag wilt, me nu de das om doen...maar ik heb idd twee testen. eentje van de etos eigen merk en eentje van clearblue. maar begreep dat je daarvoor veel hcg moest aanmaken. tja...denk dat ik dan maar eerst die van de etos doe en dan evt nog die van de clearblue...hihihi...zucht...word zo moe van mezelf...

ben heel benieuwd bij iedereen...

Hey missDreamer,

Tuurlijk duim ik voor je meid! wel ff zeggen wanneer je precies gaat testen he? anders duim ik misschien net het verkeerde moment!

En als je voor mij duimt: ook morgenochtend even duimen dan hoor! want ik ga het er zo even met vriendlief over hebben of ik morgen al zou testen!
Mijn eerste dag van laatste menstruatie was ook  5 mei!
Ik heb dus alleen vorige maand een uitloper gehad van 32 dagen en ik voelde me toen echt zwanger! (ik denk zelf dus, daar kwam mijn vriendin ook mee namelijk dat ik misschien wel een miskraam heb gehad, nou ja in een heel vroeg stadium dan) dus vandaar dat ik mijn ouder cycli een beetje aanhoudt en die was dus 2x 25 en 1 x 27 dagen!
Dus dames wie weet, mag het van vriendlief en ga ik morgen al testen (zijn al in huis dus dat scheelt)! als ik niet ongie wordt natuurlijk!

Nou tot morgen, ik ga even lekker samen tv kijken! zien elkaar morgen ook bijna de hele dag niet!

Kus en slaap lekker Vlinder

1984Vlinder heel erg bedankt dat je me ook op de NOD lijst heb gezet
Ik ga voor je duimen.En voor de andere dames hier natuurlijk ook ik gun het iedereen zo erg.En hoop dat we allemaal snel een positieve test hebben.Ik  zal morgen me op  het wachtbankje zetten.
Ik denk dat ik namelijk nog niet een RDje voel aankomen op het moment
Want meestal krijg ik dan erg veel steken in mijn buik en dat heb ik nog niet
mijn borsten zijn nog steeds erg gevoelig.Ik vind het zo spannend allemaal
Ik hou iedereen op de hoogte hoe het hier gaat.
Ik had vandaag wel witte afscheiding (sorry voor het vies praatje)dus misschien toch een voorteken van een rd hoop het natuurlijk niet.
heb ook nog een test gedaan maar die was negatief ook gewoon veel te vroeg gedaan maar was zo nieuwschierig.
heel veel succes dames en ik duim voor iedereen hier  

NOD lijstje:
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
an1974                                33 jaar              1e ronde           2e kindje            NOD   5 juni
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling             23 jaar               2e ronde         3e kindje          NOD 29 juni
Ester                                      27jaar               1e ronde           1e kindje         NOD   2 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Daan                                      26 jaar             1e ronde         2e kindje            NOD 2 juni

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Heb me zelf ook maar even erbij gezet op het lijstje. Spannende dag morgen of de rd's komen of niet. Zal een leuk verjaardagskado zijn (ben nl morgen jarig). Ben wel heel erg benieuwd hoor hoeveel zwangeren er zijn die nu op het wachtbankje zitten, er zijn er genoeg bij die al behoorlijk wat over de nod heen zijn

Ik woon trouwens in de buurt van rotterdam. Leuk te lezen waar iedereen een beetje vandaan komt.

NOD lijstje:
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Ester                                      27jaar               1e ronde           1e kindje         NOD   7 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling             23 jaar               2e ronde         3e kindje          NOD 29 juni

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Zo als beloofd ik heb me op het wachtbankje gezet
hoop dat we straks allemaal naar zwangere onder ons mogen

Sjongejonge jonge/meisje, zal ik dan de 2e zwangere maar zijn als jullie op het wachtbankje het allemaal niet doen?

Heb 2 positieve testen voor me liggen! ik kan het nog niet helemaal geloven! we zijn allebei helemaal in de wolken! Vriendlief begon al babykamers uit te zoeken en ik ben nog een beetje beduusd... HA gebeld en ik hoef niet langs te komen?! en verloskundige pas bellen als ik ong 3 maanden ben? nou ik ga dus straks al bellen hoor.. alle meiden die ik hier lees gaan al veel eerder op bezoek!
Wil wel zeker weten of het goed is, stom he? ondanks die twee testen!

Ik zal me vandaag nog wel even op het zwangere-lijstje zetten!

Kus Vlinder

Terug
Bovenaan