mei stoppers??

hoi,

vlinder, is wel leuk om het misschien morgen te vertellen, met vaderdag, erg leuk hoor, haha, vooral voor de opa's kan je dan wat leuk verzinnen.
succes, maar dat komt vast goed. en dan moet je het ook niet meer geheimhouden.

nou, ik ga ook even nog spullen ophalen op oude huisje en boodschapjes doen.

liefs

hoi bloemetje
vervelend zeg dat je nu nog lange rmoet wachten op de uitslag
Hopen dat ze nu wel genoeg bloed prikken

Over bloed gesproken dames ik denk dat mijn ongi nu echt is begonnen
Kom nu net van de wc af en had slijm met bloed erbij
Ik ruik ook nu een ongi lucht sorry voor de vies praat.
Ik wacht nog ff tot het echt is doorgebroken want was nu nog erg weinig
maar gaat er niet meer van uit.
Dus ik heb en heel vervelend vaderdag kadeautje ik ben nu niet zo blij
ik baal echt maar ja het is niet anders
Vind het wel ontzettend raar dat mijn ongi zo lang op zich heeft laten wachten normaal is dat nooit erg vaag misschien toch onbewust er te veel mee bezig geweest dat het wat langer duurde.Nou dan ga ik maar op voor ronde 2
als mijn ongi echt doorgebroken is ga ik me van het wachtbankje afhalen.
dank je wel dames voor het duimen vind ik erg lief van jullie
Ik blijf duimen voor iedereen

Hallo dames!

Heerlijk dat er hier zoveel geschreven staat...iedere dag lees ik met plezier al onze mei stoppers berichten. Iedere dag dacht ik zal jmv al zwanger zijn of hoe gaat het met karin?
Super balen jmv dat je nu waarschijnlijk ongesteld gaat worden en dat 10 dagen later dan je NOD, lijkt me verwarrend die 10 dagen, zou het wel zou het niet.....
Hoop dat je morgen toch nog een fijne vaderdag hebt!

Voor mij begint nu de klusweek want donderdag als het goed is mijn eisprong, ben al druk aan het klussen....helemaal niet vervelend!
Toen net was een vriend van mijn vriend bij ons op de koffie om ons nieuwe huis te bewonderen, vraagt ie: zijn jullie al aan kinderen toe? Heb er lekker een algemeen en vaag antwoord opgegeven maar van binnen denk ik JAAAAA, wij willen kinderen!!!!!!

Hoop zo dat ik volgende maand zwanger zal zijn...en dat ik dit dan aan mijn familie kan vertellen ben daar een hoop over aan het fantaseren, hartstikke leuk, in tegenstelling tot het wachten, maar alles komt goed!!!! Hoop dat er volgende maand veel meiden op de zwangerenlijst staan!!!!

Goed weekend!!!!

hoi,

jvm, balen dat je waarschijnlijk ongi word, en dat zo laat. echt balen, je gaat toch hopen dan, ik hoop dat het nu snel doorzet, dat je weer aan de volgende ronde kan beginnen.

daan, hier ook, haha krijgen nu regelmatig de vraag of we nu aan kinderen beginnen(vooral van collega's) en sommige vrienden, reageer er dan ook vaag op. Maar denk ook diep vanbinnen, jaa, haha. familie vraagt er bij ons nog niet naar, haha, enkel paar nichtjes van mij laatst, waren al helemaal aan het fantaseren, haha, dus zij vinden het wel leuk.
ik ben ook al helemaal aan het bedenken hoe het te vertellen,hihi, wil dat toch op een leuke en originele manier doen, lekker uniek, haha, dus ideetjes? kom maar op .

Hier is ongi minder aan het worden, mag ook wel, want voelde me gister zo beroerd en slap, echt niet normaal. maar nu word het vloeien een beetje normaal. hihi, maar heb ik vaak eerste dag.

liefs

Nou, een drukke dag gehad. Een paar vrienden zijn komen klussen in kamer van Christian en ik heb de hele dag de catering verzorgd, voor Christian gezorgd en 3 keer naar de bouwmarkt gereden om spullen te halen! Nu weet ik wel dat manlief nog veel harder gewerkt heeft (poeh, ze hebben veel meer klaar gekregen dan ik dacht ), maar nu ben ik moe! Gelukkig vandaag ook weer een goede dag, niet al te veel last van de kwaaltjes. Morgen in ieder geval een dag helemaal niets, relaxen!

Mooie dromen, gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een leuke dag gehad, ondanks alle vermoeiende omstandigheden de dagen ervoor. Je vroeg wanneer je een beetje een buikje gaat zien, volgens mij is dat echt heel wisselend, hoor. (ben wel jaloers op je plat-als-dubbeltje buik, dat is het bij mij zelfs voor zwangerschap nooit geweest!) Vaak merken vrouwen rond 6-10 weken dat hun broeken strakker gaan zitten, door de uitgezette darmen e.d. Het echte buikje van de baarmoeder komt vaak na 13-20 weken. Bij Christian zag ik zelf rond de 16 weken iets, anderen zagen het pas met 19 weken, en toen ging het opeens ook erg snel. Een paar weken later leek ik al zeven maanden zwanger! Ik dacht telkens, die buik kan toch niet nog dikker worden?? Maar ja, dat kan altijd ...

