***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hoi meiden,

Wat een schatje zeg die caithlyn! Daar mag je met recht trots op zijn!

@lesy, balen meis, maar hou de moed er in he! Ik was echt zo overtuigd dat het goed zat omdat je al van zoveel dingen last had!

Hier eigenlijk niet zoveel an de hand! Tja drama gister omdat ik niet op mn laptop kon. Mn lieve hondje had namelijk de kabel van de adapter doorgebeten!  Ach hij is nog klein maar toch!
Had gister wel iets heel vaags en denk ook dat het werkelijk nergens op slaat maar ik moest vanaf een uurtje of 11 tot een uur of 5 echt constant naar de toilet om te plassen. Nou dat heb ik echt nooit en  ik heb al wel honderdduizend keer blaasontsteking gehad in mn leven maar dat was het nu echt niet!

Sorry voor het beetje ego bericht dames, maar hoop jullie snel weer te spreken!

groetjes

Ik dacht dat zwangere vrouwen die al wat langer zwanger zijn (maand of 3,4?) vaak naar de toilet gaan omdat het kindje tegen de blaas aanduwd waardoor de blaas iets kleiner wordt en je dus vaker naar de toilet moet. Of is dat niet zoo???

Groetjes lesy.

Hoi Meiden,

Hier was ik alweer. Ben net tien minuten geleden uit bed gestrompeld. En dan ook echt gestrompeld.

Ik vrees dat het hier verkeerde kant op gaat, kan niet eten.
Stond net te douchen, kon me net tegenhouden of ik viel flauw tegen de grond, gevoel dat ik alles wat in mn lijf zat eruit moest spugen.
Heb bloeddruk van 144/86 en hartslag van 45(al heb ik hartslag altijd zo laag door medicijngebruik maar die heb ik vandaag nog niet op, meestal is hartslag dan toch hoger als ik die niet neem. Ik voel me zwaar ***. Vriend zegt dat ik moet bellen of ik medicatie al mag nemen,maar dat wil ik niet.

ooh, ik heb ook zoveel te doen hier in huis, zou strijken, maar dat trek ik echt niet vandaag Ik denk dat ik vriend vanavond met dat naar schoonmoeder stuur. heb gevoel dat als ik recht sta ik meteen plat ga. Blijf ook niet graag alleen, hond is in me buurt en gelukkig erg rustig. Maar ben beetje bang dat ik straks echt flauw val, en verkeerd terecht kom, maar schoonma gaat zo zwemmen, vriend zn tante ook. en verder iedereen aan het werk.

patricia, wat een schatje is ze.

lesy,
eet gewoon je bak chips leeg meid, en ik zou wel gewoon eerlijk zijn tegen je man. Want, als het wat langer duurt weet ie ook hoe hij tegen jou reageren moet.

Liefs

ja dat is wel zo, maar ik ben nog niet eens zeker zwanger, dus zal wel gwoon iets anders vreemds geweest zijn denk ik. Hoe graag ik ook zou willen ik voel eigenlijk helemaal niets verder. Zou ook niet echt weten vanaf wanneer dat ik wat zou kunnen voelen! Betrapte me er wel op dat ik opvallend vaak met mn handen over mn onderbuik ga en dan toch wel heel erg hard aan het hopen ben hihi!

groetjes

@bloemetje: Ja wat voel je je dan zwaar en moe en zo ziek als een kat inderdaad...Wou dat  ik iets voor je kon doen maar ik woon wel een heel eindje bij jou uit de buurt ben ik bang. Vind het zo leuk dat we al best close met elkaar zijn, en zo voel je heel makkelijk de noden van een ander aan. Het is niet leuk als je zoveel hebt te doen en het lukt je gewoon niet. maar laat gewoon de boel de boel hoor, het gaat nu om jou! Maar als het echt zo slecht gaat dat je bijna omvalt, is het dan niet beter om toch maar een kuurtje te nemen? Ik weet dan even niet wat slechter is haha. Ik duim echt voor je dat je ontzteking enzo echt heel snel over is. En je hebt een hele lieve hond bij je die heus wel aanvoelt hoe jij je voelt en je vast heel lief zal behandelen. Honden merken ook snel of er iemand zwanger is ;)

@Cato: Ja hihi, dat heb ik ook wel...Wrijf af en toe ook over mn buik en hoop dan echt dat er iets in onwikkeling is. There is still hope...

