***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hoi Meiden,

JVM GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!
Ben echt superblij voor je!!En nu is ons bloemetje tenminste niet meer alleen he,hihi
9maandenbeurs lijkt me echt superleuk, die is trouwens in februari,heb ik van de week opgezocht! Dus als we nou allemaal snel zwanger worden kunnen we misschien daar wel elkaar in real life ontmoeten!

Ik ben ook niet echt preuts trouwens hoor,kan best veel hebben. Zeg altijd maar zo een kont is een kont,bij de een wat groter als bij de ander maar in principe allemaal hetzelfde.
Lesy, leuk he om ons een beeld te vormen bij ons als meiden. Vind wel heel moeilijk om te bedenken hoe jullie er allemaal uitzien.
Ow en bloemetje (dacht ik?)die bedeltjes zijn supergaaf he! Als ik zwanger blijk te zijn,wil ik er zo eentje aan mn moeder en mn zusje geven als we het vertelllen zeg maar!

dikke kus

Hoi,

Dank je hannes, hehe, lijkt me wel leuk die negenmaandenbeurs.

Cato,
Moeilijk he, om er gezicht bij te plakken, maar je kan via berichtjes vaak ook al zien hoe iemand is. Vind je niet? Hehe, leuk hoor, vind het echt zo fijn dit topic.
Allemaal jonge meiden, met zelfde wens, en nog zo een kletsers ook. haha.

Liefs

Ja zou leuk zijn om elkaar op de negenmaandenbeurs te ontmoeten..cato. en allemaal zwanger dan hopelijk!

Is wel een originele manier om het te vertellen idd. Zou nog niet weten hoe ik het zou moeten zeggen!
liefs

Cato,

Ik heb hem, haha, mooi is die hoor, dat kinderwagentje, ga hem zo aan mn ketting hangen, samen met paar bedels die me ook erg dierbaar zijn.

Als de rest zwanger is, hoe willen jullie het gaan vertellen   meiden?

x

Hey kletsers!! Gezellig.

@lesy ik heb één kwaal (haha vast wel meerdere) maar kan echt niet uitslapen... Hoogstens zondags tot 8 uur maar dan moet ik er uit. En nog wat leuks gekocht?? Ja de tandarts zei je hebt zeker nog drie dagen napijn. En van ons gedroomd hihi grappig!
@bloemetje hoe is tie, ben je weer helemaal opgeknapt?? Geniet maar lekker van je buikkie. Als je zin heb om wat nuttigs te gaan doen die wel benutten hé voor je t weet is de zin weer voorbij hihi. Heb je de kinderwagen gekocht? Leuk zeg.
@anne en je hond gedoucht? Hopelijk kan je je vriend een super kado geven meis! Werkze!
@hannes daar ben je weer. Fijn! Geeft niets hoor maar miste je gewoon, we moeten samen op met onze nod dus moet jouw ff in de gaten houden hihi. Lief hé zo n schoonmoeder, die van mij ook kom vaak thuis en dan staat er wat lekkers op t vuur of een tasje aan de deur ofzo. We hebben gewoon twee liefdes de pc en ons mannetje maar als ik moet kiezen ga me mannetje echt wel voor ondanks z'n kleinigheidjes hihi. Moest zo hard lachen om die opmerking je vader heeft het goed vastgemaakt enz haha echt.
@cato dat is een leuk idee om te vertellen dat je zwanger bent zeg!
@jvm yes, echt fijn. Kan je het al bevatten?? Duhus je kon het toch niet laten om te testen, groot gelijk. Oh wat zullen jullie blij zijn.

Zo dat was t weer. Stond net tijdje in de file zo zinloos maar ja niets aan te doen....
Ga is ff wat opruimen hier en voor t eten zorgen, de woensdag is alweer voorbij pf waarom gaat de tijd zo vlug...?!?!?!

Liefs

Terug
Bovenaan