***Meiden van 21/22/23 jaar***

2 baby's zijn met elkaar in gesprek, zegt de 1: "jij bent wel erg kaal, hoe komt dat?" ""Nou" zegt de ander, "dat heeft alles te maken met m'n geboorte, ik ben namelijk te vroeg geboren" "Ze waren m'n moeder nog aan het scheren toen ik al met m'n hoofd naar buiten kwam"

Op de kraamafdeling van het ziekenhuis liggen twee baby's. Zegt de ene: "Zal ik bewijzen dat ik een jongetje ben?" De andere vindt dat wel goed. "Oké, als de zuster weg is zal ik het laten zien", zegt de ene weer. Als even later de zuster vertrokken is, trekt het jongetje zijn broek naar beneden, en zegt: "Kijk dan, blauwe sokjes!"

Een medisch wonder, een vrouw van 75 jaar bevalt van een baby. Gelijk komen al haar vriendinnen op bezoek die dit wonder willen zien, mogen we de baby zien roepen ze tegelijk. Nee zegt de kersverse moeder....pas als hij gaat huilen!" Zodra hij huilt?" vroegen de vriendinnen. "Waarom moeten we wachten tot hij huilt?" De moeder antwoordde: "Omdat ik ben vergeten waar ik hem heb neergelegd."

Nee sorry echt, ik hou er nu mee op hoor! Moest even smakelijk lachen...

Goeiemorgen!!!

Lekker geslapen?! Ga vlug zeg tis al weer woensdag!

@lesy aan de moppentap haha. Nou valt mee met onze verslaving volgens mij verkiezen we na 8en toch echt ons mannetje.... Moet ook natuurlijk
@bloemetje pas maar op me de hond in de vriezer. En je lichaam voelt weer veranderingen. Lijkt me heel apart te beseffen dat je een kindje krijgt, een wonder.
@cato en weer afgekoeld. Groot gelijk dat je z'n eten niet heb klaargemaakt! Zijn lieve schatten onze mannen maaaaar af en toe.... Toch?
@jvm vrijdag testen nou meisje ik blijf hopen en duimen, zou echt super zijn, kan me wel bij voorstellen dat je niet durft te hopen tis toch iedere x weer een terleurstelling. En zat zijn we je maarzo niet zat hoor, kom maar gezellig veel hier!! Leuk!
@waterman het is zeker een wonder, we dachten allemaal hop dat doen we ff toch, maar zo simpel ligt het niet en dat is misschien maar goed ook. Hopelijk is de dokter niet nodig voor je!! Een eigen bedrijf is leuk hé, weet er alles van, hoop geduld en tijd moet je hebben als vrouw!!!!
@anne je man weer opgeknap fijn, chago word je zelf ook chago van ja brrrrrrr
@hannes waar ben je?? Ik mis je!

Kga dalijk na me ouders gezellie, ehm schoonmaken..... En wil nog ff na de winkel heb een leuk rokje gezien en die moet ik hebben haha!! Heb je af en toe hé!!
Me man z'n wang is helemaal beurs zo sneu vind ik dat, maar ja kan er ook niets aan doen! Heb een lekker broodje warm gemaakt in de oven had er opeens zo zin in, zit ik nu lekker op te peuzelen! Meiden, voor degene die vrij zijn, geniet ervan!!! En de rest veel werkplezier!!! Tot vanmiddag!

Liefs

hoi dames ik zal het jullie als eerste vertellen
ik heb vanmorgen een test gedaan en na 5 minuten
een duidelijk streepje wel lichter dan die ernaast zat maar het is een streepje
dus dames ik ben  ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik kan het nog niet vatten zit nog helemaal te trillen
en ben ook best een beetje bang dat het fout zal gaan of dat als ik de volgende keer zal testen er dan niets te zien zal zijn.maar denk dat het normaal is
ik heb ook nog steeds geen kwaaltjes alleen wat ik gezecht had dat is het maar wie weet komt het nog.

jmv :     Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! geniet er lekker van, kon je toch niet wachten tot vrijdag met testen ..

Bij mij zijn er nog geen rdtjes, heb ook nog niet het gevoel dat ze er aan komen.. hoop maar dat ze snel een keer komen , ik durf niet weer te testen straks is die weer negatief, deze week test ik in iedergeval niet weer ( denk ik haha )

Groetjesss, Ga ff op hyves kijken

JVM Meis, wat GEWELDIG....oww heb zowat de tranen in mn ogen staan! Sorry ;)

Ben helemaal enthousiast (moeilijk woord pfff).....
Hier zijn je glitters:
En het nieuwe lijstje natuurlijk:

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

Oktober

1986anne
22
1
20-10
1

cato85
23
1
25-10
1

mama1987
21
1
27-10
3

patricialut
23
2
28-10
2

MMWS
24
1
31-10
1

November

Engetje87
21
1
02-11
1

greet85
23
8
10-11
1

lesy
21
2
12-11
1

Waterman
22
10
18-11
1

Overtijd

1986anne

22
1
20-10
1
???
SPANNEND!

Zwanger

uitgerekend

bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

JVM
23
5
-
2
???
Groetjes lesy.......

@greet: lekker relaxen vandaag meis als je lekker vrij bent! Ben jij er altijd zo vroeg uit dan?? Ik niet hoor, als ik vrij heb slaap ik lekker uit tot half 10! Enne, ik ga vanmiddag ook ff de stad in....ff sneupen. Veel plezier bij je ouders! En erg vervelend dat je man zo'n last heeft...volgens mij gaat daar makkelijk een weekje overheen. Maar het is voor het goede doel toch?

@anne: Meid ik hoop ook zo dat het bij jou ook raak is....het wordt hier weer erg spannend....straks zijn alle meiden van oktober zwanger!!! Hoop het zo! En dan november weer, meiden we gaan ervoor. Ik zit nu weer op dag 7 (gaat erg snel zeg). Dus we zijn af en toe alweer aan het klussen hihi. Weet je zeker dat je het volhoudt om deze hele week niet te testen?? Hihi ;)

Heey meiden, heb over ons gedroomd.....ja echt raar hoor. Ik bedoel, weet niet eens hoe jullie eruit zien. Maar gaat om principe nietwaar ;) Het ging erom dat we met z'n allen wat hadden afgesproken in een stad waar we geen van allen woonden. Zijn we lekker aant shoppen geweest. En veel babystuff bekeken natuurlijk ;) Was een leuke droom hoor.
Meiden, ik zal even wat in huis doen. Tot snel!
Groetjes lesy.

hej Lesy.

Ik weet niet of ik het vol houd om deze week niet weer te testen, ik wil het volhouden wil niet weer teleurgesteld worden, volgende week zondag is me vriend jarig, zou een leuk verjaardags kadoo zijn haha. maarja dat is nog zo  ver weg.
ik ga er van uit dat ik een deze dagen wel ongi wordt,( dan valt het niet zo erg tegen )

Liefs mij, ga ook ff in huis ant werk , straks de hond nog ff douchen en daar heeft hij altijd al zoon hekel aan

Terug
Bovenaan