***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hoi hoi allemaal .

daar was ik ook maar weer haha.
toen ik zei dat ik nog niet ongi was begon die te lachen, is helemaal happy vanavond.hij zat net al op internet te zoeken wat de naam betekend wat hij wil voor een jongetje maarja die naam wil ik niet hahahaha
Heb net ff lekker gedouched nog steeds geen RD   te zien  ik heb me voor genomen als ik morgenvroeg nog niet ongi ben om dat te gaan testen, doe ik heeeel vroeg want de wekker gaat hier om 5 uur me vriend moet altijd om 6 uur beginnen dus ga ik om kwart voor 5 de test doen als ik dan nog niet ongi ben, dan weet me vriend de uitslag voor die heen werken gaat, kan morgen niet nog een dag wachten en als ik er weer ben vant het werk dan is me vriend er nog niet weer dan moet ik het via de telefoon door geven en nog heel wat uurtjes wachten dat kan ik niet haha.
maarja afwachten maar tot morgen vroeg of het moet vanavond nog komen.

oeh bloemkool lekker, houd me vriend niet van ik wel

ja is al een tijdje geleden dat jvm hier is geweest...

zo greet dan heb je het druk met de verjaardagen haha, vind ik ook altijd moeilijk die kadootjes uit zoeken.. mijn vriend wil alles wel in huis doen alleen geen wc schoon maken hahaha, hij had laatst voor me " gedweilt" ik kom thuis ik zo wat heb jij dan gedaan ja heb voor je gedweilt, had hij glasex op de vloer gespoten en daar weer met een doek over heen geweest plakken en stinken hahaha, maarja heb er maar niks van gezegt was goed bedoelt , dag er na maar zelf weer over gedaan .

Zo ik ga weer op de bank zitten tv kijken over iets meer dan een uurtje weer gtst kijken..

Liefs Mij

Hoi dames,

Hier doen vriend ook weinig in huishouden hoor, nu ik zwanger ben wast ie wel vaak af,omdat ik graag even zit. Verder doet hij eigenlijk erg weinig.

Cato,
Wij hebben inderdaad een jong hondje, vier maanden is ie nu, een mannetje.
Een labrador gekruist met een boerenhond, een pittig beestje, maar ook erg lief.

Ooh, grrr, weet het al niet meer.
Hier weer iets minder, heb zo een buikpijn, dat het eng word, maar kan vandaag ook erg moeilijk naar het toilet.

Liefs

Hi,

@cato ant vervelen, dan kom je toch gewoon hier dan verveel je je niet!!! Al die luisterende ogen.....
@anne al een naam ant zoeken. Haha moet zo lachen de vloer gedweild met glassex hihi leuk, lief van hem hoor! knap dat je je mond hebt gehouden ik denk dat ik echt giga had moeten lachen. Succes morgenochtend meis. In me dromen duim ik nog voor je, zou echt super zijn!!!!!!!
@bloemetje succes met werken morgen en als het niet gaat naar huis jij! Hoop dat de buikpijn gauw afzakt, dat je lekker na de wc kan (sorry)
Zo meiden lesy en de anderen hebben heel wat bij te lezen vanavond  zag net dat we op 240 berichten zaten hoezo verslavend?!?! En wie weet is jvm wel zwanger!

Fijne avond en voor straks lekker slapen allemaal! Liefs Greet

He meiden,

Ik ga ook voor je duimen hoor Anne!
Tja en het huishouden??? Ik denk dat ik er zelf inderdaad ook wel de hand in heb dat vriendlief niet al te veel doet, maar soms baal ik daar wel flink van. Zeker als je zelf ook een volle werkweek achter de rug hebt.
Ik denk dat ik de afgelopen dagen al zoveel heb gelezen hier op het forum dat ik de helft al zo kan dromen,haha.

dikke zoen van mij

Hoi,

Greet,
Als het niet gaat ga ik naar huis hoor. hehe.
Goed?

Cato,
ja, na volle werkweek is het niet leuk alles nog te moeten doen. Ik werk parttime, dus heb er de tijd wel voor, maar kan er echt van balen dat hij thuiskomt en overal een rotzooi van maakt.

Zo, lijkt wel een chat hier, je hebt nog niet gerageerd of het volgende staat er al weer. haha.

Liefs

Goedenavond meiden!

JEETJE niet normaal meer!!! 1 dagje werken en er zijn alweer 45 berichtjes geplaats!
Dit is serieus niet bij te benen. Moet nu eerst even weg, hoop dat ik vanavond nog op het een en ander reageren als dat lukt....hihi. Enne, nu niet teveel schrijven he!!

Liefs lesy...

Heey...
Kom even snel nog langs.. m'n mannetje komt zo thuis van het sporten, heb zin om te klussen, dus ga zo lekker in bad, wacht hem op.
Ik zit in spanning voor je anne.. ben zo benieuwd..
Lees morgen wel wat het is geworden..
En mannen en huishouden??!! die van mij helpt wel af en toe mee,
maar ben allang blij dat hij het ziet als ik wat gedaan heb.
Hij waardeert het wel, is dat bij jullie ook of helemaal niet?
fijne avond meiden.
liefs

Terug
Bovenaan