Wat borstvoeding betreft, ik ben helemaal voor, maar heb helaas een teleurstellende ervaring die me wel een beetje angstig maakt. Christian heeft NOOIT, met geen enkele kunstgreep die kraamzorg, verloskundige e.d. konden verzinnen, de borst gepakt. Het was alsof het hem fysiek gewoon niet lukte...  Ik heb dus nooit echt borstvoeding kunnen geven, maar heb 10 weken lang alle voedingen afgekolfd. Dat was zwaar, maar ik had het wel langer willen volhouden, maar ik moest stoppen omdat ik ernstig ziek werd. Ben dus stiekem wel erg jaloers op al die vrouwen die zonder problemen maanden en maanden borstvoeding gegeven hebben. Maar ja, nu nieuwe kansen, nieuwe prijzen? Ik ga het gewoon weer proberen en zo nodig na 3 dagen al een lactatiedeskundige optrommelen!

Ester, meid, ik heb iets even helemaal gemist! Je hebt een flinke klap/smak gehad? Poeh, vervelend hoor, en dan ook nog je bril kapot. Fijn dat de hoofdpijn nu beter is, ik hoop dat je snel klachtenvrij bent!

Jmv, meid, wat ontzettend vervelend dat je ongi er toch aan lijkt te komen! Na zoveel hoop te hebben gekregen... en ja, vreemd dat het dan toch zo lang heeft moeten duren. Ik hoop dat dit eens maar nooit meer was! Heel veel succes bij een volgende ronde, met hopelijk heel snel duidelijkheid!

En ja, ook mijn figuur is niet ongeschonde door de zwangerschap gerold. Nog steeds theezakjes en blubberbuik. Wordt nooit meer wat, vrees ik. Maar ja, hopelijk kan ik de kilo's nu goed onder controle houden. De vorige keer was ik totaal 14 kg aangekomen (eerst 6 kg eraf en toen alsnog 20 kg erbij) en dus bijna meteen alles weer kwijt. Ik hou dus gewoon mijn vingers gekruist dat dit nu weer zo gaat lopen... (maar vervelend, zwangerschapsvergiftiging! Ja, daar kun je vele kilo's van aankomen. Ik had ook verhoogde bloeddruk op het einde, maar dit heeft nooit tot problemen geleid. Heb je er nog lang last van gehouden na de bevalling?)

Bloemetje, balen dat ze te weinig bloed hebben!! Dat zijn van die dingen waarvan je denkt, had je dat niet meteen kunnen zien?? Maar ja, het is gebeurd, niets aan te doen. Ik hoop dat je snel (goede!) uitslagen krijgt. En je ongi snel minder wordt.

Vlinder, wat fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad! En tja, een zwangere vrouw schijnt te stralen, zeggen ze? (geen idee of het waar is, als ik nu in de spiegel kijk zie ik wallen van hier tot...Alles behalve stralend!) Daarom zo interessant?? Of heb je nu al een heftig decollete gekregen?  Nou, ik zou het ook gewoon bij mijn eigen vent houden, hoor, ha ha!

dank je wel dames
Ik vind het echt fijn dat ik hier steun heb met deze moeilijke klap
Maar het is dus echt ongi geworden
Ben hevig aan het voeien eigelijk erger dan normaal
Sorry meiden maar er zat vanmiddag een grote flinke bonk bij wat ik normaal niet heb
??? erg raar heb nog erg veel slijm wat ik verlies nu
En heb ontzettend veel pijn in mijn buik alsof ik weer weeen heb zeg maar
echt scherpe messteken.Nou normaal doet ongi nooit zo pijn bij mij
Ik weet niet wat het is of wat het kan zijn en misschien weet ik het diep van binnen wel
Maar daar wil ik niet aan denken dat vind ik een vreselijke gedachte dan moet ik echt huilen.Maar goed met volle moed me ongi afwachten en dan naar ronde 2
Heb vandaag als aflijding het plafon gewit in de babykamer hihi is het  maar alvast gedaan had er geen zin in maar heb er zin voor gemaakt.En nu ik  klaar ben denk ik Yes dat is af.Fijne  vaderdag morgen iedereen  
Ik ga gelijk ff de lijst veranderen  

JUNI 2008

Mooie dromen               31 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
mama_marieke           22 jaar             1e ronde               3de kindje       NOD 26/28 juni?

Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni
Rianne                                   26 jaar               2e ronde           2e kindje           NOD 29 juni (ongeveer)

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli

Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Willemijn                                33jaar                1e ronde                2e kindje        NOD      2 juli

Snoopy                                    35jaar                2e ronde                1e kindje        NOD 03 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli

Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   07 juli
knorretje                              27 jaar                 2e ronde             1e kindje         NOD 08 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Bloemetje                     22jaar                  2e ronde           1e kindje        NOD   9 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli
j_m_v_20                           22 jaar                 2e ronde             2e kindje           NOD 15 juli
21052007                       25 jaar                 2e ronde             2e kindje         NOD 19 juli

Wachtende:
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren

:
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009, intake VK + 1e echo op 7 juli
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009, 1e echo: 1-7 en intake 2-7

Ik ga er maar van uit dat het de 15de word maar weet het nu niet zeker heb het uiterste maar een beetje genomen want mijn lichaam kennede ben ik nooit na de 10de ongi maarja alles kan en dan kan alles maar meevallen

oja Karin
Ik heb na mijn zwangerschap helemaal geen last meer gehad van de zwangerschapsvergifteging het  was eigelijk gelijk over
Alleen de kilo's kreeg ik cadeau die niet makkelijk weg gingen.
en zo te lezen is bijna iedereen in huis bezig met verbouwen of verhuizen haha grapig

Terug
Bovenaan