***Meiden van 21/22/23 jaar***

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

Oktober

1986anne
22
1
20-10
1

mama1987
21
1
27-10
3

patricialut
23
2
28-10
2

MMWS
24
1
31-10
1

November

Engetje87
21
1
02-11
1

greet85
23
8
10-11
1

lesy87
21
2
12-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

Overtijd

1986anne

22
1
20-10
1
???
SPANNEND!

Zwanger

uitgerekend

bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

JMV20
23
5
-
2
???

Zo Cato, hij is bijgewerkt!! Jammer dat je ongi geworden bent meiss.....
De novembernod is nu langer als die van de oktobernod! Moet niet he ;)
Iedereen moet groen worden!!!!! Groetjes lesy.

Hoi,

Hannes en Lesy,
Ook die van mij is zo. Flikkert ook kleren zo op de grond. Grrrr. Niet leuk he.
En meid, het kan best dat je het eng vind hoor, om alles te laten zien.
Had ik eerste keer bij gyn ook, maar nu kan het me werkelijk niets meer schelen.
Bedeltje is echt leuk, hij hangt aan pandora ketting. Samen met een konijntje, hartje dat ik van vriend heb gehad, en een engeltje dat ik heb gekocht als aandenken aan het overlijden van me tante, iemand die me erg dierbaar was.
Dus is speciale ketting geworden.

Anne,
Hahaha, grappig, tijdens je pauze komen lezen hier, hihihi.
Je kan ons niet missen meid.

Ik wil nog gaan strijken en dweilen, maar vriend vind dat ik genoeg heb gedaan vandaag, en op de bank moet gaan zitten. Krijg ook wel weer bandenpijn, maar wil zo graag die strijk weg hebben, en gedweild hebben, is nog uurtje werk.
We zien wel.

Liefs

grrr, heel bericht getypt is het ineens weg
Ik denk dat alle mannen hetzelfde zijn, heel lief maar allemaal hun eigenaardigheden! Hebben wij ook allemaal hoor!
Vreemd dat het zo voelt alsof we al jaren met elkaar babbelen, leuk toch dat we allemaal lekker kunnen kletsen!
Ik hoop wel dat ik er ook snel met anderen over kan babbelen (dat zou namelijk betekenen dat het raak is,hihi!)
Nou lieve meiden, ga maar een beetje zielig wezen op de bank. Vriendlief is sporten dus kan nog even languit op de bank!

dikke kus

Haha ik zit hier zo in het beeldscherm...kijk ik net op en alles is pikzwart hier, zo donker!!!! Ow.....schaam schaam...

Bloemetje, volgens mij zijn alle mannen wel zo denk ik haha. Soms lig ik hier echt in een deuk van jullie verhalen over mannen, het is gewoon zo herkenbaar en kan me er gelijk een beeld van vormen! En je hebt gelijk hoor...één keer met je spul bloot en je bent er doorheen....Dus kom maar op haha!!

Greet, het verhaal is niet moeilijk. Op mn 16e ben ik uit nieuwsgierigheid naar de kerk gegaan,2 weken later ontmoette ik mn man. Wat klinkt dat stom ;) We kregen verkering en na 2 maanden hoorde ik dat hij ook gelovig was. Het moest gewoon zo wezen haha. Maar mijn man is niet zo zwaargelovig als zijn ouders. We hebben dezelfde ideen overal over, en dat is het belangrijkste. Ook al zijn zijn ouders het niet met alles eens wat wij doen, het is ons leven en onze verantwoordelijkheid. Zow pufpuf...ik geloof dat het zo is gegaan haha. Ben nu best degelijk, maar toen ik 16 was zag ik eruit als een skater/gothic :p Echt lachen...Dat vonden schoonouders helemaal leuk haha.....

XXXjes lesy.

TIP voor greet en alle anderen die er wel es last van hebben:

Voordat je je bericht plaats even kopieren. Mocht je bericht ineens weg zijn of je bent uitgelogt, dan kun je je getypte bericht er zo weer neer plakken. Werkt bij mij wel, weet je zeker dat je je bericht niet weer opnieuw hoeft te typen..........
Groetjes lesy.

Ow sorry greet, ik bedoel cato ;)
Jaa we hebben een lekker knus groepje hier. Leuker als een hele grote groep, want dan kun je minder goed persoonlijk op elkaar reageren en wordt het sneller een ego-topic.
Greet wij hebben bijna tegelijk onze NOD, ik hou je in de gaten haha ;) Jij zit zeker nu ook wel in de klusdagen??? Veel succes, en vooral blijven genieten!

Kusjes lesy.

Ps: Schijven alle meiden die in ons oktober lijstje staan nog wel mee??
(Anne dan niet meegerekend hé).

Hey dames,
Ik ben blij dat er toch weer bewezen is dat alle mannen hetzelfde zijn..
Ik spring even gauw de douche in, vriendin komt zo langs.
Het eten bij schoonmams was weer lekker, heerlijke hachee..
Ze is zo'n schat. Manlief is nog even sporten.
Wij kruipen hier straks ook voor de tv. Spiek straks nog wel even
bij jullie.
Anne werk ze nog, denk maar zo, de tijd vliegt!
Liefs x

En de negenmaandenbeurs lijkt me serieus een leuk idee!
ps, lesy jij bent nogal handig, kan jij me ook in dat schema zetten?

Terug
Bovenaan