***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hey goedemorgen..
Jullie zijn ook allemaal vroeg op de pc.

Wat sneu dat je ziek bent.. Maar het heerst inderdaad best wel, dus even lekker uitzieken. Hoop natuurlijk voor je dat je goed test.

Bedankt voor de lange uitleg. Ik denk dat ik gewoon een uitgestelde menstuatie heb, want had zelf ook al getest en die was ook negatief.

Ik hoop voor jullie dat jullie goed nieuws hebben..
Wat vinden jullie eigenlijk van borstvoeding, ik wil wel graag borstvoeding geven
als het mogelijk is.

En als ik zou kolven kan dat mannetje van mij er ook aan!! Haha!
Ik ben vandaag lekker vrij! Lekker even poetsen en vanavond ga ik lekker
naar Marco Borsato! Ben benieuwd!

Liefs

Hoi dames,

Was ik weer even.
Ben net bij de huisarts geweest. Heb een fikse keelontsteking:eek:orzaak virus.
Hij zag dat het waarschijnlijk een bacterie word waardoor ik me wss zieker zal voelen. Ik moet eerst proberen uit te zieken zonder medicijnen. Als het echt alleen maar erger word en niet wil beteren, dan moet ik medicijnen nemen, die overings geen kwaad kunnen. maar waarvan hij wel liever heeft dat ze alleen in noodzaak worden gebruikt.
Dus deze week thuis blijven was het advies, nou dan gaan we dat doen ook. Eerst goed uitzieken, en aangezien op werk iedereen beetje ziekjes rondloopt, wil ik echt weer goed uitgeziekt zijn, anders zit ik zo weer ziek thuis.

Liefs

Zo daar was ik ook weer haha
Is wel spannend nu lesy , hoop voor je op goed nieuws.
Ja de griep heerst momenteel erg, ik was vorige week en vant weekend ook al behoorlijk slecht te pas knap nu gelukkig weer wat op bah.
Ik zal me zo ook ff proberen in het lijstje te zetten ben niet zo handig namelijk haha we zien wel of het lukt.
Fijne dag verder allemaal..

Liefs Mij

NAAM        *        LEEFTIJD             *        RONDE        *        NOD

lesy                              21                                        1                                  12 okt?
cato85                     23                                        1                                  25 okt              

greet85               23                              8                        10 nov        
1986Anne         22                             1                       20 okt.

naam
leeftijdronde
nod
 lesy21112okt1986Anne
22
1
20okt
 cato8523125okt  greet8523810nov
         Zwanger  leeftijdrondeuitgerekendBloemetje
23
4
17april 2009

Goedenavond meisjes haha ;)

@Hannes1986: Ah wat vreselijk balen dat je ongi bent geworden!! Kan er niets anders van maken, helaas. Ik leef helemaal met je mee want ik ben als de dood dat ik ongi ga worden haha. Ik kijk heel vaak of ik al rode vlekjes zie haha, maar gelukkig nog niet. Ik hoop dat je de volgende ronde zwanger bent, want elke ronde is een ronde teveel! Ow sorry dat je een mk hebt meegemaakt, wat vreselijk... En die vage klachten kunnen je echt gek maken hoor!

@bloemetje1985: Wat erg dat je keelontsteking hebt!! Ik hoop niet dat dat gevolgen heeft voor je zwangerschap. Snel beter worden!!  Ja mijn klachten zijn wel erg hoopgevend. Maar ik denk dat als die test morgen negatief ik ik een extra domper zal krijgen. Zie er eigenlijk zo tegen op dat ik haast niet eens durf...Ben sinds 23 aug. gestopt met de pil, weet niet of die klachten hiervan kunnen komen.

@greet85: Gelukkig is je ongi bijna weg, dan kunnen jullie weer lekker klussen haha. Nou soms ben je wel even angstig hoor door al die klachten. Ik heb het nog nooit gehad en op sommige momenten denk ik dat ik doodga. Had vanmorgen ook ff een moment op het werk dat ik wel even boven de pot kon hangen...zo vreselijk! Mijn ongi duurd altijd 5 dagen. Wat een leven als jij maar 2 dagen ongi bent!!

@cato85: (allemaal 85 haha) Ja ik droom ook al helemaal weg...Als die test morgen positief is ga ik het denk ik meteen een m'n moeder vertellen. Mijn moeder en ik zijn als vriendinnen, en mocht er dan iets mis gaan in de zwangerschap zal zij me altijd steunen. Dat is niet iets wat ik alleen wil doen. Maar ach, waarom zouden we al op de zaken vooruit lopen haha?! We wachten het maar weer rustig af he...Heb trouwens 3 testen in huis momenteel, het geeft wel een goed gevoel.

@jvm20: Zo wat lastig ja, 10 dagen overtijd en nog een negatieve test...dat is vast erg frustrerend. Ik hoop echt dat het nu raak is! Kunnen we met z'n allen lekker zwanger zijn. Lijkt me erg leuk! En dat verhaal over dat mannen borstvoeding zouden kunnen geven is wel erg vaag haha. Mijn man ligt al in een deuk hier haha, heb et even voorgelezen.

@Hannes1986: Ik wil eigenlijk geen borstvoeding geven. De voedingen die tegenwoordig te krijgen zijn zijn  zo ontzettend goed! Er zit nog meer in als in moedermelk! En als je borstvoeding geeft krijg je ontzettend slappe borsten, en dat wil ik liever niet want zulke grote borsten hebbik nou ook weer niet ;) (Op advies van mn moeder). Wat denken jullie??

@1986anne: Dankjewel, je weet niet hoe graag ik zwanger wil worden. In ronde 1 al zwanger zou echt een wondertje zijn! haha, lijstjes maken is nog niet zo makkelijk  nee...

Nou volgens mij is iedereen weer aan de beurt geweest. Hmm...mn borsten doen echt best zeer.  Wat is dat toch met mij...  Hoop...Hoop...Hoop....

LIEFS lesy.

Hoi,

Lesy,
heeft geen gevolgen voor zwangerschap, alleen dat ik er extra beroerd van ben. wat ook wel logisch is. wss word het ook nog erger maar moet proberen uit te zingen zonder medicijnen. en word alleen erger nu. brrr.
Hoop dat ik volgende week wel aan het werk weer kan, want dit vind ik niet fijn.

Liefs

Terug
Bovenaan