***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Owww meiden,

moet ff bij jullie spuien sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben al helemaal depri deze dagen. Komt net dat stomme mens van een schoonmoeder van me weer eens met een belletje naar vriendlief.
Ze hebben net maar even een nieuw hondje bijgehaald. Ook een zelfde ras als wij de tweede hebben. Ze beschuldigd mij altijd van alles en nog wat maar zodra ze aandacht wil verzint ze meteen weer iets doms als een puppy halen bij een of andere handelaar.
Weet niet eens waarom ik zo kwaad ben,tranen rollen over mn wangen!!!
Waarom krijgen zulke mensen altijd wat ze willen in het leven!!
Gun mij/ons dat nou ook eens. het enige dat ik wil is een wens die niet te koop is
wheeeeeeeeeee

Sorry meiden voel me een verschrikkelijke aanstelster maar moet echt even kwijt,heb het gevoel dat ik ontplof!!!!!

kus

Hoi,

Cato,
Waarom ben je een aansteller? Je voelt je gewoon niet lekker. Moet je toch kunnen vertellen. En wat raar net zelfde hondje als die van jullie.
Hebben ze al meerdere honden? Hoop dat je je alweer wat beter voelt meid.
Dikke knuffel.

Lesy,
Heb die buikcreme van zwitsal, maar tegen straie kan je niet smeren hoor, wel voor soepele buik, maar het houdt straie niet tegen.

Bon,
ook spannend voor jou.

Pff, had gehoopt rustige avond te hebben, gingen bij schoonouders eten, maar loop niet zo lekker in familie, kwam er tante van vriend die wat wilde uitpraten, ja, erg fijn dat ze eerste stap zet. Maar was vandaag al zo labiel, dat het weer lekker janken was daar. Vind het zo moeilijk om me schoonmoeder huilend en schoonvader boos te zien, en tante ook huilend, pff, er is een begin gemaakt, maar toch, was weer bewogen avond. heb me ook zo druk gemaakt dat ik eerste keer in zwangerschap net harde buiken kreeg, en behoorlijke steken in mn buik, was ff bang dat het fout zou gaan maar na goede zorg van vriend en schoonmoeder trok het weer weg. Wel nog gevoelige   buik nu, maar gaat wat beter.
Heb voor mezelf nu dus besloten met kerst nog wel paar dagen naar ouders te gaan, lekker zonder vriend. Maar dat ik na de feestdagen geen hele weekends meer ga, en het veel rustiger ga inplannen die weekends. Want het word gewoon teveel.
Onwijse pijn, verschrikkelijk moe. Tja, me moeder keek me al aan, je hebt het precies af en toe zwaar he. Ze zei me gisteren wel, voor eerste keer sinds ik zwanger ben, je ziet er goed uit. Hihi, ja, daarvoor zag ik er altijd moe uit, hihi.
Zo, sorry dat ik ook ff me verhaal heb neergetypt, maar zat hier ook wat mee.
Ben zo blij dat ik dat bij jullie neer kan zetten.

Liefs.
Dikke knuffel meiden, een voor een verdienen jullie hem.

xx

Dag lieve Meiden,
de meeste van jullie zullen vast al slapen. Ik kom net terug van het concert van Gerard Joling, het was echt super leuk. Allemaal meezingers en de stemming zat er goed in. Ik was met een goede vriendin en we hebben op de heen en terugweg ook weer lekker bij kunnen kletsen. Ze zit nogal in een kl#te situatie. Woont weer bij haar ouders en heeft een kleine wat met een open ruggetje en klomp voetje is geboren. Ze wordt in januari weer geopereerd en dat valt haar niet koud op het dak. Ik heb er wel even goed met haar over kunnen kletsen. We hebben het ook over mij gehad, dat ik zo zwaar en zwaar teleugesteld was( lees ben!!!) Ze begreep me heel goed, gelukkig.. Het luchte echt even op. Het is wel wat gezakt, maar toch zit het me nog hoog..

En cato, ik kan heel goed begrijpen meis, hoe jij je voelt. Bij sommige lijkt het allemaal maar zo vanzelf te gaan, wat waarschijnlijk niet zo is, maar ik heb ook altijd het gevoel dat ik er 3x zo hard voor moet werken om iets te krijgen wat ik wil. Of lang moet wachten... Trouwens, ik ben ook wel een beetje zo'n jongens meisje.. Heb bijv nooit een tas mee, vind ik lastig en totaal geen schoenentik... Maar vind jullie hier allemaal erg lief.. Maar kom op meis, laat je schoonouders lekker hun gangetje gaan, als jij maar gelukkig bent met je mannetje en je hondjes en straks een heel mooie beeb bij, want ik durf er bijna om te wedden dat je zwanger bent meis.. Ik hoop het zo voor je..

