mei stoppers??

Hallo

Vlinder: super gefeliciteerd met je zwangerschap. geniet er lekker van en ik hoop dat we elkaar zien op het febr. 2009 forum. Denk het niet trouwens!!!

Hoop dat er nog meer zwangere volgen.

Karin, bedankt voor je reactie.

Ik kom trouwens uit midden limburg.

Heeft nog iemand iets van rianne gehoord?

Groetjes Joyce

Haha nou zo zie je maar: het wereldje is klein!
Ik heb eventjes drie jaar in Gouda gewoond maar woon er nu in de buurt!
Jij nog steeds mooiedromen?

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte en ik duim voor iedereen hard mee! hoe zal het met Luus en Rian zijn? tijd niet gesproken!

Heb vanmiddag de vk gebeld en meteen een afspraak gemaakt voor 2 juli (intake/informatie-gesprek) en meteen de week erna 8 juli heb ik mijn eerste echo, nu maar hopen dat alles goed zit en blijft zitten!

Dames is ga nog even wat in huis doen, krijg straks visite en gaan uiteten! (stond al gepland, dus we vieren dan gewoon even stiekem dat ik ook zwanger ben!).
Heb trouwens geprobeerd de foto die ik heb gemaakt van de twee tests hier te plaatsen maar het lukt niet! iemand enig idee?

Kus Vlinder

Dag Vlinder. Ik woon sinds een aantal jaar in Den Haag maar heb 25 jaar in Gouda gewoond, ben er dus goed bekend. Grappig!

Ik net tegen mijn vriend, die belde, er is er weer 1 zwanger van het forum, leuk he. Ik zei straks ben ik alleen over. hij zegt: dan zijn er toch weer andere die stoppen, dus ik zeg nee dat kan niet want we zijn meistoppers. Zegt ie: volgend jaar komen er dan toch weer bij?

Ik zag ineens voor me dat iedereen zwanger was en ik hier in mijn eentje een beetje tegen een verlaten forum zit te kletsen! Ga er maar niet van uit hoor, maar ik moest ineens om het idee lachen.

Vlinder, fijne avond, wat een bijzonder gevoel! Toch geen griep dus he!

Hoe is het Rian????????

Karin wanneer ga jij nu testen?

Mijn vriend heeft late diensten dus deze week weinig klussen, maar goed, anders op naar ronde 2. Gisteren uit eten geweest met vriendin, zegt ze: anders stop je toch eerts met de pil: ik ja, goed idee,,,,,,,wij namen bedacht, maar dat valt niet mee zeg om wat leuks te bedenken. Zij heeft  2 zoons dus voor haar is het klaar met zwanger zijn en bevallen!

Tot later!

x

Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we uiteindelijk op de hoogte zijn wie er uiteindelijk wanneer bevallen is en of alles goed gaat in de tussentijd? De meesten die zwanger zijn stappen natuurlijk over naar: uitgerekend in....Ik zou het alleen wel leuk vinden ook van de zwangeren uiteindelijk te horen hoe het gaat en waarvan ze bevallen zijn!

Tips?

wow vlinder GEFELICITEERD!!!
wat een geweldig nieuws!!!
staat yasmine daar in elk geval niet meer zo alleen...... (hoort iemand daar nog wel eens wat van...hoe het gaat en zo??)

verder geef je gelijk heel veel hoop aan de meiden op het wachtbankje!!!

helemaal super!!!

Haha mooiedromen wat zijn mannen soms toch simpel he?!

Welk gedeelte van Gouda heb jij gewoont ik in Bloemendaal!

Idee om op de hoogte te blijven misschien hyves? of ben je nog niet lid geworden? ik sta er wel op, maar wil eerst even door deze drie maanden heen... anders is meteen heel der wereld op de hoogte!

Mijn kerel smst me vandaag extra veel en begint dan: dag mama....... liefs pa. En ik stuur dan weer leuk terug: dikke kus van ons!

Ik denk toch dat ik echt ziek ben geweest, want iedereen hoor je over obstipatie maar van het zwangerschapsverschijnsel: diarree, heb ik nog nooit gehoord!

Fijne avond allemaal, ik tik vanavond laat of morgen vroeg weer.. ga weer aan het werk!

Kus Vlinder

Vlinder gefeliciteerd, geweldig!!!!!!  

Ik stap in ieder geval van het wachtbankje af en zet me weer op de NOD lijst, vandaag ongesteld geworden, een cyclus van 30 dagen en daar ben ik wel tevreden mee.....

Tot later, ga sporten (spinnen kun je lekker veel in kwijt!)

Terug
Bovenaan