***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hoi,

Lesy,
klinkt hoopgevend, maar onthoud ook wel dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden. hoelang ben je gestopt met pil?

hannes,
ooh meid, balen, heel veel succes volgende ronde.

Hier gaat het minder,
Ziek, hoesten, keelpijn, oorpijn, hoofdpijn. Als ik hoest ga ik meteen kokhalzen omdat mn keel zo gevoelig is nu. Bah, dus maar ziek gemeld, en straks dokter bellen of ik vandaag kan komen. Want dit is niet prettig.
Moet baas weer bellen wanneer het weer beter gaat. Nu eerst ff uitzieken, want anders blijf ik hiermee aan de gang, mag geen medicijnen nu volges mij.

Liefs

Goedemorgen!!!

@lesy oei wat spannend zeg je hebt wel zwangerschaps klachten hoop het zo voor je. Een enge ziekte heb je niet hoor ben je mal. Mischien zijn het ook spanningen, zou lekker tot morgen ochtend wachten en als je je lijf niet vertrouwd naar de huisarts alles is beter dan in spanning zitten zou ik dit of zou ik dat. Kop op en het beste er van hopen meis!
@bloemetje nou jij was vroeg op. Balen zeg dat je zo beroerd voel, n griepje? Heerst heel erg hé. Kruip maar lekker onder je dekbedje en laat je maar verwennen door je mannetje (maar die zal wel ant werk zijn). Sterkte en gauw weer beter worden! En goed uitzieken.
@hannes1986 balen joh ongi,maar dat is toch nog wel beter dan een ronde overslaan, dan weet je helemaal niet waar je aan toe bent lijkt mij?
@cato kga proberen knippen en plakken.........

Hier gaat alles goed, ik denk dat ik me lijf ff rust ga geven qua pillen en het lekker aan kijk, want ongi is nu al weer bijna weg, heb nooit veel maar dit is wel erug weinig. Kent een van jullie een korte menstuatie ik ben t altijd 2 dagen maar de meiden die ik ken veeeeeel langer???????
Liefs Greet

NAAM        *        LEEFTIJD        *        RONDE        *        NOD

lesy                             21                                        1                                  12 okt?
cato85                     23                                        1                                  25 okt              

greet85               23                              8                        10 nov        

Oewww. lesy echt superspannend!
Ik hoop zo voor je dat de klachten aankondigen wat je al hoopt! Wanneer wil je testen?
Hebben jullie trouwens altijd testen in huis, ik heb besloten om dit maar niet te doen want dan ben ik in staat om iedere dag zo'n ding te gebruiken!
Oww wat duurt het nu nog lang tot 25 okt. zeg, zat me net al te bedenken hoe we het dan aan de ouders moeten vertellen,maar ik loop dus wel heel erg op de zaken vooruit! Maaar ach, dromen mag toch

groetjes

hoi dames ben ik weer

op de vraag over schijnzwanger het is best schokkend als je het leest.
maar ik kan je vertellen dat het best meevalt hoor
het komt heeeeeeeel veel meer voor bij dieren en echt heeeeeeel zelden bij mensen
dus meiden maak je niet druk daarom het is zo zelden.
en je kan het ook echt niet krijgen zomaar of omdat je er een beetje mee bezig ben en er aan denkt.want dan zouden we hier nu met z'n alle schijnzwanger moeten zijn.
maak jullie er echt niet druk om meiden

en 10 dagen overtijd dat is een lange tijd en nog niet positief.ik had het ook in mijn eerste maand was ik ook 10 dagen overtijd en daarna toch ongi geworden.maar ontpillen kon het zoiezo niet zijn want ik was al 4 jaar gestopt.en een menstruatie overslaan kan makkelijk vooral als je net gestopt ben met de pil dat moet je lichaam weer op gang komen.en het kan ok e rmee te maken hebben als je te veel stress heb.of als je extreem veel afvalt of aankomt.ja ik weet het ik heb een hoop info altijd maar heb zooo veel opgezocht over alles en nog wat op google heb zelf ook in die situaties gezeten en dat ging ik gelijk alles opzoeken dus vandaar.en wat het ook kan zijn wil ik je niet bang maken hoor maar het kan zijn dat je zwanger bent maar dat het een miskraam geworden is en dat je lichaam ff tijd nodig heeft om het af te stoten om zo maar te zeggen hoop dat jullie genoeg info hier over hebben anders geef ik graag antwoord op jullie vragen als ik antwoord er op heb en weet natuurlijk  

