@Hannes: hey meis, ben je er weer? Gezellie! Over wat jij zei he:
"Mag alleen nooit mijn koude handen en voeten warmen bij hem, wordt hij chagie van.. Nou ik wordt er ook chagie van als meneer weer eens zijn sokken niet in de wasmand doet!!!" HET LIJKT WEL OF MIJN MAN OOK DE JOUWE IS HIHI!!! Echt zo raar....het is gewoon precies hetzelfde! ik voeter er ook elke ochtend op dat meneer z'n spul in de was moet doen ipv lekker op de grond te mieteren. Zo, moest ik even kwijt haha.
@bloemetje: Hoe staat je bedeltje aan je armband?? Altijd leuk zoiets......
@greet: Heb je dat leuke rokje nog gekocht?? Ben ook helemaal weg van rokjes, hoe ziet hij eruit?? Ik heb vanmiddag ook een truitje gekocht en 2 hempjes voor eronder. Heerlijk zo een leuk dagje vrij....huisje schoon + lekker winkelen haha!!
Jaaaaaa is goed, we ontmoeten elkaar op de 9maandenbeurs!!! Bij de ingang

Hoe laat??? Hihihi.....
Zei mn moeder vanmiddag tegen mij: "Nou weet ik weer wat ik heb gedroomd: We waren samen in de stad wat lekkers aan het eten en jij werd zo misselijk dat je moest overgeven. Dat klopt natuurlijk niet want normaal gesproken vond je dat heerlijk...En toen zei ik: Ik weet het al! Je bent zwanger, zie je nou wel, je kunt niets verborgen houden voor mij!". Mn moeder zei dat ik vast snel zwanger zou raken omdat onze familie heel vruchtbaar is. Nou werkelijk....mn broek zakte zowat af haha. best een gevaarlijke uitspraak toch? Dus zelfs mn moeder is wel toe aan een kleinkindje. En het mooie was: Ik vond zo'n mooie trappelzak (precies dezelfde kleuren als het kamertje) dat ik hem maar heb gekocht....Sorry, ik weet het. Maar ik kon het echt niet laten!
Ik zal proberen, als ik het niet vergeet, om half negen even te kijken naar hart van nederland. Ben eigenlijk wel heel benieuwd!!!
Groetjes lesy.........
PS: Ben echt niet preuts om het geloof. Ben namelijk niet gelovig opgevoedt ofzo. Gewoon...vind het beetje eng