mei stoppers??

Hey meiden ben ik ook weer even. We zitten in de klusdagen, maar mijn vriend zegt dat ie het niet gepland wil doen. Nou prima, dan zeg ik niet wanneer ik het plan en verleid hem gewoon hahaha. Las ook al eerder dat stoppen met de pil een hoger libido kan betekenen, heb hem dat ook gezegd, dan snapt ie dat ik nu meer wil. (anders halen we 2x per week niet altijd, we werken echt allebei veel te veel) En ik vind het toch wel voor een goed doel! Vandaag mijn eisprong als het goed is en als ik weer in ritme ben en volgens mij klopt dat wel want ik had net weer van dat witte slijm in mijn broekje (sorry dames) en even met wc-papiertje getest en leek te kloppen... Woensdagavond nog geklust, dus zou moeten kunnen....

JMV spannend zeg, heb je al een mooie streep of wacht je echt tot vaderdag zodat het een mooi cadeau zou zijn als het raak is. Wij zijn niet niewsgierig hoor, we willen alleen alles weten....

Bloemetje, het zit je ook niet mee deze week he. Hopelijk ga je nu een betere maand in, zonder vlekken en met veel klusplezier.

Knorretje, ook voor jou is het balen zeg. Op naar de volgende ronde.

Blondje, ik ben ook meteen begonnen hoor. Ik dacht eerst misschien is het beter 1cyclus af te wachten, maar dat wilde ik toch eigenlijk niet en ik dacht, als ik nog teveel troep in mijn lijf hebt regelt mijn lijf vast zelf wel dat ik deze ronde nog niet zwanger raak, en dat was dus ook zo. En er zijn ook genoeg meiden die aan de pil zijn, toch zwanger raken en een kerngezond kind krijgen, dus ach. Ik vond het zonde die kans te missen! (dus foutje in het schema, ik zit in de 2e ronde, vergeten aan te passen, sorry)

Karin, je bent dus echt hartstikke zwanger, geweldig om te lezen. Helaas niet altijd even prettig voor jou dat je je zo beroerd voelt en ik hoop dan ook echt dat het nu beter blijft gaan. En een 2e zwangerschap lijkt mij ook zwaarder hoor, want je hebt er dan toch ook nog 1 rondlopen he, waar je veel energie aan kwijt bent. Ik ben zelf eerst nog even benieuwd hoe het de 1e keer gaat.

Dus Rian, jij bent dubbel aan het klussen. Leuk weer eens van je te horen en hopelijk gaat het deze ronde wel lukken!

MissDreamer, ik duim mee ! hopelijk krijg je toch nog snel een positieve test, ik zou het ook moeilijk vinden positief te blijven denken, maar geen bloed=goed, geeft moed!

Wensvoor3, balen zeg, de RD's, maar we gaan weer mee naar de volgende ronde

Schmetterling: jij hebt nu dus ook je klusdagen? Suc6 he. En wij hebben ook net ons hele huis verbouwd en zijn nu nog in de tuin bezig. We moeten ook echt tijd voor elkaar vrij maken hoor!!!

Nou meiden, ik hoop dat het hierboven allemaal een beetje klopt, er is zoveel geschreven dat ik het niet precies meer anders bij kan houden en voor de meiden op wie ik hier niet gereageerd heb, toch allemaal heel veel suc6

liefs leeuwtje

Hoi,

Miss dremer, ik ben al maand of vijf van de pil af, sindsdien heb ik wel ietsjes zwaardere ongi's maar heb eigenlijk al vaak gehad, kan het ook nog ontpillen zijn als je ook zo regelmatig ongesteld bent?
en kan je zwanger raken als je aan het ontpillen bent?
Voor mijn gevoel is pil helemaal me lijf uit, eerste maand had ik er best last van, maar nu voel ik me super, zonder die rotzooi in me lijf.
Zo, we gaan maar eens eten maken. hihi,
vanavond nog verjaardag en morgen ook, voordeel,nu mag ik vanavond en morgen wel een borreltje.

