***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hoi allemaal,
nog gauw een berichtje voor ik m'n bedje in stap.
M'n vriendin is net weg. Opa bos is een bewoner van mijn werk.
Ik heb inmiddels een wissel gemaakt en werk nu bij dementerende
ouderen, maar heb Opa bos dus wel een hele tijd verzorgd. Lieve Man.
Ik stond buiten met m'n uniform aan.

Nou anne, jij moet nog maar een goed uurtje.. Ik denk aan je, morgen lekker vrij?
Ik moet er morgen weer om half 6 uit. Ben eigenlijk niet zo van het vroeg in bed kruipen, maar zal het toch maar eens doen. Manlief zal zo wel thuis komen en inderdaad lesy dan is het bedje vast warm, wordt hij ook niet chagie als ik weer aankom met m'n koude handjes en voetjes.

Leuk om zoveel met jullie te delen. Vraag me ook steeds af wat jullie doen en hoe je dat dan doet en al dat soort dingen. Heel erg leuk in ieders geval.

Meiden, slaap lekker en tot morgen. Liefs, xx

anna ik heb het zelf ook gehad ik had 4 dagen geleden ook een test gedaan en ook negatief.en vanmorgen echt positief.dus het kan idd
de ene keer negatief en een paar dagen later positief testen
hoe voel je je nu voel je je anders
is echt spannend voor je meid ik hoop het zo

en ik heb mijn moeder en mijn vriend zijn moeder een fotolijstje gegeven met een briefje er in. daar stond op

het is hier donker
het is hier puik
en zit nu lekker warm in mama's buik
nu ben ik aan het groeien
want ik ben nog maar heel klein
ik vind het leuk dat jullie
mijn opa en oma zullen zijn
jullie kunnen me nog niet horen
jullie kunnen me nog niet zien
in juni word ik geboren
mag ik in dit lijstje misschien

dit gedichtje had ik ook weer ergens gelezen en vond hem zo leuk en mooi
en de rest heb ik gewoon gebeld om het nieuws te vertellen
iedereen was super blij voor me net als iedereen hier op het forum

*****************************************************************************************
*****************************************************************************************

ik strooi glitters voor de dames die ze nodig hebben

Goeiemorgen dames,

Ik dacht nog even lekker wakker worden achter de pc haha.
snap er niks van,had ik gister toch echt bloed en nu weer niks.
Zou het zo kunnen zijn dat het dan pas na een paar dagen weer begint?
Mn NOD was ook eigenlijk pas zaterdag. Snap dr nu echt niets meer van,raar lijf.
Heb vandaga beetje weinig zin om te werken,maar ja we zullen moeten he!
Als ik er ben zal het wel weer meevallen hoor,hihi. Die kinderen maken me wel weer aan het lachen.

dikke kus

Hey meiden,

f me frustratie kwijt, heb het helemaal gehad, n zondag/maandag heb ik me ei als het goed is, dus wil nu toch wel graag klussen maar nee hoor meneer heeft last van z'n getrokken kies, okay is echt zo dikke wang enz veel pijn, maar verdorie elke maand is er wat dan is tie moe dan zus dan zo. Grote ********zooi, geen wonder dat ik elke x weer ongi word. Okay ik wil het dol en dol graag hij is er iets minder mee bezig, wil er in ieder geval nauwlijks over praten maar was de afgelopen x toch echt terleurgesteld ja dan denk ik doe dan is wat beter je best. Ben niet zo gauw van streek maar nu zit ik er helemaal doorheen, 6 maanden getrouwd en nog niets leuks beleefd alleen maar ziekte gadver de gadver. Iedereen zei goh jij slaat je daar goed doorheen, ja dat was ook zo maar nu heb ik het zoooooooooooooooooooooooooooooo gehad. Is ie net zo goed als beter, begint die stomme kies, en dalijk een  shit drukke maand in de kas waar die doodmoe van thuis komt en dan alleen zijn bed ziet en verder niets zie er giga tegen op. Getrouwd goh wat leuk............. echt geweldig!
Sorry meiden voor dit mega ego verhaal zit er echt doorheen, gaat wel weer over hoor maar ben gewoon erg teleurgesteld.

