mei stoppers??

Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vlinder wat een fantastisch nieuws!
Geniet geniet geniet....................

Nou hoop op snel nog meer positieve testen!!!!!!

Esther Balen.... en dan zo onverwacht... begin zelf ook de herkenbare buikpijntjes te krijgen...... ach wachten rustig af.

hai hai dames

effe een klein vraagje he hoe moet ik nu me cyclus eigenlijk berekenen?
want het zit namelijk zo dat ik pas de 11de deze maand gestopt ben
de strip is 21 dagen en ik werd standaard de 4de stop dag ongi maar moet
ik nu tellen vanaf de 17de 1ste ongi dag of de 21ste me laatste ongi dag
ik heb maar op 11 juni gegokt dat was   dan vanaf de 21ste berekent...

Groetjes 21052007

He Vlinder!
Gefeliciteerd!!! Wat leuk!
Toen ik zwanger was van de 2e kon ik met 15 weken voor het eerst naar de verloskundige. Moet je dus toch ff wachten.
Geniet ervan!

Liefs,

Allemaal ontzettend bedankt!
Ik heb me ook aangesloten op deze site bij het zwanger forum voor februari 2009 kindjes en ik hoop zo snel mogelijk meer mei-stoppers te mogen verwelkomen!

Schmetterling: ja joh, ik heb er gewoon helemaal geen kaas van gegeten... weet ik veel... nou ik ga vanmiddag de vk bellen voor een afspraak!

Hieronder even het lijstje aangepast!

NOD lijstje:
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Ester                                      27jaar               1e ronde           1e kindje         NOD   7 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling             23 jaar               2e ronde         3e kindje          NOD 29 juni

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger van  1e kindje, uitgerekend rond 9-2-09          

Kus Vlinder

Vlinder, wat geweldig!!!! Gefeliciteerd meid! He, he, er moest toch eindelijk IEMAND positief testen, he? Ga er lekker van genieten en hopelijk niet te veel kwaaltjes.
Wat betreft verloskundige, ik geloof dat gemiddeld een eerste afspraak bij 9-11 weken wordt gemaakt, een beetje afhankelijk van de praktijk waar je zit. (ik vind 15 weken wel erg laat hoor! Ze maken het liefst een termijnecho (waar iedereen recht op heeft) rond de 11-13 weken...) In mijn geval kon ik van te voren een informatie pakket ophalen, met ook dingen die je van te voren moest invullen e.d.
(en Gouda, grappig, ik ben geboren in Gouda, hi hi! maar al heeeeeeeeel lang niet meer woonachtig... momenteel is het zuid-limburg)

Joycer, wat betreft die afscheiding, het is niet zo dat afscheiding na de eisrong verdwijnt hoor. Rondom de eisprong is de afscheiding alleen wat anders (helder en slijmerig), daarna kan het weer 'gewone' afscheiding worden (grijs-wittig). Vaak hebben vrouwen met de pil minder afscheiding, dus als je stopt kan het opvallen dat je 'opeens' duidelijk meer lijkt te hebben. Betekend dus allemaal niet zo veel... Baarmoeder staat trouwens alleen maar open tijdens menstruatie en bevalling.

2105, je moet altijd rekenen van je eerste dag van menstruatie. In jouw geval dus 17e?

Ester, jammer van de RD's volgende keer beter!

Tijgetje, meid, we zitten echt in hetzelfde schuitje, he? Ik durf voorlopig ook niet te testen. Die negatieve test was zo'n domper! Gebruikte je eigenlijk voorheen de pil? Ontpillen kan echt een b*tch zijn. Ik wil in weekend weer testen. Dan ben ik op dag 40, als ik zou uitgaan van mijn langste cyclus, 8 dagen overtijd. (vanaf m'n NOD 12 dagen). Tja. Ik heb er zo'n dubbel gevoel over. Het kan nog steeds alle kanten op. Het ene moment denk ik, ben echt niet zwanger hoor! Het andere moment denk ik, zo'n lange cyclus, dat kan toch niet, ik moet  wel zwanger zijn. En zo maak ik mezelf lichtelijk gek, ha ha! Het helpt natuurlijk niet dat ik diverse mensen ken die na 10-14 dagen overtijd alsnog positief testen...

Heb nu  weer geen pijnlijke borsten meer, geen buikpijn meer, nog wel obstipatie,  maar opeens sinds gisteren wel enorm moe, ondanks dat ik 9 uur per nacht slaap...  Ik begrijp niets  meer van  mijn lijf... Ik vrees dat het allemaal tussen mijn oren zit, of zo...

Vlinder van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop voor je dat je bij de vk langs kan komen ik herken heel goed dat je bevestiging wil hebben dat het allemaal goed is.
Toen ik een positieve test had bij de 1e had ik gelijk een spoed afspraak bij de gyn (ivm medische indicatie) Ik kreeg toen gelijk een inwendige echo, maar het was zo vroeg dat daar zelfs niets op te zien was. Zo wel heel mooi de ontwinkkeling van de baby kunnen volgens. 1e keer niets te zien, 2e keer alleen vruchtzakje, 3e keer heen en weer dansend rijstkorreltje, echt een fantastiche ervaring

Hoi,

Dames, wat is hier veel geschreven sinds maandag.

Vlinder, wat lees ik nou? Van harte gefeliciteerd meid. ooh wat super, en de eerste ronde al? super. Geniet er lekker van.

Hier gaat het goed, we zijn druk bezig in ons huisje, moeten zowat alles schilderen, en we hadden gehoopt maar 1 muur. maar ja, dat is zo klaar, even erover.

ik heb nog steeds rommelende buik. vandaag of morgen zou een eventuele innesteling kunnen zijn. voelde me vandaag ook erg slap, terwijl ik gisteren wel goed heb gegeten, en vandaag ook. weet niet wat het is.

nou dames, ik ga snel weer verder.

Dag Daan, welkom op het forum! En succes met zwanger worden!

Karin, bedankt voor de uitleg van babybrabbel, ik dacht al...dit gaat niet goed!

Jeetje, Ester wat een heftig verhaal! Je waardeert wel enorm het weer normaal kunnen functioneren, en volgens mij ben je dan al gelukkig met het kleinste beetje.

Hallo JMV, welkom!

Bloemetje, kan hoor, hoofdpijn als er onweer aankomt, ik heb dat ook, tevens met mist.

Jeetje Vlinder, je bent wel aan het kwakkelen he, maar nu snap ik het wel, jeetje VAN HARTE MEID!!!! Wat een mooi nieuws, hou je ons op de hoogte?

He Joyce, gezellie Pinkpop!

Tijgetje, alvast fijn weekeinde gewenst, hopelijk wordt het wachten beloond.

GOUDA? Ben ik geboren en getogen! Wat grappig!

Hier alles goed, niks veranderd. Ik baal alleen want als ik van 47 dagen cyclus uit ga dan weet ik pas 20 juni meer. Balen hoor elke keer zolang wachten, maar goed, elke dag geen ongi is er weer 1 denk ik maar.

Tot later!

Terug
Bovenaan