mei stoppers??

hoi dames,

hier even een kort berichtje van mij.

We zijn vanavond verhuist

5 dagen eerder dan verwacht. nieuwe matrassen zijn er nog niet maar we
hebben de oude op dit bed gelegd. het andere huis is nu een rommelhoop,
haha, die ga ik morgen overmorgen even schoonmaken en beetje op orde
zetten. zodat als er iemand wil komen kijken om eventueel te huren, dat
toch kan.

ik ben super blij, mn vriend iets minder, het ging hem even te
snel,maar nu alles in kasten staat enzo is hij toch beetje bijgedraaid.

nou dames, ik ga van mn eerste nachtje in nieuwe huis genieten.

en heb internet, op een draadloos netwerk van iemand uit de straat

liefs Bloemetje

Aangezien ik 2 keer vrij snel achter elkaar ongesteld was hier mijn juiste datum..
Succes allemaal!!!

NOD lijst

Knorretje                           27jaar            1e ronde         1e kindje       NOD 11 juni
Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli
Bloemetje                           22jaar            1e ronde           1e kindje        NOD   14 juni
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   14 juni
Mooie dromen               30 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
21052007                            25 jaar               1e ronde           2e kindje            NOD 11 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni
Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli

Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
an1974                               34jaar                  1e ronde         2e kindje         NOD 5 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009

ff update...(we hebben internet op t weekendje weg ) ik heb nog steeds geen RD's maar werd vanmorgen vroeg wakker met een enoooooorme eisprong....  aaargh! dusse...lijkt me dan zekers niet zwanger alleen geen RD's erbij gehad...gelijk geklust...hihihi dus op naar ronde 2!!! denk dat m'n nieuwe NOD dan om en nabij de 23e wordt?!

ga gauw ff weer verder met inpakken en wegwezen.

dag meiden sorry dat ik niet op alles gereageerd heb...

NOD lijst

Knorretje                           27jaar            1e ronde         1e kindje       NOD 11 juni
Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli
Bloemetje                           22jaar            1e ronde           1e kindje        NOD   14 juni
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   14 juni
Mooie dromen               30 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
21052007                            25 jaar               1e ronde           2e kindje            NOD 11 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni
Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli

Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
an1974                               34jaar                  1e ronde         2e kindje         NOD 5 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009

Hallo allemaal!

En bloemetje, lekker geslapen in je nieuwe huis? Bevalt het een beetje?

jammer, karin dat niet iedereen te bereiken was. Moet je dus nog even wachten.

Hier is het vandaag weer strandweer. Gisteren was het lekker. Een windje erbij, was best uit te houden daar. Kindern hebben zich super vermaakt met zand en water.

iemand al wat van rian gehoord??

Hallo allemaal,

ik lees al een tijdje mee op jullie forum en heb me ook aangemeld bij de juni-stoppers. Echter die zijn niet zo heel actief en ik kijk toch wel een paar keer per dag. Bij jullie zijn er dan altijd wel nieuwe berichten en inmiddels leef ik al met iedereen mee! Ben net zoals jullie erg benieuwd of Rian inmiddels zwanger is.
Mijn vraag is of ik met jullie mee mag kletsen. Ik ben 33 jaar, moeder van een zoon van net 2 en in juni gaan we van start met klussen voor een tweede. 3 Juni ben ik ongesteld geworden, dus ik ben nu mijn goede tijd aan het afwachten... Ik ben vreselijk benieuwd, bij mijn zoontje was het de tweede maand raak. Maar goed, ben ook weer wat ouder en dat is niet zo gunstig voor mijn kansen iedere maand!

Succes iedereen!

Willemijn

Hallo allemaal

Mooie dromen: Wat erg voor je vriendin, das een lange operatie, zullen zeker ook wel veel complicaties kunnen ontstaan met zo'n lange operatie. Hoop voor hun dat alles goed gaat. Hoe weet je nu ineens dat je uit moet gaan van cycles van 47 dagen???

Miss Dreamer: Jammer dat je je zo rot voelt, misschien heeft het iets te betekenen, het blijft spannend zal voor je duimen dat we weer een zwangere erbij krijgen.

Snoopy: Wat leuk dat je man zo meeleeft. Mijn man vond het niet leuk dat ik ongesteld was geworden wel was hij blij dat het weer binnen normale cycles viel. Hij zei; deze maand gaan we om de dag klussen. Hier beleefd hij wel plezier aan. Hahaha. Hij heeft weinig geduld en wil het zo graag.

Bloemetje: En lekker geslapen in het nieuwe huisje? Wel fijn dat je gewoon op internet kan, anders zou je veel te veel moeten missen.

Tijgertje: Je had toch 26 mei nod, hoe kun je dan nu een eisprong hebben? Moet toch eerst ongesteld worden? Is misschien je innesteling  geweest?  

TC: Gaan we samen naar de volgende ronde.

Willemijn:  Van mij mag je best meeschrijven. Ik weet niet hoe de andere erover denken. Hoe meer mensen hoe gezelliger.

Mijn schoonbroer heeft gisteren een huis gekocht, dus dit hebben we even uitbundig gevierd.

Vanavond allemaal voetbal kijken!!!! Ik moet gelukkig werken.

Liefs Joyce  

Terug
Bovenaan