Dag lieve Meiden,
de meeste van jullie zullen vast al slapen. Ik kom net terug van het concert van Gerard Joling, het was echt super leuk. Allemaal meezingers en de stemming zat er goed in. Ik was met een goede vriendin en we hebben op de heen en terugweg ook weer lekker bij kunnen kletsen. Ze zit nogal in een kl#te situatie. Woont weer bij haar ouders en heeft een kleine wat met een open ruggetje en klomp voetje is geboren. Ze wordt in januari weer geopereerd en dat valt haar niet koud op het dak. Ik heb er wel even goed met haar over kunnen kletsen. We hebben het ook over mij gehad, dat ik zo zwaar en zwaar teleugesteld was( lees ben!!!) Ze begreep me heel goed, gelukkig.. Het luchte echt even op. Het is wel wat gezakt, maar toch zit het me nog hoog..
En cato, ik kan heel goed begrijpen meis, hoe jij je voelt. Bij sommige lijkt het allemaal maar zo vanzelf te gaan, wat waarschijnlijk niet zo is, maar ik heb ook altijd het gevoel dat ik er 3x zo hard voor moet werken om iets te krijgen wat ik wil. Of lang moet wachten... Trouwens, ik ben ook wel een beetje zo'n jongens meisje.. Heb bijv nooit een tas mee, vind ik lastig en totaal geen schoenentik... Maar vind jullie hier allemaal erg lief.. Maar kom op meis, laat je schoonouders lekker hun gangetje gaan, als jij maar gelukkig bent met je mannetje en je hondjes en straks een heel mooie beeb bij, want ik durf er bijna om te wedden dat je zwanger bent meis.. Ik hoop het zo voor je..
Greet, jou vind ik toch echt de allerliefste, op een roze wolk zitten en toch mij troosten. Je bent een engel. Doet me echt goed. Ik ben ook echt heel erg blij voor jou. Na ronde 9 heb je het dik en dubbel verdiend om er nu heerlijk van te genieten.. Nogmaals heeeeeeel hartelijk gefeliciteerd een dikke knuffel en kus voor jou..
Lesy, Klinkt alsof jij de perfecte zondag hebt gehad, lekker slapen, lekker samen douchen, en heerlijk genieten. Ook voor jou vind ik het super dat je zwanger bent. En bijna tegelijk met Greet, echt leuk. Ben benieuwd wie er eerst zal zijn. Maar dat duurt nog een tijdje, eerst maar eens een mooie dikke buik krijgen. Er is trouwens wel speciale straïe creme te krijgen, ik dacht van dove, maar weet ik niet zeker. Loop de drogist maar eens binnen, vast en zeker dat ze daar wel wat hebben..
Turtle, Mooie foto hoor.. Ik wil ook zo'n buik op de foto.. Haha.. Vind het altijd heel erg mooi een naakte zwangere vrouw.. Of ja in ieders geval dan de buik bedoel ik dan, niet verkeerd gaan denken he.. Je enkel geblesseerd, he dat is vervelend, toch maar even mee naar de dokter idd, ben ook benieuwd of hij je verder wat duidelijkheid kan geven. Ik duim voor je meid.
Meisje, lekker paard gereden.. Mooi dat het goed gaat, en ik weet idd niet veel van paarden af, maar zo aan je verhaal te lezen, gaat het de goede kant op. Dan heb je dus eer van je werk..
Bon, spannend voor jou meis.. Nog 3 daagjes wachten..
Bloemetje... Meis, ik heb je gemist.. Maar je hebt het weer druk gehad. En niet alleen lichamelijk lees ik wel. Jeetje.. wat een probleempjes. Tja, ik kan je wel zeggen trek het je niet zo aan, maar dat is makkelijker gezegd als gedaan. Nou en je hart mag je hier altijd luchten. Daar zijn we tenslotte forumvriendinnetjes voor.. Meid, doe het een beetje rustig aan.. Knuffel..
Ik ga nu maar eens m'n bedje opzoeken.
Tot morgen en slaap nog lekker..
Liefs xx