***Meiden van 21/22/23 jaar***

Goeiemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!

@lesy en en en???????????????? Heb je nog een beetje kunnen slapen meis? Wel rustig blijven hoor!

@bloemetje, tjonge een keelontsteking en je gaat je steeds beroerder voelen. Was voor dat bloedverlies een paar weken geleden geen reden? Ik hoop dat je een beetje goed geslapen hebt en de koorts weer weg is. Lieve schat beterschap!!

@jvm20 nog drie dagen, spannend! en grappig dat van die mannenborstvoeding maar zou dat echt kunnen vind het een beetje apart! Bedankt voor je geruststellling over schijnzwangerschap! Hoe gaat het met je dochtertje?Hoe oud is zij nu?

@hannes en hoe was Marco???

@patricialut, Welkom!! Leuk je tweede kindje. Vind het knap dat je het nu alweer aandurf, als ik het goed begreep is je dochtertje in maart geboren? Wat is de rede dat jullie zo vlug er weer voor gaan? Bedoel het niet negatief hoor, vind het juist heel mooi, maar vind het leuk je motivatie te horen!! Nieuwschierigheid oeps........
Klusze

Nou meiden hier gaat tie goed, druk druk druk maar daar zullen jullie allemaal wel last van hebben! Ongi is weer weg, maar heb zulke zere (.) (.) khoef er maar naar te wijzen en begin al te gillen! Vandaag lekker een dagje naar me moeder, doe ik elke week zij is namelijk minder valide en ga daar helpen gezellie een dagje "thuis" en heb dan gelijk een goed gevoel dat ik nog wat voor mijn ouders kan doen! Maar vandaag houden we een leutdag heerlijk........lekker bij teuten!
Heb zo een zin in een lekker stuk appeltaart met een mega dot maar ja ben aan het lijnen, niet echt streng maar snoep nu minder en 11/2 kg algevallen in twee weken dus nu ga ik vanaf vandaag helemaal niet meer snoepen moeilijk maar voor een goed doel!!!

Lieve meiden ik spreek jullie aan het eind van de dag weer!!!!!

Bloemetje uitzieken hoor
Lesy hou je taai

Liefs Greet

Hoi,

Greet,
Voor dat bloedverlies was geen reden, helemaal geen enkele. Waarschijnlijk te druk geweest, veel getild, en gewoon teveel gedaan, na rustiger aan doen is het toen ook gebeterd. maar gister kwam het door het hoesten meteen terug.
Zit nu nog lekker op bed, en denk dat ik er rond uurtje of 1 weer uitkom.
Onze hond zit nu in zn bench, moet ie elke ochtend doen, en dan hoor ik vanzelf eens of ie stil is, is nog een jong beestje. Dus ook wel handig te weten of ie lekker rustig is. Gister wel, de tijd dat ie s ochtends alleen is en in bench zit ging ie gister in bench liggen terwijl ze open stond, zo van dit is in de ochtend mijn plek en daar blijf je lekker af. :) wel lief om te zien hoor. hij was ook erg rustig, hij heeft denk ik door dat ik me echt niet goed voel en hij rustig moet zijn, terwijl het normaal een echte druktemaker is.

Liefs

Goede morgen allemaal.

Bloempje dat klinkt niet best je hebt het flink te pakken, vervelend is dat als je je niet lekker voelt bah, veel sterkte er mee, en dat je maar snel weer beter bent.

Lesy.. heb je al getest hoop zo voor je op een positivie test, je laat ons wel in spanning wachten hoor .

Zo ik ga ff douchen, en dan kom ik nog wel ff weer kijken of er nieuws is, vanavond werken dus tot kwart over 3 lekker thuis..

Liefs Mij

Nou meisjes....hier ben ik dan. Had de test om half acht gedaan: NEGATIEF....
Ik voelde me zo K*T en teleurgesteld dat ik meteen weer mn bed ben ingekropen en geslapen heb tot tien uur. Ik dacht dat ik namelijk de 12e dag mn ei had, waarschijnlijk was dit dan toch de 14e, want toen voelde ik al iets. Maar toen kon ik niet goed geloven dat dat mn ei was zeg maar.  En hier hebben we helemaal niet op geklust!! Ik ga er nu vanuit dat ik morgen ongi wordt, dat was dan een cyclus van 28 dagen deze maand. Toch ook wel mooi, maar was liever zwanger geweest natuurlijk. Heb nog een kleine hoop, want ben nog niet ongi en heb ook helemaal geen ongigevoel nog. Ben het wachten zo langzamerhand wel een beetje beu. Ik wil gewoon zo snel mogelijk naar de volgende ronde.....

Liefs lesy.

Hoi Lesy,

Wat balen meid, dit nieuws willen we niet.
Maar meid, er is nog hoop he, het kan nog steeds. We blijven duimen voor je, zolang je nog niet ongi bent.

Liefs

hoi dames

@lesy hm jammer dat de test negatief was maar er is idd nog hoopen anders op na de volgende ronde...ja idd ik was bij caithlyn meteen de 1e ronde zwangermaar ja zegt niks voor de volgende keer he helaas haha..
nou meis hoop dat je alsnog snel een positieve test in je handen mag hebben

@greet85
ja klopt caithlyn is in maart geboren en is nu 7,5 maandtis echt een prinsesje een super meid je hebt er echt geen kind aan altijd vrolijk
en wij beginnen aan een 2e omdat we er gewoon beide weer aan toe zijn,dus ja waarom niet we willen gewoon niet te veel leeftijd verschil er tussen hebben haha lijkt me gewoon geweldig dus ja waarom niet zolang we de mogelijkheid hebben kwa financiering enzo ja toch

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Bedankt meiden voor jullie steun...daar heb ik echt veel aan want vanmorgen kon ik mn gevoel niet echt uiten waar mn man bij was. Ik zei: ach wat maakt het uit, op naar de volgende ronde! Wil namelijk niet dat hij denkt dat ik het super erg vind, want hij heeft zoiest van het komt wanneer het komt. En zo wou ik ook overkomen naar hem toe om hem een grote teleurstelling te besparen.

IK HEB ZIN IN CHIPS! EEN HELE BAK VOL  OM LEKKER OP TE VRETEN**!

En heb ook de neiging om nog een paar testen te kopen en net zolang door te gaan totdat 1tje positief aangeeft haha. Maar dat zal natuurlijk wel niet gebeuren......

Particia wat een mooie foto! Wat een lief meisje zeg, en zulke mooie kleertjes aan!!
Daar mag je echt trots op zijn hoor!! (Goh ik voel me alweer wat beter....)

Bloemetje, lig je echt nog in bed?? Wat heerlijk zeg... Ik heb echt zoveel te doen vandaag in huis en boodschappen halen enzo dat ik daar helaas geen tijd voor heb haha, anders had ik het ook wel gedaan hoor! Veel beterschap meis...Veel snoepen, is goed voor de keel.

Liefs lesy.

Terug
Bovenaan