Greet, jou vind ik toch echt de allerliefste, op een roze wolk zitten en toch mij troosten. Je bent een engel. Doet me echt goed. Ik ben ook echt heel erg blij voor jou. Na ronde 9 heb je het dik en dubbel verdiend om er nu heerlijk van te genieten.. Nogmaals heeeeeeel hartelijk gefeliciteerd een dikke knuffel en kus voor jou..

Lesy, Klinkt alsof jij de perfecte zondag hebt gehad, lekker slapen, lekker samen douchen, en heerlijk genieten. Ook voor jou vind ik het super dat je zwanger bent. En bijna tegelijk met Greet, echt leuk. Ben benieuwd wie er eerst zal zijn. Maar dat duurt nog een tijdje, eerst maar eens een mooie dikke buik krijgen. Er is trouwens wel speciale straïe creme te krijgen, ik dacht van dove, maar weet ik niet zeker. Loop de drogist maar eens binnen, vast en zeker dat ze daar wel wat hebben..

Turtle, Mooie foto hoor.. Ik wil ook zo'n buik op de foto.. Haha.. Vind het altijd heel erg mooi een naakte zwangere vrouw.. Of ja in ieders geval dan de buik bedoel ik dan, niet verkeerd gaan denken he.. Je enkel geblesseerd, he dat is vervelend, toch maar even mee naar de dokter idd, ben ook benieuwd of hij je verder wat duidelijkheid kan geven. Ik duim voor je meid.

Meisje, lekker paard gereden.. Mooi dat het goed gaat, en ik weet idd niet veel van paarden af, maar zo aan je verhaal te lezen, gaat het de goede kant op. Dan heb je dus eer van je werk..

Bon, spannend voor jou meis.. Nog 3 daagjes wachten..

Bloemetje... Meis, ik heb je gemist.. Maar je hebt het weer druk gehad. En niet alleen lichamelijk lees ik wel. Jeetje.. wat een probleempjes. Tja, ik kan je wel zeggen trek het je niet zo aan, maar dat is makkelijker gezegd als gedaan. Nou en je hart mag je hier altijd luchten. Daar zijn we tenslotte forumvriendinnetjes voor.. Meid, doe het een beetje rustig aan.. Knuffel..

Ik ga nu maar eens m'n bedje opzoeken.
Tot morgen en slaap nog lekker..
Liefs xx

Goedemorgen lieve meiden,

Owww gisteravond zat ik er echt ff flink doorheen!!!
Maar gaat al weer een klein beetje beter. ik moet het gewoon even van me af kunnen zetten,maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
@Hannes; meisje,fijn dat je goed hebt kunnen praten met je vriendin. Vaak lucht dat al een beetje op en helpt het je om af en toe dingen in een ander perspectief te zien. En die vriendin krijgt ook een boel voor haar kiezen zeg!
@Greet; Wat Hannes ook al zei, je bent echt een lieve schat. Terwijl je zelf niet weet wat je met je gevoelens aan moet heb je altijd troostende woorden voor een ander. Meid je bent een topper.
@Bloemetje; meid, goed dat je dit besluit nu hebt genomen voor jezelf. Jou rust is inderdaad erg belangrijk. Probeer deze komende dagen de tijd dat je vrij bent maar lekker te ontspannen!
@alle andere meiden; thanks for beeiing there!!!!

kus

Goedemorgen dames,

Cato,
gelukkig voel je je iets beter. vandaag weer aan het werk?
Hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt, heb je lekker met je vriend hierover kunnen praten?
Dikke knuffel meid.

Hannes,
Fijn dat het gezellig was. En dat je goed met je vriendin hebt kunnen praten, is wel erg fijn. En wat heeft zij ook een hoop voor dr kiezen zeg. Hoop dat jullie elkaar goed kunnen steunen meid, maar zo te lezen wel.

Ik heb vandaag voor mezelf gekozen, wou erg graag naar mn werk maar elke stap doet zeer, ook al heb ik het hele weekend bij me moeder maar gezeten, gelegen en af en toe gelopen, heb lichamelijk erg rustig aan gedaan, maar dat heeft dus niets geholpen, baal hier wel van, maar op werk begrepen ze het gelukkig goed, doe lekker rustig aan zeiden ze me, dus dat is wel prettig, hoop dat ik woensdag wel weer kan gaan.

Nou dames, fijne dag

x

Goeiemorgen!!

Lieve meiden bedankt voor jullie felicitaties!! Aan ene kant voelt het onwerkelijk en dringt het niet tot me door maar aan de andere kant klopt het helemaal!!!