liefs

Mooie dromen,
je cyclus is ook wel best lang? kan je daar trouwens niets aan doen aan een lange cyclus? met medicatie ofzo? of wil je het zo op gang laten komen?

leeuwtje, haha, hier ook libido hoger haha, vriend vind het gelukkig niet erg, en vertel hem ook niets, haha, gewoon verleiden, en elke keer trapt ie er weer in . Dan vinden onze mannen het minder verplichting he om te klussen.

fijn weekend dames.

xx

hoi dames

Hier is nog steeds geen ongi te bekennen
Ik voelde me gister ook echt niet zwanger zeg maar geen kwaaltjes niets ja in de avond pijn in mijn buik toen ik even rust nam
En nu heb ik weer kramp in mijn buik en moe
En heb echt het gevoel dat mijn onderbuik opgeblazen is zeg maar
Het voelt zo erg dat het lijkt dat ik ongi moet worden maar dat heb ik al een tijdje denk 3 weken nu al.Dus dan zou het ondertussen toch moeten doorbreken als het ongi zou zijn.
Erg vaag weet ook niet of je de ene dag wel wat voelt en de andere dag helemaal niets.
Ik vind het zelf onwijs spannend om te wachten tot zondag maar ik ga het volhouden
ik wil niet weer een negatieve test maar ga er eigelijk wel van uit dat hij zondag negatief zal zijn heb na al die negatieve testen geen hoop meer dat er een tweede streep komt.En des te meer het meevalt als hij wel verschijnt.Ik hoop het zo.
Ik vind het wel leuk dat iedereen zo met me mee leeft Dat is verder in mijn omgeving wel anders.En ik vind dat juist wel leuk dat er tenminste gevraagd word hoe het gaat.

Bloemetje hele fijne verjaardag vandaag en lekker aan de borrel he nu het nog kan wie weet kan het de volgende 9 maanden niet meer.

Karin hoop dat je ondanks de mindere dagen lekker geniet van je zwangerschap
en hoe was mvm gegaan?

Blondje welkom gezellig :)

Rian Wat balen dat de rd's zijn gekomen hoop dat het deze ronde raak is
Tussen het echte klussen en het andere klussen door haha
Grappig je heb er geen genoeg van met klussen

Leeuwtje heel veel klus plezier
En dat vind je man vast niet erg om dan te gaan klussen als je hem verleid
ik vind het ook wel knap dat je merkt dat de eisprong is
Ik merk dat echt niet ik heb eigelijk na de geboorte van mijn dochter altijd wel een beetje slijm (sorry dames bahh)Dus zou ik het ook niet weten of ik een eisprong heb
Heb het nu ook steeds en ze zeggen dat het een zwangerschap zou kunnen betekenen maar ik ben niet anders meer gewent haha ik weet het het is vies maar ik loop altijd met een inlegkruisje dus dat zit wel goed.

hoop dat ik iedereen weer gehad heb en anders heb ik je niet expres overgeslagen
het is ook zoveel om op te reageren

Nou dames fijne avond vanaaf met voetbal hoop dat we weer winnen

Haai haai!!!

Rian: geweldig dat je weer eens langs bent gekomen! ik miste je al! jammer van de RD's maar op naar de volgende ronde en je NOD is al weer bijna!

Karin: Haha kan zo om je lachen! ik voel me precies zo... de ene dag wat beter dan de andere en ik heb dus meer van die bleh-dagen!

