***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

owja mijn plannen met kerst 1e komen me schoonouders en 2e gaan we naar me oom en tante...  

@bloemetje oh das vlug dan nieuwe bh haha denk dat ik er ook gauw aan moet als alles goed ga!!! Paste altijd net in c maar dat ga al vlug niet meer lukken denk. Ja begrijp het ff alleen en alleen aan jezelf denken meid dat is ook logisch eigenlijk, er veranderd zoveel in je lichaam en dalijk in je leven!! Hopelijk kan je er lekker van genieten!! Mijn ouders komen 2e kerstdag en 1e gaan we denk naar me schoonouders haha lekker traditioneel maar wel reuze gezellig!! Moet alleen nog bedenken wat ik ga maken voor een eten!!!
@anne ja helaas kan niemand gauw dat kado geven meid. En een kersttak gebracht op het graf is je broertje ook overleden? Vind je het met de kerstdagen extra moeilijk? Ik vind het zo fijn voor je dat je een lieve tante en oom hebt!!! Ik heb t bed ook al verschoond heerlijk is dat s avonds hé.

Liefs Greet

Hoi,

Anne,
Wat een mooi gebaar om een tak bij je moeder en broertje neer te gaan leggen.
Dat je aan ze denkt en ze in deze tijden niet vergeet.
Sterkte meid, want het blijft denk ik steeds moeilijk.
Als je het moeilijk hebt, we zijn er voor je he meid.
Wat fijn dat je zulke lieve tante hebt.

Greet,
Ja, laatste keer echt fijn, normaal zou ik ook zeggen ik wil dat je meegaat. Maar nu moet het voor mij niet. Even alleen genieten.

Zo, kom net me bed uitrollen, voel me nog steeds erg brak, met pijn, en gevoelige buik. Pfff, ik blijf hele dag thuis, alleen moet ik vanavond even weg.

Liefs

Hey bloemetje,

Je moet zeker aan jezelf denken want over 4 maanden dan is de grootste verandering in je leven er!!
En dan wordt het iets lastiger om even te relaxen want je moet er natuurlijk ook voor je baby zijn!!

@greet inderdaad heerlijk als de lakens net zijn verschoond!! Dan lijkt het wel of je net iets beter en lekkerder slaapt die nacht.

Ik ben net ongesteld geworden :(
Helaas maar nu weten we waar we aan toe zijn!!
Op naar 2009!!!!

-xxxxxxxxxxxxxxxx-

Turtle,

Nee, wat balen meid. Weet niet goed wat te zeggen.
Heel veel succes volgende ronde weer! Ik denk aan je en duim voor je.

Zo,
Ik heb met vriend afgesproken toch nog een echo te laten maken voor geslacht, ik word zo benieuwd. En wil het eigenlijk toch graag weten.
Voor de praktische zaken, maar ook voor mn eigen gevoel. Vriend wil het liever niet, maar als ik het echt graag wil, dan vind ie het goed.
Ooh, wat een lieverd is het toch.

Liefs

Hoi,

Meiden, nog ff een tip, je kan alvast zwitsal punten sparen.
Daarmee kan je leuke dingetjes bestellen, met korting of gratis volgens mij.
Leuke spulletjes van zwitsal en bebe jou.
Dacht, leuke tip, die geef ik jullie ff. hihi.

liefs

@turle gadsie bah toch ongi, echt balen. Meid hopelijk word 2009 jullie jaar het is je gegund!! Wou echt dat ik het jullie allemaal kon schenken. Ja inderdaad als het niet zo veel werk was verschoonde ik elke dag t bed haha.
@bloemetje toch een echo!! Ja als je er erg benieuwd na bent!!! hihi ik vind het juist een verrassing!!! Dalijk zeggen ze het is een jongen en dan komt er een meisje uitgefloept haha sorry zie het al voor me!! Waar kun je die punten sparen?? Snapte je verhaal niet erg hihi!! Ben beetje dutzelig  dus zal daar wel aan liggen...........

Ga zo ff na de stad niet echt zin maar heb geen hacheekruiden en wil toch nog een test whaha!! Dan heerlijk op de bank lekker wegdromen!! Hmm komt de postbode aan volgens mij leuk ben gek op post!! Vooral nu met die kerstkaarten.....

Liefs

quote: Iesy87 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-12-2008 16:52:55'));

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
03 december
2
1

Hannes