***Meiden van 21/22/23 jaar***

bloempje. ik wil je met alle plezier opvolgen haha, ik heb geen ongi. gevoel hoop dat het een goed teken is pff. ik heb nu nergens last van.
ja het is hier  echt lekker gezellig haha, nog ff en dan is me vriend weer thuis   over een uurtje dus dan is de pc weer bezet denk ik haha, morgen weer werken gelukkig maar een kort dagje tot ongeveer 10 uur dus lekker op tijd weer thuis, hoop dan dat ik hier goed nieuws neer kan zetten

Groetjesss Mij

Haha, we lijken wel eens stelletje verslaafden bij elkaar!
Enige wat we doen is af en toe wat poetsen en eten klaar maken en achter de PC zitten.
Hachee is wel lekker, ik ben lekker stoofperen aan het maken, ook heerlijk hoor!
Hoop echt dat we nu allemaal lekker snel zwamger zijn en dan met bloemetje mee kunnen fantaseren over onze kindjes,hihi.

kus

@bloemetje wij blijven zeker veel kletsen veeeeeel te leuk en tja die doos chocolade roept gewoon...............maar kheb de deur goed op slot gedaan......
@hannes veel plezier! haha kluswedstrijdje houden
@anne jij gaat bloemetje opvolgen mooi houden we je aan!!

zo ga ff stad in, helemaal geen zin maar moet

stoofpeertjes lekker je brengt me op een idee!
Ja gezellig zo met z'n allen net wat je zegt cato forummen, eten koken en wat poetsen hihi leuk!!!!

dikke knuffel voor jullie allemaal

He Greet,

We gaan bloempje gewoon met zn alle opvolgen dan wordt het een gezellige boel hier ( is het al maar goed dan nog meer haha ) !!
pff het is nog maar 16 uur en heb al zoon zin aan eten is nog zo vroeg haha anders heb ik vanavond op tijd alweer trek.

Het eerste wat me vriend zei toen die binnen kwam van zn werk vanmiddag ben je al ongi. haha

Eetze voor iedereen voor straks, en een fijne avond.

Liefs Mij

Hoi meiden,

Was ik weer, net ff ondergoed gehaald en eten, hier word het bloemkool.
Hehe, allemaal volgen hoor.
Hehe, lijkt erop dat we alleen maar forrumen, leuk toch.

anne, wat lief van je vriend, dat ie dat vroeg, wat zei ie toen je nee zei?
Spannend hoor, wanneer ga je testen? ik lees elke keer vol spanning je verhalen, of je al ongi bent of niet.

liefs

Hey meisjes!!!

Was ik weer!! zo speurtocht naar kadotjes viel niet mee, me nichtjes zijn deze maand jarig, 5, 3 en 2 worden ze. Ja in één maand uit één gezin! Verder nog wat leuke rommeldingtjes voor in huis, kaarsen enz die tijd komt weer zo gezellig vinden jullie ook niet?
anne nog steeds niet ongi fijn fijn fijn fijn, lief is dat hé als je vriend dat vraagt. Hoop duim hoop duim wanneer ga je testen?? Bloemetje ook aan de bloemkool lekker. En ondergoed gehaald ja dat kan je niet missen hé hihi beetje koud...
Zo ga me aardappeltjes opzetten kan manlief dalijk weer aanschuiven.
Hoe doen jullie mannetjes dat, helpen ze wel is mee in t huishouden?????? de mijne echt never niet, behalve op zondagmiddag droogt hij af en that's it o ja en zaterdag heeft tie voor t eerst int half jaar dat wij getrouwd zijn gestofzuigt, maar moet eerlijk zeggen ik zeg altijd laat maar doe ik zelf wel, en hij is altijd aan het werk en pas hardstikke ziek geweest 5 maanden  dus vind het ook niet nodig dat tie wat doet......

Eetze allemaal ben er strakjes nog ffjes. Liefs

Hmm bloemetje,

bloemkool is ook lekker!
Had jij trouwens ook niet pas een hondje of ben ik nu al dement?
Zo ja wat voor 1 heb jij?
Ik verveel me hier een beetje en nu belt mn ventje ook nog op dat ie moet overwerken,getsie.
Ach ja dan ga ik jullie maar weer een beetje lastig vallen. Ik ben inderdaad ook benieuwd naar hoe het met j_v_m gaat volgens mij is ze hier al een tijdje niet meer geweest.

dikke kus

Terug
Bovenaan