Vanavond ga ik uit met mijn vriendin, vriendje vind er geen reet aan om te dansen en ik vind het heerlijk en doe het dus 1 x in de 2 a 3 maanden! dus dit stond dus al eventjes vast.... we gaan altijd met z'n vieren, maar eentje kon niet en eentje is zwanger en mag niet meer van haar vriend?! dus we zijn saampjes!
Moest ik natuurlijk smoesjes verzinnen om maar BOB te zijn vanavond, ben normaal niet zo'n zuipschuit, maar als ik uitga.... vind ik het wel fijn om een beetje "los" te gaan! daar bedoel ik dan mee dat mijn heupjes wat soepeler gaan. Al ben ik benieuwd hoe dit vanavond gaat?!
Oh ja daar komt nog eens bij dat ik pas na het voetbal, rond 22:45u wegga en morgenochtend vroeg thuis kom.... en ben al zo moe..... Heb wel geprobeerd voor te slapen!
Maar ik ga al mijn moed verzamelen, want het zal voorlopig de laatste keer denk ik zijn!

Morgen gaan we waarschijnlijk een kinderwagen kopen, heb een hele mooie gevonden op marktplaats voor 100 euro, dus vandaar dat ik er een beetje vroeg mee ben...

Jongens leuk weer even geschreven te hebben, en tot snel!

Alle meiden op het wachtbankje: ik duim voor jullie!

Kus Vlinder

He Leeuwtje, haha, gewoon blijven verleiden, mannen blijven er ontvankelijk voor!

Vlinder, veel plezier vanavond. Ja...een van de laatste momenten dat niemand nog weet hoe of wat! Geniet van je avond, en morgen maar een uurtje eerder naar bed.

JMV, jeetje dat is toch wel een teken dat de ongi zolang wegblijft? Wanneer ga je nou precies testen? Enne...we horen het wel snel he! We duimen voor je!

Bloemetje, ongi...reinigt wel weer even je lijf, en daarna met goede moed door. Hoelang ontpillen duurt weet ik niet. Mijn   huisarts zei toen een maand of drie. Ik merk wel dat ik ontpild ben. Zwanger worden kan je volgens mij vrij snel na het stoppen want hoeveel mensen worden er niet zwanger terwijl ze ook de pil slikken? Hoorde van iemand die had een film gezien over zwanger worden, en het is echt een kwestie van geluk als het daar is. Blijven proberen.

Nou, ik ben alleen thuis, vriendlief moest werken. Morgen jarig....31...oh oh dan moet ik het aanpassen in het schema!

Mijn cyclussen waren voorheen rond de 37,40,28,47. Vandaar dat ik uitga van de laatste. Ik zit nu op dag 38 dus het kan ook dit weekeinde komen hoor. Ik wacht even af. Daarna ga ik wel een maand om de dag klussen om de kansen wat te vergroten

Nou voor degenen die van voetbal houden: Have fun!

hoi mooiedromen

Ik ga zondag weer testen met vaderdag en hoop dat we een mooi cadeautje krijgen
Maar ben een beetje bang voor een negatieve uitslag
Omdat ik er al zo veel heb gehad in de tussentijd
En als ik meer weet vertel ik het natuurlijk meteen ik hou jullie op de hoogte
Ik wil je ook alvast een hele fijne verjaardag wensen voor morgen
en dat het maar een mooie en leuke dag mag worden

fijne avond iedereen

hai hai

Geheel onverwachts toch nu net ongesteld geworden heb er niks
van gemerkt dus ik haal mezelf maar van de wachtbank af..
Op naar ronde 2

JUNI 2008

Mooie dromen               30 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
mama_marieke           22 jaar             1e ronde               3de kindje       NOD 26/28 juni?
Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni
Rianne                                   26 jaar               2e ronde           2e kindje           NOD 29 juni (ongeveer)

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli
Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Willemijn                                33jaar                1e ronde                2e kindje        NOD      2 juli
Snoopy                                    35jaar                2e ronde                1e kindje        NOD 03 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli
Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   07 juli
knorretje                              27 jaar                 2e ronde             1e kindje         NOD 08 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Bloemetje                     22jaar                  2e ronde           1e kindje        NOD   9 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli
21052007                       25 jaar                 2e ronde             2e kindje         NOD 19 juli
Wachtende:
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009, intake VK + 1e echo op 7 juli
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009, 1e echo: 1-7 en intake 2-7

Groetjes 21052007

Terug
Bovenaan