over 4 dagen en dan moet ik ongi gaan worden spannend hoor ben zo benieuwd of het zo is.de vorige maanden wist ik gewoon zeker dat het niet raak was.Maar nu twijfel ik ik weet het niet zo heb wel een paar kleine dingetjes maar niet zo erg dat ik gelijk aan een zwagerschap denk het zou ook gewoon het begin van mijn menstuatie kunnen zijn maar het voelt nu een  klein  beetje anders dan de maanden ervoor maarja je lichaam kan soms zo raar doen ik heb er gewoon geen vertrouwen in.na 5  rondes teleur gesteld te zijn door mijn lichaam gaat je vertrouwen echt achteruit.
ik heb dus heel lich misselijk maar niet echt opvallend
af en toe tussen de dagen door wat steekjes in mijn bosten
en de hele dag door steken in mijn onderbuik
en als ik mijn dochter til dat heb ik het erger en als ik hoest of nies voel ik het ook erger maar weet het niet zo kan zo veel zijn nog kan nog alle kanten op

Een ander interessant gegeven over het onderwerp mannen en borsten is dat blijkt dat mannen in principe ook borstvoeding kunnen geven en dat het waarschijnlijk ooit zo is geweest dat, als de vrouw geen borstvoeding gaf, de man deze taak overnam!

Zowel mannen als vrouwen blijken melkklieren te hebben. Het is zelfs mogelijk om als  man borstvoeding te geven.

Er zijn diverse voorbeelden van mannen die in staat bleken borstvoeding te geven
Niet iets alledaags, maar het schijnt zo te zijn dat mannen in principe net als vrouwen in staat zijn borstvoeding te geven. Als de vrouw geen borstvoeding kon geven, zou de man deze rol hebben overgenomen. Dana Raphael, schrijfster van het boek 'The tender gift: Breastfeeding', beweert dat mannenborsten melk kunnen produceren wanneer de tepels maar voldoende worden gestimuleerd. Mogelijke melkafscheiding bij mannelijke baby's en pubers is zelfs wetenschappelijk bewezen.
Om het nog sterker te maken, er zijn zelfs verhalen over mannen die melk begonnen te geven doordat hen herhaaldelijk werd verteld dat dit mogelijk was. Een voldoende sterke overtuiging zou dus ook kunnen leiden tot het 'opborrelen' van melk bij de man. Het fenomeen wordt door wetenschappers soms verklaard door een abnormale ontwikkeling van de borstklieren bij de man. Toch lijkt er een maatschappelijk taboe te liggen op het geven van borstvoeding door de vader.

DIT IS TOCH OOK WEL RAAR TOCH OVER RARE DINGEN GESPROKEN HIHI NOU DAMES HET KAN DUS WAARSCHEINLIJK WIJ HOEVEN GEEN BORSTVOEDING MEER TE GEVEN HIHI.WIJ DOEN DE BEVALLING DE MANNEN GEVEN DE BORST HAHA IK WEET NIET ZO WAT IK E RVAN MOET DENKEN EN OF HET WAAR IS MAAR GRAPPPIG OM TE LEZEN DAT ZE ER ONDERZOEK NAAR DOEN EN BLIJKT DAT HET KAN

Hoi,

Ja, ik was vroeg op, hihi. Wekker ging om half zes, en voelde me zo *** dat ik baas om 6u heb gebeld, hebben liefst dat je zo vroeg mogelijk belt, heb ook heel onrustig geslapen vannacht.
Vanmiddag moet ik naar HA.

Jvm, grappig wat je daar schrijft over borstvoeding, hehe, dat ga ik eens aan vriend laten lezen denk ik. ja schat, als ik bevallen ben mag jij borstvoeding geven :)
En nog 4 dagen, spannend meid, duim voor je.

liefs

Terug
Bovenaan