A
Anoniem
Guest
hoi hoi
het was een goed maar druk en vermoeid weekend. moest werken en had drukke diensten met de koters.( ben gr leidster)
nu heb ik zowiezo last van vermoeidheid al weken.
denk dat dat ook komt van alle indrukken na de miskraam en oppakken van het gewone leventje. daarnaast de warmte en nu het slechte weer..
heb vanmorgen iets gedaan wat me enorm opgelucht heeft.
ik heb mijn kerel verteld dat ik de afgelopen week kleine lichamelijke veranderingen onderga waarvan ik niet kan en durf te zeggen wat het is..
heb hem wel gezegd dat ik ergens denk dat ik weleens weer zwanger zou kunnen zijn..
direct erna enorme huilbui..hihi
ik houd al een week mijn emoties met moeite in bedwang en heb soms beetje opvliegers, mijn borsten lijken wat gevoeliger en wat gegroeid.
ik heb al 2 weken een weeig gevoel onder in mijn buik welke met vlagen voorbijkomt.
keer op keer dacht ik nu wordt ik ongesteld..
maar nu na 6 weken nog steeds niets..
heb hem gezegd geen hoop te willen geven maar open te gooien wat ik voel.
hij was erg blij hiermee en samen besloten om simpelweg de controle af te wachten bij de gyn volgende week.
testen heeft toch geen zin want heb niet helder of de hcg al uit mijn lichaam is geweest vandaar..
voel me erg opgelucht nu dat ik het kwijt ben.
natuurlijk heb ik hoop maar niet meer zo obsessief als de maanden hiervoor.
ben wel voorzichtig ermee
dit alles kan natuurlijk ook gewoon de NOD zijn..
ook wij waren van plan ( 1 dag voor de vervelende echo) om ideetjes op te doen voor meubeltjes etc.is denk ik heel natuurlijk en blijft ook erbij horen. zo ervaar en voel je het op dat moment.
doe het bij een volgende keer zo weer!
succes dames
een moe maar opgelucht wijvie
het was een goed maar druk en vermoeid weekend. moest werken en had drukke diensten met de koters.( ben gr leidster)
nu heb ik zowiezo last van vermoeidheid al weken.
denk dat dat ook komt van alle indrukken na de miskraam en oppakken van het gewone leventje. daarnaast de warmte en nu het slechte weer..
heb vanmorgen iets gedaan wat me enorm opgelucht heeft.
ik heb mijn kerel verteld dat ik de afgelopen week kleine lichamelijke veranderingen onderga waarvan ik niet kan en durf te zeggen wat het is..
heb hem wel gezegd dat ik ergens denk dat ik weleens weer zwanger zou kunnen zijn..
direct erna enorme huilbui..hihi
ik houd al een week mijn emoties met moeite in bedwang en heb soms beetje opvliegers, mijn borsten lijken wat gevoeliger en wat gegroeid.
ik heb al 2 weken een weeig gevoel onder in mijn buik welke met vlagen voorbijkomt.
keer op keer dacht ik nu wordt ik ongesteld..
maar nu na 6 weken nog steeds niets..
heb hem gezegd geen hoop te willen geven maar open te gooien wat ik voel.
hij was erg blij hiermee en samen besloten om simpelweg de controle af te wachten bij de gyn volgende week.
testen heeft toch geen zin want heb niet helder of de hcg al uit mijn lichaam is geweest vandaar..
voel me erg opgelucht nu dat ik het kwijt ben.
natuurlijk heb ik hoop maar niet meer zo obsessief als de maanden hiervoor.
ben wel voorzichtig ermee
dit alles kan natuurlijk ook gewoon de NOD zijn..
ook wij waren van plan ( 1 dag voor de vervelende echo) om ideetjes op te doen voor meubeltjes etc.is denk ik heel natuurlijk en blijft ook erbij horen. zo ervaar en voel je het op dat moment.
doe het bij een volgende keer zo weer!
succes dames
een moe maar opgelucht wijvie