***Meiden van 21/22/23 jaar***

Ach arme schat, heb wel met je te doen hoor!! Denk ook wel dat het eerst erger wordt, maar als je lichaam het op eigen houtje moet doen denk ik wel dat je er langer inblijft. Zou het niet? Maar ik zou het zelfde hebben gedaan hoor, eerst zonder medicijnen proberen. Een kuur blijft een kuur, en zo milieuvriendelijk is het nou ook weer niet haha.
LIEFS

quote: bloemetje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2008 16:55:12'));

ook ik wil me even toe voegen

naam

leeftijd
ronde

nod

lesy
21
1
12okt

1986Anne

22

1

20okt

cato85
23
1
25okt

greet85
23
8
10nov

patricialut        
 23
 2
 28okt

Zwanger
 leeftijd
ronde
uitgerekend

Bloemetje

23

4

17april 2009

hoi dames

ook ik wil me even bij jullie voegen

ben een jonge moeder van 23jaar en wij gaan voor ons 2e kindje.
we zitten nu in de 2e klusronde (al hebben we door verhuizing de 1e ronde weinig geklust)ik zit nu precies in mn klusweek dus hopen dat gaat lukken:p
bij mn dochtertje was het meteen de eerste ronde raak

nou wens jullie allemaal succes

liefs mama van caitlyn 03.03.2008

Lesy,
Succes morgenochtend.

Nou, hier gaat het steeds slechter. Erg veel slijm, waardoor ik sta te kokhalzen, en vanavond zelfs te braken, heb kwartier boven vicky dampo gehangen, met ook veel kokhalzen en braakneiging, maar er is toch wel wat losgekomen, zo smeren en bed in. ook gevoel koorts te krijgen. Dus denk niet dat het gaat beteren dames, ik begin ook erg te hoesten. :( waardoor ik bandenpijn krijg, en net zelfs klein beetje bloedverlies, heb ik paar weken geleden ook gehad, bloedverlies, twee weken lang, en nu weer, maar komt nu door hoesten volgens mij, is bijna niets hoor, een druppel maar.

nou meiden, tot morgen.

liefs

Hey patricialut, welkom!! En leuk dat je nog voor een kleine gaat!! In ronde 1 was je al zwanger (SUPER!), tegenwoordig lijkt het haast een wonder als iemand direct zwanger raakt hihi. Dus meiden, het kan nog wel steeds. Geeft mij ook moed voor morgen haha.

Ik ga nu maar lekker "rustig" slapen, en morgenvroeg ben ik de eerste haha.
Wel duimen voor mij hoor..........
Meiden, weltrusten!
Liefs mij.

Hoi,

Nou lesy, ik ben de eerste vandaag.

En, en, en? Al getest? wat zei die. ik hoop twee strepen, zou wel erg mooi zijn.
Ik duim voor je zolang je niet bent geweest hoor.

Hier gaat het nog steeds niet best. Heb nu onwijze keelpijn, ontzettend beroerd.
Meer oorpijn, onwijs hoesten, vanaf 4u vannacht bijna niet geslapen.
Bah, ging net lekker, misselijkheid was bijna weg, en dan dit.

Liefs

Terug
Bovenaan