***Meiden van 21/22/23 jaar***

hoi dames ik heb nog steeds geen kwaaltjes alhoewel ik nu wel heel licht wat aan mijn borsten voel.en verder niets ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld en mag 17 november langs komen is nog zo ver weg.en doen ze gelijk een echo want dat doen ze gelijk op de praktijk dat is wel erg fijn.ben zo benieuwd of alles goed is

bloemetje ik geloofde het wel dat ik zwanger ben alleen had ik er nog twee in de la liggen hier.en als het goed is heb ik ze dan niet mer nodig.en vind het zonder om ove rdatum te laten gaan en dan weg te moeten gooien dus dacht daarom ach dan doe ik er toch nog een.Nu heb ik ook nog een digitale liggen en die zal ik ook een deze dagen doen.gewoon voor het leuke niet omdat ik het niet geloof.en over de belasting meid wat kut voor je zeg echt ik voel je verdriet en kwaatheid helemaal.Ik heb toevallig van de week ook een rekening van ze gehad van de zorgtoeslag van 2007 en ga er dus ook nog een krijgen van de kindertoeslag van 2007 en ik zal volgend jaar dezelfde rekeningen krijgen van 2008.ik weet dus echt hoe balen dat is en vooral als je geen cent heb.ik zit op het moment in het zelfde schuitje.weet natuurlijk niet wat voor bedrag het bij jou is bij mij is het 340.00 zorgtoeslag en 400.00 kindertoeslag en dat krijg ik ook ongeveer in 2008 kan nog zelfs iets meer zijn.weet je wat mij dan zo boos maakt ik krijg een rekening van 2007 het is nu bijna 2009 dus hebben ze er bijna 2 jaar over gedaan omdat te berekenen.en als ze het geld dan terug willen vangen verwachten ze dus dat je het ff in 2 maanden terug betaald.zo erg krom en belagelijk.ik kan er alleen maar boos om worden echt.het lijkt wel of ze geld te kort hebben ofzo door dat kredit crisis en proberen lekker bij alle burgers op die manier geld terug te halen of te stelen.want ze kunnen wel zoveel berekenen en zeggen.maar ik kan niet nakijken of het klopt hoe ze het berekenen eigelijk moet je maar vetrouwen op wat ze zeggen.nou meid k kan je vertellen ze hebben jou dus ook gewoon nodig gehad en ik geloof er ook in dat het mischien niet eens klopt maarja je staat nergens dat is het grote probleem.meid dikke knuffel van ons hier.

anne spannend hoor ben zo benieuwd maar je bent wel lang overtijd nu al.
is dat gebruikelijk voor jou doen of ben je net gestopt met de pil
dat je lichaam nog ff op zijn kop is dat die zijn eigen cyclus weer moet krijgen
ik ga hier in iedergeval flink duimen en hopen

Hey,

@bloemetje balen, maar wel fijn dan dat t in termijnen mag! scheelt toch weer ietsje. ben je trouwens helemaal van je griep af?
@jmv jij ook al, ze moeten ons wel hebben, en wat veel geld jij! 17 november na de verloskundige dat is nog een week of 4 niet? fijn zeg, ben echt blij voor je!
@lesy ik loop je steeds mis hihi! alles goed?

nou meiden ga nu ff na me schoonlui ben welkom haha ze belde nog of ik nog x van plan was te komen haha woon 2 min bij ze vandaan maar soms schiet het er bij in!!!!
Fijne avond meiden en tot morgen!! Liefs.............

hallo allemaal,
ik ben bij deze topic nieuw, maar wel actief op een andere ( al een jaar bezig en nu in de medische molen)!! Maar ik zag net pas deze staan aangezienik 22jaar ben spraak deze topic me wel aan....gelukkig benik niet de enige die er mee bezig is zo jong...als je t tegenwoordig ziet is het alelen maar vanaf een jaar of 28.
Maar ik had eigelijks een vraag en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Wji zijn al 1,5 bezig om zwanger te worden en gaan als t goed is binnekort beginnen met behandelinge, maar nu heb ik vandaag op mijn 23ste cyclusdag een lichte bloeding gehad! Mijn cyclus is onregelmatig maar altijd zit er 30dagen tussen...dus mijn vraag is zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn??? heeft 1 van jullie dit al wel is meegemaakt en hoeveel dagen kan zoeits aanhouden??? nou ik hoop dat 1 van jullie er ervaring mee heeft...
groetjes

hallo allemaal,
ik ben bij deze topic nieuw, maar wel actief op een andere ( al een jaar bezig en nu in de medische molen)!! Maar ik zag net pas deze staan aangezienik 22jaar ben spraak deze topic me wel aan....gelukkig benik niet de enige die er mee bezig is zo jong...als je t tegenwoordig ziet is het alelen maar vanaf een jaar of 28.
Maar ik had eigelijks een vraag en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Wji zijn al 1,5 bezig om zwanger te worden en gaan als t goed is binnekort beginnen met behandelinge, maar nu heb ik vandaag op mijn 23ste cyclusdag een lichte bloeding gehad! Mijn cyclus is onregelmatig maar altijd zit er 30dagen tussen...dus mijn vraag is zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn??? heeft 1 van jullie dit al wel is meegemaakt en hoeveel dagen kan zoeits aanhouden??? nou ik hoop dat 1 van jullie er ervaring mee heeft...
groetjes

