***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Ja belachelijk zo vroeg uit mijn bed!! En inderdaad ik zit in zo'n rare houding dat het niet echt lekker zit.. dan zal ik de laptop nu maar gewoon op schoot zetten dan ipv andersom.. hahaa!!

Oké, goede tip dankje! Ik maak gewoon even een persoonlijke afspraak ja! Hoop dan wel dat ik morgen nog terrecht kan, het is smoordruk bij onze huisarts haha.

Ja dat is inderdaad wel stom dat ze zo reageren.. Iedereen houdt het toch wel een tijdje oor zich en op z'n minst idd 8 weken.. En wat als je er dan in januari pas achterkomt dat je zwanger bent... Niet zo handig dan.. Maar kunnen ze bij julle niet met vakantiekrachten werken?

Ik denk dat wij dat donderdag eten, boerenkool met spekjes.. en natuurlijk worst..
Heb er zo'n zin in gekregen, maar morgen heb ik nog van vandaag..

met m'n tenen.. dat zit een beetje lastig, maar het gaat net..

Owjaaaa MAKKELIJK!! Wij maken ook zovaak eten voor 2 dagen. Dat is gweoon ideaal, kun je als je thuiskomt direct aanschuiven. Wij zijn echt super makkelijk daarin, eten ook iedere avond op de bank voor de tv...Ow ik schaam me wild...Straks met een kleine moeten we maar wat meer manieren aanleren hoor ;-)

Oww wij hebben 8 januari werkoverleg zie ik net, dan ga ik het vertellen als iedereen bijeenvergaderd zit :p  Oeh spannend!!! Ben dan 8 weken en 1 dag whahah.....Ben echt zo benieuwd hoe ze zullen reageren!

Ja wat zijn manieren..
Als je dat gezellig vind..
Ik wil wel graag aan de tafel eten..

Terug
Bovenaan