Ow en rijdt net ook een kinderwagen voorbij zie ik. Ik zie ze ook overal! Tegenwoordig zit ik in elke kinderwagen te gluren of ik een glimp van een baby op kan vangen, maar helaas niet elke keer met succes haha.

Ow de was is ook klaar, zal maar even aan het ophangen gaan.....

Groetjes lesy.
PS: We zitten al over de 100 berichtjes, gaat goed meiden!

Hoi,

Lesy,
Ja, weet ook niet wat slechtste is, maar als huisarts zegt liever proberen zelf uit te zieken, dan zullen medicijnen toch ook niet zo onschuldig zijn he, beebje krijgt het wel binnen.
En dat wil ik niet.

En de hond, ja, eerste week dat we hem hadden was hij zeer onrustig, telkens bang als ik weg ging, bij vriend niet zo, maar als ik weg ging, ooh jee dan, dan ging het niet goed hoor.
Nu is hij bij mij ook veel rustiger dan bij vriend. Het is nog een pupje, hij is nu vier en halve maand ongeveer.

Liefs

Hey hallo allemaal net goedemiddag hierzo!!
Hoe is het allemaal met jullie.. Niet zo'n beste dag voor iedereen zo terug te lezen!
@Lesy; echt jammer voor je dat de test begatief is, ik weet hoe je je voelt, ik snap ook best wel dat je groot wil houden voor je vriend, maar ik zou ook gewoon eerlijk zijn.
@bloemetje; jeetje meid, je hebt het flink te pakken. Ik zou toch maar gewoon even bellen of je die kuur mag hebben. Ik snap best wel dat je dat liever niet doet, maar je eigen gezondheid telt. En zwanger worden met een gezond lichaam is toch beter! Ik denk aan je en wens je veel beterschap!
@jvm20; nu breekt er een spannende tijd aan voor jou! Wat denk je zelf, maak je kans? Ik zal voor je duimen.
@greet85; He heerlijk he een dagje lekker bij je ouders. Ik ben ook echt vriendinnen met m'n moeder, maar dat is pas sinds ik uit huis ben. Mijn moeder wist ook meteen dat ik zwanger was(bij mijn miskraam) Al zou ik nu denk ik wachten en het op een originele manier gaan zeggen. Maar heb al heel vaak gedacht; wat is dan een originele manier!
@patricialut; hey meid, welkom hier, knap van je dat je het al aandurft om nu weer zwanger te worden. Het is toch een heel werk. Maar het lijkt me ook wel erg gezellig. En nu zit je er toch in!
Ik hoop voor jou dat het weer zo snel gaat! Succes!
@anne1986; jij werkt ook in de zorg of niet? Ik ook. Werk in een verpleeghuis? Wat doe jij?

Met mij verder gaat het eigenlijk prima! Gister bij Marco geweest en dat was echt super!!! Hij heeft zoveel mooie liedjes, moest wel even een traantje wegpinken. Het was ontzettend druk!
Gister had ik heel erg pijn in m'n rug en ontzettende hoofdpijn van die kl^te ongie. Gelukkig gaat het vandaag weer prima!
Misschien een gekke vraag; maar hebben jullie ook meer zin in sex als je ongie bent. Ik heb geen slecht sexleven, maar als ik ongie ben, dan kan ik met dat gevoel wakker worden...
Of ben ik hier nou maf? hahaha...
En dat stuurt m'n vriend ook nog een sms dat hij tot op z'n onderbroek nat is van het werken.. die wil ik graag uittrekken.. hihi
Tot wellicht vanavond weer meiden! Ik hoop dat ik zo ongeveer iedereen heb gehad!
Liefs

Terug
Bovenaan