***Meiden van 21/22/23 jaar***

Greet,

Haha, ik let op hoor met de hond in de vriezer, hij wil er enkel inkruipen, haha mag die niet van mij. Gatver moet er ook niet aan denken, brr.
En het is heel speciaal opeens te beseffen dat er een kleintje in je groeit, hehe lijkt ook wel of buik elke dag wat dikker word, is natuurlijk niet zo, maar lijkt wel zo.
Hehe, lekker gegeten. Ik net broodje met kruidenboter, had ik ook ff onweerstaanbare trek in. Haha.

Jvm,

Jaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd. Ik dacht het wel hoor, haha.
Yes, sta niet meer alleen op het lijstje, je komt me mooi vergezellen. :)
Geniet ervan.

Anne,

Jij kan ook goed wachten hoor, haha, ik had er al lang weer een gedaan denk ik. Ik hoop dat jij ons ook snel komt opvolgen hoor. Net zoals iedereen trouwens.

Lesy,
Gaat alweer snel, dagen tot eisprong gaan meestal snel, maar daarna.
Veel klusplezier.

Vanmiddag ga ik denk ik auto leeghalen en schoonmaken. Moet dat het weekend niet meer. Heb ik opeens zin in, en vanvond strijken denk ik. Dan zijn de belangrijke dingen weer gedaan, morgenmiddag ff stoffen en dweilen.
Verder ga ik niets doen, haha, maar denk dat dat al wel weer genoeg is.

Liefs

Haha...dat dacht ik al wel: bloemetje komt uit haar werk en meteen ff checken op het forum ;) Was al wel benieuwd naar je reactie haha. Enne, jij bent nu niet meer alleen, al heb je wel een grote voorsprong op ons!! Is alleen maar beter, zo weten wij wat ons te wachten staat! Het wordt nu echt spannend met alle NOD's deze maand. Ze liggen zo dicht bij elkaar! Ik heb mn huisje weer lekker schoon en zal zo even met mams de stad in. Even een smoothy halen want daar ben ik verslaafd aan haha. Hoef niet voor het eten thuis te zijn want manlief heeft een etentje van z'n werk. Das ook wel es lekker hoor! Bloemetje hoe ging het vandaag op je werk? Ben je nu ook niet moe? En anne, het is inderdaad een beetje dubbel he? Je wilt wel graag weten of je zwanger bent, maar wilt ook liever niet teleurgesteld worden bij te vroeg testen bijvoorbeeld. Meid, ik denk aan je en mn duimen maken overuren hihi.
Ik zal vanmiddag wel weer veel te lezen hebben. Meiden, allemaal een fijne middag en tot snel. XXXjus lesy..........

Hoi,

Lesy, haha heb eerst gegeten hoor. hihi. Ga zo nog een boterhammetje opeten, heb nog honger. hahaha.
Vandaag eigenlijk niet echt moe. Heb zin om wat nuttigs te gaan doen, heb ik af en toe, dan heb ik de drang om wat te moeten doen, dus ga de auto doen zo. Na mn broodje.

Daarna naar juwelier, heb pandora armband en ketting, en daar wil ik iets niet voor hebben. Een kinderwagentje heb je dr van, die ga ik halen of bestellen, hangt er vanaf of hij hem heeft of niet, hihi.

Liefs.

Bloemetje:   ja ik kan het wachten nog steeds volhouden, soms wel met moeite maar ik wacht deze week nog af ( als ik het kan volhouden)   ben veelste bang als die weer negatief is.

Lesy: ja dubbel gevoel, je wilt het wel graag weten maar niet weer teleurgesteld worden, gedult wordt beloond zeggen ze altijd dus haha.

Ik heb vanmiddag opgebakken aardappelen gehad , heb gisteravond extra teveel gekookt voor vanmiddag dus haha, heb vanavond late dienst dus dan heb ik niet zo heel veel tijd om te eten, dus dan heb k het meeste al binnen haha.

Bloemetje, leuk een kinderwagentje aan je armband

Ik doe nu niks meer , alleen straks ff snel naar de winkel en dan om kwart over 3 heen werken tot   23.30.. heb net de hond gedoucht  ik heb het er nog warm van haha

Fijne dag verder allemaal!!

Liefs mij

Hoi hoi!

Jvm20: SUPER!!!!! geweldig meid, proficiat! Komt het toch nog een beetje als verassing! Wat zei je vriend? Heb je het al verder verteld aan iemand?

Greet, ik ben hier.. lief dat je mij mist. Het is op het moment nogal hectisch hier. Heb maandag lekker een avondje niks gedaan. Lekker met manlief in bad, pirates of the carribean gekeken en geklust!  En vanaf dinsdag morgen alleen maar gerend en gevlogen.

De was en strijken en poetsen en m'n moeder is aan het verbouwen, daar nog helpen.
Maar manlief was gister toch wel een schatje. Had hem naar de winkel gestuurd voor wat kleine dingen, kwam hij terug met een pratende nijntje. Voor als het wel zover is zei hij. Soms hebben die mannen hun hart wel op de goede plek, maar vandaag kan ik hem wel weer schieten. Jij bent vandaag toch vrij kun je mooi even dit doen en dat doen, ik zeg hallo, is mijn vrije dag, bepaal ik lekker zelf wel. Even bij schoonmoeder langsgeweest en die gaf me groot gelijk. Ze zegt kom je straks maar lekker hier, hoef je ook niet te koken. Wat een lief mens is het ook. Heb een sms naar manlief gestuurd; nannananaa!  

Grappig stukje in de telegraaf ja, maar ik zit graag achter de pc, maar kruip ook wel graag tegen m'n mannetje aan als hij thuis is. Mag alleen nooit mijn koude handen en voeten warmen bij hem, wordt hij chagie van.. Nou ik wordt er ook chagie van als meneer weer eens zijn sokken niet in de wasmand doet!!! Haha.. Kleinigheidjes he.

Zo anne, spannend hoor. Ik zal voor je duimen meis.. Het kan ook zo zijn dat de test het niet aangeeft, heb weleens gelezen dat dat bij sommige vrouwen zo kan zijn. Maar het fijne weet ik er ook niet van. Mijn huisarts zei het de vorige keer ook. Omdat ik ook 10 dagen over tijd was. De vorige keer teste ik meteen positief, dus bij mij kon het niet liggen aan de test. Hoop stiekem bij jou dan wel!!

Lesy; preuts? Hoe kan het? Door je geloof? Opvoeding of vind je het zelf gewoon niks? Ik ben eigenlijk alles behalve preuts. Ga graag naar de sauna, daar zie je dus ook alles, en loop vaak genoeg half naakt door het huis omdat ik weer eens ergens wat vergeten ben. Schaam me nergens voor. Mijn ouders zeiden altijd, je vader heeft het goed vastgemaakt, dus eraf kijken doen ze het niet!

Even de hond uitlaten dames. tot straks. Liefs x

krijg net een mailtje binnen van amsterdam rai, krijgt jouw kind de goede vetten binnen??
Haha.. Ja als ik hem gemaakt zou hebben vast wel!!
Houden jullie van huishoudbeurs/negenmaandenbeurs???

Hoi,

Hannes,
leuk die mails he, grr, word je soms wel eens gek van. Niet?
En de negenmaandenbeurs lijkt me eigenlijk wel leuk, maar volgens mij is die al geweest. Weet het niet.

Anne,
Begrijpelijk dat je bang bent dat hij weer negatief is. Deze week nog afwachten.
Respect hoor, zou het niet kunnen.

Liefs

Terug
Bovenaan