Hoi allemaal,
nog gauw een berichtje voor ik m'n bedje in stap.
M'n vriendin is net weg. Opa bos is een bewoner van mijn werk.
Ik heb inmiddels een wissel gemaakt en werk nu bij dementerende
ouderen, maar heb Opa bos dus wel een hele tijd verzorgd. Lieve Man.
Ik stond buiten met m'n uniform aan.
Nou anne, jij moet nog maar een goed uurtje.. Ik denk aan je, morgen lekker vrij?
Ik moet er morgen weer om half 6 uit. Ben eigenlijk niet zo van het vroeg in bed kruipen, maar zal het toch maar eens doen. Manlief zal zo wel thuis komen en inderdaad lesy dan is het bedje vast warm, wordt hij ook niet chagie als ik weer aankom met m'n koude handjes en voetjes.
Leuk om zoveel met jullie te delen. Vraag me ook steeds af wat jullie doen en hoe je dat dan doet en al dat soort dingen. Heel erg leuk in ieders geval.
Meiden, slaap lekker en tot morgen. Liefs, xx
nog gauw een berichtje voor ik m'n bedje in stap.
M'n vriendin is net weg. Opa bos is een bewoner van mijn werk.
Ik heb inmiddels een wissel gemaakt en werk nu bij dementerende
ouderen, maar heb Opa bos dus wel een hele tijd verzorgd. Lieve Man.
Ik stond buiten met m'n uniform aan.
Nou anne, jij moet nog maar een goed uurtje.. Ik denk aan je, morgen lekker vrij?
Ik moet er morgen weer om half 6 uit. Ben eigenlijk niet zo van het vroeg in bed kruipen, maar zal het toch maar eens doen. Manlief zal zo wel thuis komen en inderdaad lesy dan is het bedje vast warm, wordt hij ook niet chagie als ik weer aankom met m'n koude handjes en voetjes.
Leuk om zoveel met jullie te delen. Vraag me ook steeds af wat jullie doen en hoe je dat dan doet en al dat soort dingen. Heel erg leuk in ieders geval.
Meiden, slaap lekker en tot morgen. Liefs, xx