***Meiden van 21/22/23 jaar***

Ik zou er gewoon achter aan bellen als ik jou was en uitleggen dat je dat niet in 1x kan betalen. ja het is wat met dat geld altijd bah
Lief zijn dan de honden he, heb ik ook altijd als ik moet huilen ofzo komt hij ook altijd bij me liggen tegen me aan zo lief die beestjes.. meis sterkte en hoop dat je het in termijnen kan betalen.

Pff kreeg net te horen dat me overbuurmeid zwanger is van de 2de de eerste is net anderhalf jaar ofzo.komt nu wel kort in de buurt zo hahaa.

Liefs mij, ben er weer vandoor

Anne,

Hoop het ook, vriend gaat morgen bellen, ik ben er nu te emo voor.
Balen dat buurvrouw zwanger is en niet jij, al gun je het haar ook.
Het is niet leuk om te horen dan.

Liefs

haha ik laat ook altijd zulke dingen aan me vriend over..
Hoop voor je dat een vast contract krijgt wanneer loopt die nu af dan??
Ja ben wel blij voor me buuf , het is alleen zo dubbel omdat je zelf ook zo graag wilt, maarja kan allemaal nog we zijn net bezig dus haha.

volgens mij is mijn mannetje ant overwerken normaal is hij er nu al weer om kwart voor 3 maar nu niet.

stond net op de weegschaal maar die doet het niet meer goed kwam ik wel achter haha wordt tijd voor een nieuwe eerste x zei die 51 kilo kan dus nooit whaha toen 56 , toen 61 en toen nog een keer was het 63 ga er niet nog een keer op wordt elke keer zwaarder haha haal een deze dag wel een andere want er klopt iets niet, ik was altijd 61 kilo vreemd ding

Hoi,
Me contract loopt in december af.
Het loopt laatste weken gewoon minder lekker, omdat ik niet zo fit ben als normaal, zoals vandaag ging alles mis wat mis kon gaan, leek alles opeens vergeten te zijn. En werd daar zo chaggo van. Wat natuurlijk ook niet goed is.

Ja, je gunt het haar inderdaad, maar je wil graag altijd eerste zijn he, hihi.

en, is ie al thuis?

x

Hey meiden!!

@anne lekker vrij gehad? je trof  t zeg heerlijk weer. Ha zal tegen   me man zeggen dat tie geen sex heb met zn hoofd!tis zeker fijn ff hier je verhaal kwijt dat lucht al zo op zeg! en niemand tegen gekomen in de kruidvat??? en je buuf zwanger! wat doet je man voor een werk dat tie altijd zo vroeg thuis is? haha gaf mijn weegschaal maar is wat minder aan!!
@jvm hoe voel je je?? Al echt zwanger?
@cato foei in je pauze moet je rusten!!! haha verslaafde. Vind het erg spannend voor je hoor. Voel je wel ongipijn ofzo??  Die zelfbescherming is inderdaad beter, komt het toch ietsje minder hard aan. Maar ik ga duimen duimen duimen
@bloemetje ik ben heeeel heberig heb een rijtje glitters gepakt!! Tsss die stomme belastingdienst vind dat zo onnozel hé waarom betalen ze t eerst uit dan, snap dat echt niet. Laat je vriend maar bellen morgen en anders een boekhouder je administratie geven.  Je voelt misschien zelf dat het op je werk niet lekker loopt maar mischien zien andere dat heel niet, jij bent zwanger en tja dan ben je een beetje anders als anders toch? Kop op meisie hier een dikke knuffel voor jou, droog je tranen en denk aan het geluk in je buik, samen redden jullie het wel. Kruip dalijk maar lekker tegen je vriend aan, toch fijn zo n hond trouwens
@wilma bedankt dat je ons moed geeft!! fijn zeg zo vlug weer opgeknapt, ja dat is een voordeel van jong moeder zijn!

Meiden bedankt voor jullie lieve reactie, heb me fustratie eruit gewerkt, en ga gewoon genieten van alles wat leuk is en de rest zet ik overboord!! We hebben t echt wel fijn met zijn tweetjes en een kindje komt er wel, mischien als ik er wat minder mee bezig ben dat het dan makkelijker gaat of hoe zeg je dat!! En ach het zal ook wel aan mij liggen ik ben er nu eenmaal niet de allermakkelijkste.....  

Eetsmakelijk!!!!

Hoi,

greet,
inderdaad, vind het zo stom, moet ik alles terug betalen, ja, groot bedrag verwachten ze in december, krijg je amper twee maanden om dat te regelen, dat kan toch niet? Daar word ik zo boos van.
En we redden het vast wel, maar vandaag heb ik er even helemaal geen zin in.
fijn dat het heeft geholpen je frustratie eruit te werken.

Liefs

Hey bloemetje,

Echt idioot, net of alle mensen zomaar een hoop geld achter de hand hebben ey. En het met een paar maanden niet  bij elkaar hebben. En die rijke stinkerds hoeven zelden wat te betalen.  Kan begrijpen dat je boos erom bent. Weet niet wat de belastingdienst heeft maar hier zat tie ook in de bus vandaag me man moet al z'n zorg toeslag van 2007 terugbetalen ook zo dom, maar wij sluizen dat gelijk door naar de boekhouder die zoekt verder wel uit. Snap heel goed dat je ff geen zin heb vandaag, hopelijk heeft je vriend morgen resultaat.

Liefs

Terug
Bovenaan