***Meiden van 21/22/23 jaar***

anne ja het is gewoon kruidvat merk
het zit in een heel wit doosje en dat staat er voorop een zwangerschapstest afgebeeld
kan niet missen verpakt per twee en een heel wit doosje
en voor die 5 euro kan je idd gewoon proberen
ik hoop het zo voor je
kunnen we met ze drietjes strooien duim duim hoop hoop

Oke dankje dan zal ik die morgen eens op halen en dan kijken wat er zaterdag uit komt,
vrijdag is altijd me boodschappen dag dus, ga ik zo ff snel langs de kruidvat, hopen dat er geen bekenden in de winkel zijn haha dan loop ik nog wel een extra rondje door de kruidvat  daarom had ik de vorige keer op internet besteld.

Ik ga der weer vandoor wil ff me ramen wassen een de buiten kant het is nu lekker droog alleen volgens mij erg koud buiten brrr maarja moet soms gebeuren he haha

Liefs mij

Hoi meiden,

even een berichtje van mij in mn pauze. (ja ook ik ben veslaafd!)
@greet, ja meid ik snap wat je bedoeld, mijn mannetje is er ook veel minder mee bezig dan ik ben. Hoop voor je dat hij ook wel beseft wat het voor jou betekend!

Hier nog steeds verder niets doorgezet. Ik ben echt even helemaal de kluts kwijt. Ga er nog maar gewoon even vanuit dat het alsnog door zal zeten 1 dezer dagen, want hoe graag ik ook wil hopen dat het een innestelingsbloeding is ik doe dit uit zelfbescherming maar niet!

kus

Hey Allemaal

Ik ben 22 en pas bevallen van een kerngezonde zoon ( heeft 1 jaar geduurt voordat ik zwanger was)
Moet zeggen dat het heerlijk is om zo vroeg mama te zijn
Ik ben nu na 3 maandjes weer topfit
Terwijl ik ook mama's ken die 37 waren en die een jaar bij moesten komen van de zwangerschap en de bevalling
Moet zeggen dat ik er naar uit kijk om weer zwanger te zijn en ons 2de ( en laatste ) kindje in mijn armen te kunnen sluiten
Ik zou zeggen geef de moed niet op als het langer duurt
Ik ga nog een paar maandjes de pil slikken en dan klink oefenen voor de tweede haha

Veel liefs en succes

Van Wilma

Hoi,

Lesy,
Inderdaad een emotioneel programma, zit ook vaak met de tranen in mn ogen te kijken.

Hannes,
ook ik kon je niet terug vinden hoor, haha.
Het zag er een hele lieve man uit inderdaad, die een hele hoop heeft meegemaakt in zijn leven.

Jvm,
Leuk dat gedichtje. Maakt veel los bij mensen denk ik?
Geloof je het nog niet helemaal? Omdat je nog test hebt gedaan en gaat doen?
Streep is streep hoor.

Cato,
Wat raar meid. Vreemd hoor.
Geen idee wat dat te betekenen heeft.

Greet,
Wat lastig deze situatie. Zo te lezen heb je het inderdaad even helemaal gehad.
Hoop dat het snel weer beter met je gaat meid.

Anne,
nog niet ongi dus. Spannend hoor.
Blijf duimen voor je hoor.

Ook hier zit ik er even doorheen. Grr, weet het allemaal niet meer.
Op me werk ging het klote vandaag. Niets ging goed, alles ging fout.
Kom ik thuis, brief van belastingdienst. We moeten bedrag terugbetalen van huurtoeslag, en we zijn er al eentje aan het terug betalen, dit word een hoop, en net nu we een kindje krijgen, grrrr, we hebben al niet veel, en wat we hebben hebben we nodig voor ons kleintje. Hoop dat ook deze in termijnen betaald kan worden, anders hebben we een ongelofelijk probleem.
Het komt vast allemaal goed. Maar weet het nu even niet meer, en zie het gewoon niet meer zitten. Hoe gaan we dat met ons kleintje doen, had ik dat geweten dat deze brief zou komen, hadden we de auto ook niet gekocht. Grrrr, wat nu

x

************************************************************************************
****************************************************************************************************
****************************************************************************************************

************************************************************************************

SPECIAAL VOOR JULLIE LIEVE MEIDEN.

Hej Bloemetje.

Dat is kut dat jullie de huurtoeslag terug moeten betalen normaal kan je dat wel in termijnen betalen, moet je er achter aan bellen, stond het niet op de brief?
Ik het het vorige jaar met de zorgtoeslag moest ik ineens heel veel geld terug betalen.
wat een gedoe altijd met die belasting bah

nee nog niet ongi, zaterdag nog maar eens testen.

pff had een banner gemaakt maar ja kan hem niet plaatsen komt in beeld te staan maximaal 50 aaneengesloten karakters per woord. indien je een link invoegt zet dan niet de link op de hele url maar een kort woord  snap der geen hol van

Liefs Mij

Anne,

Staat op dat het voor eind december 2008 betaald moet zijn, kan je een ding vertellen, dat geld heb ik niet :( Ben zo bang dat we het niet gaan redden volgend jaar met ons kleintje, hoe moeten we dat allemaal gaan doen als we telkens van die rekeningen krijgen. En dan te bedenken dat ik eigenlijk thuis zou willen blijven, dat is al helemaal niet haalbaar, en heb ook nog geen vast contract.
Hoop zo dat ik die wel ga krijgen. Aangezien het laatste weken niet lekker loopt vind ik zelf. Meiden, zoals jullie lezen, ik zit er ook even doorheen.

Heb zo nood aan een knuffel, vriend is er niet, en verder niemand. hond komt gelukkig wel naar me toe als ik zit te huilen, hij kwam me net troosten, mn tranen wegvegen.

x

Terug
Bovenaan