***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Hoi,

Greet,
Ja, ben erg nieuwsgierig, hihi. Dus ik ga er eentje laten maken.
Vind het zo spannend, maar meestal hebben ze het wel goed hoor.
Die punten, ow, die kan je sparen op de producten van zwitsal, bij bijvoorbeeld de babyshampoo vind je aan achterkant een zegel, ook bij de zeep, eigenlijk op alle verpakkingen van zwitsal, per zegel spaar je1.50 euro, waarvan je sommige dingetjes kan kiezen. Erg leuk dus.

Hehe, gek op post? Ik niet altijd hoor. haha, witte enveloppen met opdruk in het rood, of die blauwe,haha, vind ze niet altijd even leuk.

En morgen om 11u echo. Hihi, spannend.
Had er eerst eentje waar je tien minuten echo krijgt waar ze alleen naar geslacht kijken. Nu ergens eentje die 20 euro duurder is. Maar waar je bijna 40 minuten echo hebt, en ze ook naar geslacht kijken, kan je het niet zien, dan mag je gratis terugkomen voor korte echo.

hehe, vind het zo spannend meiden, hoop dat het gaat lukken.

liefs

Heej Meiden,

Hannes: ben blij dat je het zo naar je zin hebt gehad, heerlijk wat afleiding denk ik!!
Greet: ben benieuwd naar de uitslag van de test.. haha is dan toch weer spannend:)

Bloemetje: doe je rustig aan met jezelf en de baby.. lekker een dagje niks doen!

weet niet meer wie het vroeg over dat financiele ofzicht maar dat zit allemaal wel goed, e wonen in in eensgezinswoning waar genoeg ruimte is voor een kleintje en we hebben nog geld op de spaarrekening dus dat zit wel goed.. nja als ik dat dan ook zelf maar weet en me niet zo laat beinvloeden door anderen denk ik dat het goed komt!!!

turtle: echt super rot voor je..  heb je wel vaker dat je veel later ongesteld word?  hopelijk word 2009 jou jaar!!

en dat van jullie allemaal hoor meiden!

Liefs  

Ohja wat was ook alweer die hyves? ik heb me toen toegevoegd alleen nu kan ik nergens meer vinden wat de hyves was.. haha lekker slim.

Kus

M88D,
Fijn dat je vaker schrijft, hehe, erg leuk.
Ja, het financiele, komt vaak wel goed. Tja, de een heeft meer dan de ander. Maar ben ervan overtuigd dat het altijd goed komt. Hoe breed je het ook hebt. Of niet.
En je maakt het zelf vaak ook zo duur als je zelf wil. Wij hebben bijna geen nieuwe spullen, alleen de kinderwagen. Verder niets.

En ik doe rustig aan met mezelf en de baby hoor. Vandaag echt een rustige dag.
Afwisselen van houdingen, gaat nu redelijk goed, wel pijn, maar gelukkig iets beter dan vanmorgen.

Vanavond moeten we naar bijeenkomst van de woningbouw. We wonen in huurhuis, ze willen wss gaan renoveren, dus nu gaan we er meer over horen. Hoop dat het niet volgend jaar gaat gebeuren. Brr, met kindje in renovaties zitten, daar kijk ik nog niet zo naar uit om eerlijk te zijn. Maar dat horen we vanavond allemaal.

Liefs

Bedankt bloem heb weer even gekeken zoals je zag:)

echt grappig om iedereen zo te zien..

liefs

Hoi,

Ja, zag het, hihi, leuk dat je er ook bent, is ook best gezellig daar.
Dus meiden die er nog niet bijzijn, aanmelden,hihi.

Liefs

Goede middag...

Ja greet ik vind dat ooka ltijd heerlijk savonds in een schoon bed en helemaal zomers als je lekker buiten kan droge..
ja me broertje is ook overleden tijdens de bevalling.. heb het er niet met de kerst extra moeilijk mee ik weet al niet anders meer du sje went er wel aan.. soms heb je van die momenten dan denk je er meer aan..

Bloemetje.. ja ik breng elk jaar een tak heen. en met moederdag en de verjaardag ook en soms gewoon een keer..
vervelend als je zoon pijn hebt elke keer :(

Turtle wat vervelend als je ongi bent geworden :'(

haha bloemetje. dus toch nog maar een echo om het geslacht te weten te komen... haha als ikooit zwanger wordt dan wordt het ook wat ik wil niet weten wat het dan wordt en me vriend wel haha

Greet.... Wanneer kom je nu eens op hyves ??!!?? is gezellig hoor haha we zijn allemaal zo nieuwschierig ;)
haha ja dat wat je zei hebben ze bij een kennis van ons wel gezegt dat het een jongetje werd en het was een meisje hahaha ze hadden gelukkig bijna alles wel neutraal kwa kleur
haha ik ben ook gek op post rond deze tijd met de kerstkaarten :D

zo ga weer ff verder heb de pitten van het gasfornuis in het water staan ff afdrogen dan is het fornuis weer schoon haha

Liefs Mij

Terug
Bovenaan