@hannes en cato schatjes!!! Heb ik zelf niet in de gaten hoor echt lief van jullie dat je dat zegt!! Ik vind het heel gewoon hoor!! Je moet er zijn voor anderen en zeker als je zelf gelukkig bent!! En als ik er teveel over praat aub zeg het!!!!!!!
@hannes fijn dat gerard leuk was!! Ff wat anders hé! Je vriendin moet ook wat meemaken zeg, tjonge wat erg. Fijn dat jullie veel aan mekaar hebben dat doet goed hé. Ik weet niet wat ik heb nu maar terwijjl ik typ lopen de tranen over me wangen  echt idioot. Meid wat zei je vriend verder? Ik ga niet zeggen kop op want dat werkt niet maar hou je taai lieverd!!
@cato meis je zat er fiks doorheen lucht je hart hier maar!! Mag je je schoonma niet zo?? Het leven lijkt zo oneerlijk verdeelt hé!! Sommige mensen hebben alles, ja weet het ik ook sinds een paar dagen, maar snap wel wat je bedoelt. Hopelijk brengt het werk vandaag afleiding!! Druk voorbereiden voor kerst??? Hopelijk heb je donderdag positief!! Kus
@bloemetje applaus voor jou!!!! Goed zo meid dat je aan jezelf denk!!! Kan wel zeggen probeer je niets aan te trekken van de familie maar dat gaat niet werken, hoop wel dat je makkelijk kan relativeren!! Sterkte ermee!! Rust vandaag maar goed uit!! Fijn dat je bij je ouders bent geweest!! En met de kerst zonder je vriend bllll das toch niets aan????!!!!
@lesy, jvm, meisje, m88d, turte en de rest jullie weet ik niet meer sorry!!!

Ga zo lekker poetsen in me huis!!! en hachee maken mmmm. En vanmiddag ff de stad in wil nog wat leuke dingetjes hebben ;-) en een lading testen want wil toch een keer een duidelijke zwanger zien verschijnen ipv een streepje  bloemetje hoe hard groeide jouw borsten in het begin? we hebben het er al klein beetje over gehad, maar was ff benieuwd omdat die van mij nu al meloenen zijn!!
Fijne dag en werkze allemaal, Liefs Greet

Hi,

Greet,
Wat lief dat je steeds op iedereen zo lief reageert. Hihi.
Je vraagje, mijn borsten groeiden in begin ook heel erg hoor. Had met 7 a 8 weken nieuwe bh nodig. Want die ik had zaten echt niet lekker meer.   nu zit ik twee cupmaten groter.
Hehe, en nog een lading testen, je hebt er de duidelijk kwaaltjes voor hoor meid, haha, je bent gewoon hartstikke zwanger.

En zonder vriend, nee,eigenlijk vind ik het wel fijn, is hij hier paar dagen met de hond, en ik even nog laatste keer alleen, ff enkel aan   mezelf denken, en niet met de hond bezig zijn, begrijp me niet verkeerd hoor, hou ontzettend veel van dat beestje, maar paar dagen lekker uitslapen, ff doen waar ik zin in heb, en niet moeten denken, ik moet naar huis want hond moet dit of dat. Vind het erg fijn dat vriend paar dagen volledige zorg over hem neemt.
Hoewel hond nu weer erg rustig is, slaapt weer door, is erg rustig. Dus gelukkig gaat dat weer stuk beter.
Dus gewoon laatste keer lekker alleen genieten van de kerstdagen met mn ouders.

Wat zijn jullie plannen met kerst?

Liefs

Goede morgen allemaal..

Hannes. mooi dat het concert euk leuk was en je toch nog een beetje kon genieten, en ff lekker met je vriendin gepraat dat lucht soms ook erg op!!

Bloemetje.. ja lekker naar je ouders, ff lekker alleen aan jezelf denken kan ook wel eens lekker en goed zijn ;)

ja weet niet meer wie het zei maar het enige kado wat je wilt is niet te koop ja dat idee heb ik ook me tante vroeg wat ik met kerst wou ik zo een baby ze kijkt me een en zegt ja die kan ik je niet geven wat moet ik dan een draagmoeder worden... vloog me er ook zo uit

zo ben vanmorgen ff naar het kerkhof geweest , ff bij me ma en me broertje een kersttak neer gelegt had ik nog niet gedaan dus moest ik nog ff doen.. ben nu ant wachten tot de wasmachine klaar is heb ff me bedde goed in de machine vanavond weer lekker fris bedje :d

Nou meiden allemaal een fijne dag!!

Liefs Mij

Terug
Bovenaan