Groetjes

Zo dat lucht op. En weer met volle moed ertegen aan

@bloemetje leuk dat j t bedeltje hebt gekocht!! Pft als jij puf heb wat te doen ben je niet te houden zeg hihi goed dat je vriend aan de rem trek!!
@lesy grappig hoe jij t vertel, ja en als je t samen eens bent is t toch okay! En ja me klus dagen beginnen weer.
@cato jij was lekker vroeg. En je bloed niet verder, volgens mij is het 10 dagen na je ei dat je innestellingsbloed kan hebben?!?!?!?!?!?!
@jvm en is het al doorgedrongen??? Echt zo leuk!! Hopelijk gaat alles goed en krijg je een fijne zwangerschap en wat een mooi/leuk gedichtje!!
@hannes een gezellige avond gehad? en lekker gegeten das mooi!! Werkse!!

jvm en bloemetje strooien.............. en dan geen pepernoten aub!!!

Meiden werkze allemaal tot laters, dikke kus

Goede morgen allemaal,,

Zo vandaag lekker een daggie vrij, en dan morgen avond weer een late .

Zo wat zijn er een berichtjes bijgekomen duurde wel ff voor ik ze allemaal had gelezen haha.

heb nu 2 schermen zodat ik het kan terug lezen om te reageren anders weet ik het niet meer .

Ja bloempje het is wat in me pauze nog ff spieken  kon het niet laten haha.
Leuk dat je het kinderwagentje hebt gekocht, dat engeltje vind ik ook een erg leuk gebaar, voor je tante.

Hannes: ik kijk ook altijd wel naar gtst, ik ben nu een beetje aan het typen hier en een beetje de herhaling van gister aanhet kijken haha. ik kijk ook altijd naar atwt dat vind ik nu leuker dan gtst.

Jmv: dat is een leuk gedichtje , die had ik ook ergens gelezen.
ja vreemd die testen haha, ik heb ook al gehoord dat de testen van de kruidvat wel goed zijn, ik heb nu nog 2 testen wat ik via internet gekocht heb maar ik denk dat ik morgen maar 1 haal bij de kruidvat, en dan ga ik een zaterdag morgen wel testen als ik dan nog niet ongi ben, en als die dan weer negatief is wordt ik helemaal gek haha.

Cato: wat zit een mensen lichaam toch vreemd in elkaar he, misschien toch wel een innestellings bloeding net wat greet zegt?

Greet:   wat vervelend als je man niet wil om zijn zere kies, kan me voorstellen dat je er door heen zit,           nu moet ik denken aan wat me vriend altijd tegen mij zegt, als ik een zeer hoofd heb ofzo dan zeg ik ook van nee ik wil niet heb een zeer hoofd, dan zegt hij altijd je hebt ja geen sex met je hoofd
wel fijn he dat je hier je verhaal kan doen.

Lesy: haha die koude voeten en handen, erg herkenbaar , mag ik ook nooit doen ,, maar als meneer dat bij mij doet en ik er dan wat van zeg dan   heeft hij echt zo iets van ja waarom niet. haha.

zo volgens mij heb ik iedereen weer gehad weet het echt niet meer haha

Liefs Mij

anne
ik had ook een test van de kruidvat die hele goedkope van 5 euro waar en dat twee in zitten.en bij mij deed hij het
ik had vanmorgen weer een testje gedaan want had er nog twee liggen
maar echt ik krijg weer een licht streepje ik heb nu nog een digitale liggen en die ga ik waarschijnlijk van het weekend nog ff doen heb ik ze allemaal gehad  

greet meid ik begrijp heel erg goed dat je je zo kwaat voeld.
en het kutte ervan je heb hem echt nodig je kan niet alleen zwanger worden  
en als hij dan niet wil meewerken ik hoop dat hij vanavond nog bij draaid en dat hij het gewoon wilt proberen.want elke keer weer die tegenslag is ook niet leuk voor je  
meid ik denk aan je  

cato geloof ik dat het was  met de kleine bloeding  
maar het enige wat ik kan bedenken is wat greet ook zij  
een innestelingsbloeding omdat het zo kort was en eigelijk te vroeg was voor een menstruatie.laten we maar heel hart duimen voor je  
ik gooi en strooi heel wat glitters vanuit zuid holland hihi  
en geen pepernoten  hihi  

Terug
Bovenaan