***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hallo allemaal!!

@greet: Ahh wat jammer dat je ongi wordt. En het is inderdaad jammer dat je cyclus zo ontzetten varieerd, zo kun je er niet veel mee nee. Sowieso lijkt het me beter om zonder pillen alles weer op gang te krijgen, je lichaam moet het uiteindelijk helemaal zelf doen. Hoop dat alles snel weer regelmatig is voor jou, wel zo makkelijk ;) Bij mij nog geen rdtjes vandaag...maar hoelang gaat dat nog duren s(

@1986anne: Ja bij mij gaat het wel. Ik wordt wel steeds onzekerer. Vanaf vandaag zijn mijn borsten ontzetten gevoelig en gespannen. En 's avonds met het eten kan ik bijna niet eens meer op wat ik altijd had. Ik vind het gewoon eng hoor, straks hebbik een enge ziekte. Wat denken jullie>?

@Bloemetje85: 13 weken is al aardig wat zeg!! Ga zo door...wat voor klachten heb jij allemaal?  Of ik wat voel?? Jaa ontzettend veel...Ik weet het allemaal niet meer hoor. Mijn collega die 6 weken zwanger was voelde helemaal nix. Stel ik me aan denk je? Ik kan er namelijk helemaal niets aan doen!

Ja het ik zeker maar goed dat we dit forum hebben, zo kunnen we alles even anoniem kwijt! Hoe fijn is dat? Ik zit echt in dubio, zal ik vanavond een test doen of echt wachten tot woensdag(=dag28)? Ik weet niet hoelang mn cyclus is, maar misschien is er al iets te zien>? Heb namelijk veel irritante klachten en als het niets is ga ik maar eens naar de huisarts....

Liefs lesy.

naam                leeftijd             ronde           NOD

cato85             23                              1                          25 okt

Potjeongeduld 23                     1                         25 okt

He toevallig,alles hetzelfde!!!

hihih

x  

NAAM        *        LEEFTIJD        *        RONDE        *        NOD

lesy                             21                                        1                                  12 okt?
cato85                     23                                        1                                  25 okt              

Lesy,
Wat voor klachten heb je?

Welke klachten ik heb.
Week vijf was ik erg moe en misselijk, ziek, dacht een griepje te hebben.
Vanaf week zes was dat beter.

Verder:
-vaak misselijk(hele dag door)
-snel vol gevoel
-misselijk als ik te lang wacht met eten
-misselijk als ik teveel heb gegeten
-ontzettend moe
-veel plassen
-rommelige darmen
-heb blaasontsteking gehad
-ook schimmelinfectie gehad
-grotere borsten
-pijnlijke borsten
-sinds vorige week bandenpijn(maar dat is dan wat weken later)

Hoop dat jullie hier wat aan hebben, is een waslijst geworden, hihi.
Maar niet iedereen heeft dit he. Dus klamp jullie hier alsjeblieft niet te hard aan vast.

Liefs

@Bloemetje: Mijn klachten (stapelt zo'n beetje bij beetje op):

-vaak misselijk (hele dag door)
-snel vol gevoel (echt erg!)
-misselijk als ik te lang wacht met eten
-misselijk als ik teveel heb gegeten (+ballon in buik, wat opgeblazen)
-rommelige darmen
-pijnlijke borsten (vanaf vanmorgen)
-belletjes/steekjes in onderbuik

Kan dit al zo vroeg voorkomen..?? Als ik zwanger ben is dit nu zo'n 2 weken. Ik kan dan toch nooit al zoveel klachten hebben of wel??
Liefs lesy.

Owja, en heb af en toe een jeukende buik....echt heel vaag!!! Schijnt dat dat ook bij een zwangerschap vaak gevoeld wordt (lees ik net), en bij mij klopt het gewoon! Ik heb de klachten zonder dat ik wist dat die voor zouden kunnen komen bij zwanger zijn. Dus ik hoop echt dat ik niet schijnzwanger ben, dat zou echt heeel erg teleurstellend zijn.

Maar meiden, ik zie dat jullie druk aan het t.v. kijken zijn... (Tja wat wil je ook, Pirates of the Caribbean is erop haha). Ik ga zo op bed, ben morgenavond wel weer op het forum te vinden. Hoop op veel berichtjes!!!!

Liefs.....

Een nieuw leven
Een klein wonder
Het klinkt zo gewoon
Maar voor ons zo heel bijzonder....

Nou ik was straks net weg van de pc, kreeg ontzettende kramp..
ging naar de wc en idd.. Menstruatie stond voor de deur...
Helaas.. Dus we gaan het maar niet overslaan, maar gewoon even
uitzitten en wachten op de volgende ronde.

Ik ben begin dit jaar al zwanger geweest. Op 1 april heb ik een miskraam gehad.
Ben dus best wel voorzichtig. Ik merkte het toen heel erg aan mijn lichaam.
We waren toen op wintersport en had voor de vakantie al ongie moeten worden.
Tijdens het douchen merkte ik dat mijn borsten erg gespannen waren.

Thuis een test gedaan en inderdaad ik was zwanger. Ik heb hier 6 weken en 4 dagen van mogen genieten..
Het gekke is wel dat ik nooit tomaten heb gelust en sinds mijn zwangerschap die dus wel lust..
Vage klachten kun je ook best wel hebben, meiden. Het hoort allemaal bij je hormonen. Niks om je voor te schamen en al helemaal niet om te denken dat je je aanstelt!!
Ik hoop voor jullie dat het zover is!! Ik wacht jullie berichtje wel weer af. Tot morgen!
Liefs Hanneke

Terug
Bovenaan