Hey meiden!!
@anne lekker vrij gehad? je trof t zeg heerlijk weer. Ha zal tegen me man zeggen dat tie geen sex heb met zn hoofd!tis zeker fijn ff hier je verhaal kwijt dat lucht al zo op zeg! en niemand tegen gekomen in de kruidvat??? en je buuf zwanger! wat doet je man voor een werk dat tie altijd zo vroeg thuis is? haha gaf mijn weegschaal maar is wat minder aan!!
@jvm hoe voel je je?? Al echt zwanger?
@cato foei in je pauze moet je rusten!!! haha verslaafde. Vind het erg spannend voor je hoor. Voel je wel ongipijn ofzo?? Die zelfbescherming is inderdaad beter, komt het toch ietsje minder hard aan. Maar ik ga duimen duimen duimen
@bloemetje ik ben heeeel heberig heb een rijtje glitters gepakt!! Tsss die stomme belastingdienst vind dat zo onnozel hé waarom betalen ze t eerst uit dan, snap dat echt niet. Laat je vriend maar bellen morgen en anders een boekhouder je administratie geven. Je voelt misschien zelf dat het op je werk niet lekker loopt maar mischien zien andere dat heel niet, jij bent zwanger en tja dan ben je een beetje anders als anders toch? Kop op meisie hier een dikke knuffel voor jou, droog je tranen en denk aan het geluk in je buik, samen redden jullie het wel. Kruip dalijk maar lekker tegen je vriend aan, toch fijn zo n hond trouwens
@wilma bedankt dat je ons moed geeft!! fijn zeg zo vlug weer opgeknapt, ja dat is een voordeel van jong moeder zijn!
Meiden bedankt voor jullie lieve reactie, heb me fustratie eruit gewerkt, en ga gewoon genieten van alles wat leuk is en de rest zet ik overboord!! We hebben t echt wel fijn met zijn tweetjes en een kindje komt er wel, mischien als ik er wat minder mee bezig ben dat het dan makkelijker gaat of hoe zeg je dat!! En ach het zal ook wel aan mij liggen ik ben er nu eenmaal niet de allermakkelijkste.....
Eetsmakelijk!!!!