Goedenavond meisjes haha
@Hannes1986: Ah wat vreselijk balen dat je ongi bent geworden!! Kan er niets anders van maken, helaas. Ik leef helemaal met je mee want ik ben als de dood dat ik ongi ga worden haha. Ik kijk heel vaak of ik al rode vlekjes zie haha, maar gelukkig nog niet. Ik hoop dat je de volgende ronde zwanger bent, want elke ronde is een ronde teveel! Ow sorry dat je een mk hebt meegemaakt, wat vreselijk... En die vage klachten kunnen je echt gek maken hoor!
@bloemetje1985: Wat erg dat je keelontsteking hebt!! Ik hoop niet dat dat gevolgen heeft voor je zwangerschap. Snel beter worden!! Ja mijn klachten zijn wel erg hoopgevend. Maar ik denk dat als die test morgen negatief ik ik een extra domper zal krijgen. Zie er eigenlijk zo tegen op dat ik haast niet eens durf...Ben sinds 23 aug. gestopt met de pil, weet niet of die klachten hiervan kunnen komen.
@greet85: Gelukkig is je ongi bijna weg, dan kunnen jullie weer lekker klussen haha. Nou soms ben je wel even angstig hoor door al die klachten. Ik heb het nog nooit gehad en op sommige momenten denk ik dat ik doodga. Had vanmorgen ook ff een moment op het werk dat ik wel even boven de pot kon hangen...zo vreselijk! Mijn ongi duurd altijd 5 dagen. Wat een leven als jij maar 2 dagen ongi bent!!
@cato85: (allemaal 85 haha) Ja ik droom ook al helemaal weg...Als die test morgen positief is ga ik het denk ik meteen een m'n moeder vertellen. Mijn moeder en ik zijn als vriendinnen, en mocht er dan iets mis gaan in de zwangerschap zal zij me altijd steunen. Dat is niet iets wat ik alleen wil doen. Maar ach, waarom zouden we al op de zaken vooruit lopen haha?! We wachten het maar weer rustig af he...Heb trouwens 3 testen in huis momenteel, het geeft wel een goed gevoel.
@jvm20: Zo wat lastig ja, 10 dagen overtijd en nog een negatieve test...dat is vast erg frustrerend. Ik hoop echt dat het nu raak is! Kunnen we met z'n allen lekker zwanger zijn. Lijkt me erg leuk! En dat verhaal over dat mannen borstvoeding zouden kunnen geven is wel erg vaag haha. Mijn man ligt al in een deuk hier haha, heb et even voorgelezen.
@Hannes1986: Ik wil eigenlijk geen borstvoeding geven. De voedingen die tegenwoordig te krijgen zijn zijn zo ontzettend goed! Er zit nog meer in als in moedermelk! En als je borstvoeding geeft krijg je ontzettend slappe borsten, en dat wil ik liever niet want zulke grote borsten hebbik nou ook weer niet

(Op advies van mn moeder). Wat denken jullie??
@1986anne: Dankjewel, je weet niet hoe graag ik zwanger wil worden. In ronde 1 al zwanger zou echt een wondertje zijn! haha, lijstjes maken is nog niet zo makkelijk nee...
Nou volgens mij is iedereen weer aan de beurt geweest. Hmm...mn borsten doen echt best zeer. Wat is dat toch met mij... Hoop...Hoop...Hoop....
LIEFS lesy.