***Meiden van 21/22/23 jaar***

En bloemetje, heb je alles klaar? Ik moet morgen weer werken, dus heb alles gelukkig al klaar. En ben dit weekend lekker vrij. Gtst komt zo, kijkt iemand van jullie dit, ik ben niet echt verslaafd hoor, maar vind het wel leuk!

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

Oktober

1986anne
22
1
20-10
1

mama1987
21
1
27-10
3
Waar ben je?

patricialut
23
2
28-10
2
Waar ben je?

MMWS
24
1
31-10
1
Waar ben je?

November

Engetje87
21
1
02-11
1

greet85
23
8
10-11
1                                  

Hannes86
22
3
10-11
1 na mk

lesy87
21
2
12-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

Overtijd

1986anne

22
1
20-10
1
???
SPANNEND!

Zwanger

uitgerekend

bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

JMV20
23
5
-
2
???

zo dames jullie kletsen wat af hihi gezellig
had een hoop te lezen

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt meiden voor de lieve berichtjes en felicitaties ik kan het nog steeds niet vatten.Ik vind het nog zo moeilijk te geloven
maar de test heeft nu nog steeds twee streepjes staan dus het is echt zo

maar idd ik kon niet meer wachten mijn vriend zij ach er kom toch niets
en ik dacht ach waarom niet kan het gewoon proberen toch ik had toch nog 3 testen in de la liggen.en ja toen kreeg ik dus twee streepjes
we waren gelijk helemaal blij

lesly haha over ons gedroomd grappig wel een gezellige leuke droom

bloemetje ja nu zijn er twee zwangere meiden in het lijstje
maar is nog veel te wienig vind je ook niet
zullen wij nu met ze tweetjes al ons geluk en glitters naar alle meiden strooien
dat brengt misschien heel veel geluk voor deze maand voor een paar en voor volgende maand

zo ik ga weer ff verder mijn zusje komt zo als ik tijd heb reageer ik vanavond nog ff op een paar dames die ik vergeten ben

zo dames jullie kletsen wat af hihi gezellig
had een hoop te lezen

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt meiden voor de lieve berichtjes en felicitaties ik kan het nog steeds niet vatten.Ik vind het nog zo moeilijk te geloven
maar de test heeft nu nog steeds twee streepjes staan dus het is echt zo

maar idd ik kon niet meer wachten mijn vriend zij ach er kom toch niets
en ik dacht ach waarom niet kan het gewoon proberen toch ik had toch nog 3 testen in de la liggen.en ja toen kreeg ik dus twee streepjes
we waren gelijk helemaal blij

lesly haha over ons gedroomd grappig wel een gezellige leuke droom

bloemetje ja nu zijn er twee zwangere meiden in het lijstje
maar is nog veel te wienig vind je ook niet
zullen wij nu met ze tweetjes al ons geluk en glitters naar alle meiden strooien
dat brengt misschien heel veel geluk voor deze maand voor een paar en voor volgende maand

zo ik ga weer ff verder mijn zusje komt zo als ik tijd heb reageer ik vanavond nog ff op een paar dames die ik vergeten ben

Hoi,

Weet je wat opvalt, veel mannen zijn sporten vanavond, haha die van mij ook.

Cato,
Lekker hoor, bank voor jou alleen, haha heerlijk.

Greet,
hoe bandenpijn voelt. beetje als spierpijn, is boven je liezen, en zijkant buik, ook bij je baarmoerder, net boven schaambeen heb ik het soms. Het zijn zeer pijnlijke en gemene steken. Als ik die heb weet ik dat ik rustig aan moet gaan doen, dat ik dan te veel doe.
Dus dweilen niet meer gedaan haha, vriend doet me wat denk ik als ik dat ook nog had gedaan.

Lesy,
Ja, die mannen, ze hebben veel gelijkenissen die van ons allemaal, vind je niet?
En wat leuk hoe je je man hebt leren kennen.
Wel leuk dat jullie over alles hetzelfde denken.
Volgens mij schrijven die meiden hier niet meer lesy, heb ze al paar dagen niet voorbij zien komen.

Hannes,
kijkse he, en terug zwaaien naar jezelf he, hahaha.
Veel plezier met je vriendin.
Ben klaar hoor, alleen niet gedweild, me buik begon erg druk te worden,(lees pijn en drukkend gevoel).

Jvm,
Wij gaan strooien.

Meiden, ik ga hart in aktie kijken, tot straks.

Liefs

Jeetje wat een emotioneel programma, dat hart in aktie! Ik zit gewoon te huilen op de bank man....Arme jongen van 25 en een hersentumor...Geen woorden voor....Mooi dat ze zulke dingen voor de mensen doen. Maar het blijft verschrikkelijk, ook voor die moeder die haar zoontje van 6 en man van 55 verloren heeft aan een tumor. En nu dus nog een zoon...wat een beproevingen :(

Hey Hannes, ben jij dan familie van opa Bos?? Haha, zo noemden ze hem ;) Er waren wel erg veel mensen die zwaaiden, weet even niet wie jij bent hoor!! Wel moeilijk.....

Meiden heb echt ontzettende hoofdpijn, ga zo lekker vroeg op bed. Mn mannetje is nog niet thuis, maar kan wel vast het bedje opwarmen natuurlijk! Moet morgen weer vroeg op, kan wel wat slaap gebruiken. Tot morgen, na mn werk gluur ik wel weer even op het forum. Slaap lekker allemaal......
Kusje lesy.

Terug
Bovenaan