He meisjes,

Daar ben ik dan weer na weer een lange werkdag! pffff al dat vergaderen is ook niet leuk hoor, als je ziet wat een administratie we allemaal hebben lijkt het wel alsof ik een administratief medewerker ben!
@bloemetje, ja meisje ik weet het al die rekeningen,je wordt er gek van. Dat was ook rationeel gezien het eerste waar ik aan dacht toen we begonnen over een kindje, maar miljoenen vrouwen op de wereld krijgen het voor elkaar,dus moet ons ook allemaal lukken meid!
@doossie; welkom hier en natuurlijk gezellig dat je mee komt kletsen, wees wel gewaarschuwd want we zijn echte kwebbeltantes! Ik zou niet weten wat het kan zijn,zit een beetje in hetzelfde schuitje. Kreeg afgelopen woensdag op dag 25 ineens wat bloedverlies en dacht dus dat mn ongi vroeger kwam maar nu is er gewoon helemaal niets meer? Ik snap dr ook echt niks van.
Fijn om weer lekker al jullie berichten te lezen meiden.

dikke zoen

Haai meisjes....

Ik hier ook weer eens ;) Net als Cato lange werkdag achter de rug en ben ontzettend moe. En moet ook de was nog opvouwen....als jullie het niet erg vinden sla ik nu een beurt over met op iedereen te reageren. Er staan alweer zoveel berichtjes!! Weet waar je aan begint hoor Doossie! Het is hier niet bij te benen haha! Leuk dat je mee komt kletsen, allemaal jonge meiden hiero: gezellie!!

Greet wij lopen elkaar inderdaad steeds mis......Niet leuk hoor!!! :( Ik mis je!!
Wat vaag ja dat je even wat bloedverlies had meis...Zo kort kan toch geen ongie zijn geweest?? En dat verhaal van je man is niet zo leuk nee....Kan me niet voorstellen dat mannen niet willen, ik bedoel, mijn man wil elke dag wel :p Ik heb mn ei denk ik ook begin volgende week, vanavond maar weer even klussen. Even bufferen, want je weet het nooit toch? Hoop voor je dat je nog even goed kunt klussen tot je eitje ;) Wij saampjes tegelijk raak zou leuk zijn!

Uhhh, ik weet even niets meer eigenlijk...mn hoofd is helemaal leeg....
Groetjes lesy.

Hallo allemaal!
Ik zit nu even lekker op m'n kont. Heb vandaag een hectische dag gehad op het werk.
Maar ja, nu even rust. Dalijk lekker op de bank met een kop thee.

Iemand mij gister wel gezien? Ik was ook maar heel even in beeld hoor, stond te zwaaien.

Zo Cato er is dus nog hoop, spannend zeg. Hoop echt voor je dat het een innestelingsbloeding kan zijn. Ik duim voor je meid..

Anne jij ook nog in spanning. Ons lichaam houdt ons wel in spanning he. Ik zal ook voor jou duimen meid.

Ja bloemetje, vertel me wat over rekeningen, het zal wel nationale rekeningen week zijn, want ik kreeg er woensdag ook een AANTAL! Wij hebben het gelukkig niet slecht en merken gelukkig niet zoveel van die stomme rekeningen. Maar weet goed hoe je je voelt. Het heeft ook even geduurd voordat we zover waren.
Ik heb wel meteen een financieel plan opgezet toen we gingen samenwonen, want het is niet altijd lang leven de lol en wij wilden al meteen jong kinderen en daar moest dus snel voor gespaard worden. Het valt niet mee soms, maar het komt goed bloem! Sterkte!

Jvm wat een lief gedichtje, die is echt leuk. Ik zal hem opslaan. Vond je het nog niet vroeg om het te vertellen? Ik zou er nog wel even mee willen wachten.

Tot strakjes nog meiden. Liefs

@bloemetje, meis...wat een gedoe toch altijd met dat geld. De uitspraak 'geld maakt niet gelukkig' is niet helemaal waar. Als je geld hebt kun je je gezin goed onderhouden, misschien nog wat sparen, de rekeningen kunnen betalen (ook als dat een keer 100 euro meer is), en leuke dingen doen met elkaar...Wat vervelend als je een ding daarvan niet meer zou kunnen doen. Fulltime moeder zijn zit er dan helaas niet in nee. Maar ik hoop dat je alles nog kunt blijven doen, nu en in de toekomst. Ik weet hoe het is om nix te hebben, ken veel mensen om me heen die gewoon niets kunnen kopen behalve de dagelijkse boodschappen en de vaste lasten. Dit gun je echt niemand. Meid, droog je tranen. Denk inderdaad aan het mooie wat het leven te bieden heeft. Jij bent het levende bewijs van dat er een wondertje op komst is! Leef ontzettend met je mee en wou daarom toch nog even op jou reageren.....Geld is gewoon niet onbelangrijk. Ik gun je alle geluk van de wereld! Hoop dat je je nu een beetje beter voelt ;)

Meiden, ik ga op bed. Het is ook niet echt mijn dag eigenlijk. Lange week deze week, moet zaterdag ook werken. Zal dus wel niet zoveel schrijven deze week. Meiden, jullie zijn geweldig. Iedereen is er hier voor elkaar en dat doet mij in ieder geval goed.
Tot snel!

Enne, niet ongi worden meiden, ik duim voor jullie!!!
Kus lesy........

Terug
Bovenaan