***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hey.. Ben ik nog even voor ik naar schoonmoeders ga.. M'n mannetje komt daar wel heen. Ik kom vanavond trouwens op de tv bij Hart in aktie, sta te zwaaien. Bij een bewoner die 100 werd!  Om half 9 op sbs6! Tot strakjes na het eten! Liefs x

Oehhh Hannes,

Ik ga kijken vanavond! Dan hebben we jou lekker al gezien!
Ik had net wat rossig slijm bij het afvegen (sorry voor de gore details zo rond etenstijd) dus zal vanacht of morgen wel ongi worden. Was te verwachten maar toch jammer! Vanaf welke dag zou ik dan moeten rekenen voor mn nieuwe NOD? Vanaf vandaag of toch morgen als het doorzet?
Baal stiekem toch wel!
Maar was pas eerste ronde dus ik moet niet zeuren!

dikke kus

hoi,
hannes, ik ga kijken vanavond hehehe.
Ik weet wie ik me er bij moet voorstellen, hihi.

Greet,
ja, ben weer opgeknapt.
Hehe, en als ik nu ergens zin in heb, moet ik het gewoon doen, hehehe.
Want voor je het weet is die zin weer weg. belde vriend net en zei het, hehe, hij zei wat is er met jou mis vandaag. normaal ben je s middags helemaal knock out, hihi.
Vanavond nog ff strijken denk ik. En misschien snel ff dweilen. Kan ik morgen lekker niks doen.

Liefs

@Hannes: hey meis, ben je er weer? Gezellie! Over wat jij zei he:
 "Mag alleen nooit mijn koude handen en voeten warmen bij hem, wordt hij chagie van.. Nou ik wordt er ook chagie van als meneer weer eens zijn sokken niet in de wasmand doet!!!" HET LIJKT WEL OF MIJN MAN OOK DE JOUWE IS HIHI!!! Echt zo raar....het is gewoon precies hetzelfde! ik voeter er ook elke ochtend op dat meneer z'n spul in de was moet doen ipv lekker op de grond te mieteren. Zo, moest ik even kwijt haha.

@bloemetje: Hoe staat je bedeltje aan je armband?? Altijd leuk zoiets......

@greet: Heb je dat leuke rokje nog gekocht?? Ben ook helemaal weg van rokjes, hoe ziet hij eruit?? Ik heb vanmiddag ook een truitje gekocht en 2 hempjes voor eronder. Heerlijk zo een leuk dagje vrij....huisje schoon + lekker winkelen haha!!

Jaaaaaa is goed, we ontmoeten elkaar op de 9maandenbeurs!!! Bij de ingang ;) Hoe laat??? Hihihi.....

Zei mn moeder vanmiddag tegen mij: "Nou weet ik weer wat ik heb gedroomd: We waren samen in de stad wat lekkers aan het eten en jij werd zo misselijk dat je moest overgeven. Dat klopt natuurlijk niet want normaal gesproken vond je dat heerlijk...En toen zei ik: Ik weet het al! Je bent zwanger, zie je nou wel, je kunt niets verborgen houden voor mij!". Mn moeder zei dat ik vast snel zwanger zou raken omdat onze familie heel vruchtbaar is. Nou werkelijk....mn broek zakte zowat af haha. best een gevaarlijke uitspraak toch?  Dus zelfs mn moeder is wel toe aan een kleinkindje. En het mooie was: Ik vond zo'n mooie trappelzak (precies dezelfde kleuren als het kamertje) dat ik hem maar heb gekocht....Sorry, ik weet het. Maar ik kon het echt niet laten!

Ik zal proberen, als ik het niet vergeet, om half negen even te kijken naar hart van nederland. Ben eigenlijk wel heel benieuwd!!!

Groetjes lesy.........
PS: Ben echt niet preuts om het geloof. Ben namelijk niet gelovig opgevoedt ofzo. Gewoon...vind het beetje eng ;)

Hoi allemaal...

Hoezo verslaafd ben ff snel in de pauze thuis om te eten en gelijk na het eten ff kijken, heb niet zo veel tijd dus heb de berichtjes vlug gelezen weet alleen nie thelemaal wat er in staat haha lees morgen vroeg wel weer.

Negenmaanden beurs zal wel leuk zijn als we allemaal zwanger zijn en elkaar daar ontmoeten haha.

Ben nog niet ongi. me vriend zei net ook al pis dan nog eens over zoon staafje hahaha, maar in de bijsluiter staat ook dat je negatief getest hebt je dan na 3 dagen nog een keer moet proberen maar dat is een vrijdag morgen pas...

Ik weet niet wie dat zei dat de test negatief kon zijn ondanks dat je wel zwanger bent, dat klopt heb ik gister ook ergens gelezen haha ben gister al druk aan het speuren geweest , zo ga nog ff op de bank zitten bij me mannetje,, die zei al toen ik achter de pc ging toe maar verslaafde , en dan ga ik zo weer heen werken ....

Fijne avond en tot morgen!!

Liefs Mij

He meiden,

Ik krijg het lijstje niet gekopieerd. Ben nu toch al flink doorgezet als ik dan deze cyclusdagen aanhoud is mn nieuwe NOD dus rond 17 november. Zou een handige meid mij even willen aanpassen. Op naar de tweede ronde dan maar!

Dikke kus

met z'n allen naar de 9 en maanden beurs haha met allemaal een wondertje in ons buik zou fantastisch zijn.

@bloemetje fijn dat het goed ga ben ik blij om. Wat een actie heb jij, maar dan hoef je morgen heerlijk niets das ook lekker!! Heb je t kinderwagentje gekocht??
@lesy leuk hé zo n dagje. Ik hou helemaal niet van shoppen, de enigste vrouw op de wereld haha, ff n uurtje okay maar een hele middag bleh! Ja een leuk rokje gekocht, beetje degelijk hihi maar kan er iets hips op, camel kleurig een soort van overslag pft kan niet uitleg sorry!!!! Ha en een trappelzak gekocht lachen kun je lekker bij wegdromen, en hopelijk heeft je moeder gelijk!!! Hé als je t niet brutaal vind mag ik wat vragen?? Als jij niet gelovig bent opgevoed en je man dus wel, hoe doen jullie dat?? Als je het een te prive vraag vind ofzo niet antwoorden dan hoor.
@cato hé balen zeg, ik denk dat je moet rekenen vanaf de dag dat het echt doorbreekt, weet het niet zeker hoor, want bij mij komt er gelijk vanalles sorry!! Op na ronde 2 meis!!!En ook al was het ronde 1 teleurstelling heb je dan net zo goed hoor.
@hannes hi misschien kan ik morgen kijken op uitzending gemist, je hebt me wel nieuwschierig gemaakt!!! En was t eten lekker??

Ik ga ff na me schoonlui ff bakkie doen en de laatste nieuwtjes uitwisselen.
Mischien tot vanavond en anders weltruste

@cato ik ben niet handig!!

Nou me schoonma ga weg dus ben niet welkom haha nee das flauw..... Blijf ik toch lekker hier plakken tot me man t blieft weer terug te komen.
Kus

Terug
Bovenaan