***Meiden van 21/22/23 jaar***

greet
fijne avond maak er maar een gezellige avond van

lesly meid ik zit echt bij jou op mijn puntje van me stoel vind het zo spannend
ik hoop het zo het is toch wel raar de bloeding en verdacht
heel veel succes meid met de slopende wachtdagen

hannes nee ik vond het zelf niet te vroeg ik weet zelf ook hoe ik ben
ik kan het echt niet voor me houden en al helemaal niet tegen mijn moeder en ze was net terug van vakantie en moest toch langs komen.dacht nou mooi thuiskomertje
en ja als je het tegen je moeder zecht dan moet de rest natuurlijk ook kan niet achterblijven.maar ik heb ook verteld dat we er mee bezig waren en vertelde ook iedere maand dat het dan niet gelukt was enz.en eigelijk nu ook dat ik dus overtijd was ik deel heel veel met mijn familie.dat geeft me ook een goed gevoel.

doosie  van harte welkom meid  
ik kan je helaas geen antwoord geven op de kleine bloeding.Het zou zomaar heel goed kunnen natuurlijk dat het een innesteling was.ik kan alleen maar zeggen ik hoop het voor je en dat de  mediche molen je bespaard blijft.ik weet wel dat ik bij mijn eerste  na 14 maanden zwanger was dus was ook een hele lange tijd.hoop dat het dan ook bij jou nu gewoon raak mag zijn  
*************************************************************************************

Hey...
Ik wil even nog kwijt dat ik me volledig aansluit bij Lesy..
Het leven is niet altijd even makkelijk en juist jij nu bloemetje
bewijst dat er wondertjes in de wereld zijn!!
Andere wondertjes komen ook nog wel, helaas wil
de geldboom maar niet groeien. Ik vind het heel knap van je, dat je
zo eerlijk bent over je geldzaken. Het is toch iets heel prive ( niet dat we
je al heel goed kennen, maar je vormt een bepaald beeld, eehh en niet meer
met donker haar dan) maar het is niet iets wat je zomaar even verteld.
Ik heb hier echt respect voor.
Meis, het komt echt wel goed. Ik ben er voor je!
Iedereen hangt op de bank of ligt al op bed..
Ik spring nog even de douche in en ga dan ook naar het bedje.
Hoop dat manlief mee gaat.. Kijken of ik hem zover krijg dat we kunnen oefenklussen.
Meiden, kin omhoog, neus in de lucht en kop op..
En denk maar zo als je morgenvroeg opstaat; begin je dag met een dansje, begin je dag met een lach, want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag!!!!
Slaap lekker meiden! Liefs xx

He meiden,

Hier is de vroege vogel dan weer even. Het is weer vrijdag meiden,wat vliegt de tijd eigenlijk toch! We zitten zo weer in november hoor! Hier nog steeds niks te bekennen. Raar lijf van me. Ik ben echt zo benieuwd hoe het ons allemaal vergaat verder. Lijken wel zo'n clubje desperate housewifes,allemaal verschilende persoontjes,hihi.
Ik ga dr zo weer een dagje tegenaan,ook vandaag weer een lange dag,dus hoop dat ik vanavond nog wat van jullie kan lezen..

dikke kus meisjes

Goeiemorgen!!

@doosie welkom, antwoord op je vraag weet ik helaas niet!
@lesy hai meid, jeetje wat ben je druk, ik zou dat echt niet trekken zo n lange dag werken op één en dezelfde plek, als ik werk vlieg ik de hele dag van hort na her heeeerlijk!! voordat ik iemand zat word ben ik weg haha. en gebufferd haha, me man heeft wel zin hoor, maar z'n ziek zijn heeft gemaakt dat het gewoon af en toe niet lukt, doodmoe enz. ach tis al veeeeeeeeeeeeeel beter als een paar maand geleden dus moet niet klagen komt best goed!! maar nu zat die stomme kies dwars en toen sloeg ik ff door!!!
@bloemetje gaat het weer meis? die stomme rekeningen ook! Geld maakt niet gelukkig, maar als je het niet  hebt wel ongelukkig!!!!    
@jmv als je het zo deelt met je familie hebben ze het anders ook wel gauw door, en als jij je d'r goed bij voelt om het te vertellen nou leuk toch!! Waren ze blij?
@cato vanavond, hi geloof je niet jij komt in je pauze wel ff gluren!!!
@hannes leuk wijsje!

Bijna weekend!! Hier gaat het weer lekker met mij!!!  Zo ff werken en vanmiddag vrij, lees in de kas aan de gang, moet ook gebeuren ey!! Vanavond een verjaardag en dan ist zaterdag... hihi!!! Werkse allemaal tot later!!! Liefs

Goede morgen allemaal

Greet: mijn vriend is productie medewerker hij werkt van 6 tot kwart voor 3 normaal gesproken. maar hij had gister ff overgewerkt   hij was er om kwart over 4 weer dus haha.
er was net 1 bekende in de kruidvat heb ik maar ff bij andere dingen staan kijken haha.

Bloempje: hoop voor je dat je contract wordt verlengt, ja ze zijn altijd lekker bezig daar met die belasting, had ik vorig jaar ook moest ik iets meer dan 400 euro terug betalen en toen kreeg ik nog een dikke rekening van de ib-groep van bijna 800 euro toen zat ik er ook helelmaal door heen pfff .

Jmv:   ik ben nog niet zo lang van de pil af vorige keer was me cyclus normaal, snap der niks van misschien is die nu de weg wel helemaal kwijt haha, denk het. denk dat de rdtjes zijn verdwaald dat ze ze uitgang niet meer weten  ik ga er ook maar van uit dat dat het is dan valt het niet tegen ( een beetje wel maar goed)

me tante zei gister ook tegen mij je moet gedult hebben en er niet zo veel mee bezig zijn ja duhh dat weet ik ook maar is zo moeilijk .

Hannes: het lichaam houd ons echt voor de gek , wordt er niet goed van.

zo heb de boodschappen weer binnen voor aankomende week.
Ik ben de komende dagen ook niet veel hier aan wezig denk ik ( als ik het kan laten) moet vant weekend ook werken en gaan nog ff op visite, en maandag en dinsdag ook lange dagen en nog verjaardagen pfff, vanavond nog een late dienst, bah heb er geen zin aan die diensten waren ook niet van mij vanavond en vant weekend van iemand die ziek is, ik zeg altijd te snel ja wil ik wel en achteraf heb ik er altijd spijt van  ga de volgende keer eerst 10 x na denken voor ze me weer bellen, ik ben altijd degene die wel ja zegt, laat nu een ander het maar eens doen.
ik ga der weer ff van door doei allemaal.. tot snel haha

Liefs Mij

He meiden,

Kon het toch niet rekken tot vanavond en ben in mn pauze maar weer aan het gluren.
Nou kreeg ik vanochtend toch ineens buikkrampen en ja hoor wat denk je, het zet nu dan toch eindelijk door hoop ik! Blijft mn NOD in ieder geval zo goed als hetzelfde.
Zo sorry voor het ego bericht maar nu moet ik even snel eten en weer aan het werk!

kus voor alle meiden

hoi,

Was ik weer, gister geen tijd meer gehad, dus nu weer hoop te lezen.

Jvm,
gevoelige borsten, hehe. Ja, het komt, en 17 november echo, spannend, duurt inderdaad nog ff.
En ja, die belastingdienst, grrr, blijkbaar krijgt iedereen ze nu. Hoop niet dat ik er nog van zorgtoeslag krijg, want dan word ik echt gek. Bij ons is het een bedrag van 3000 euro die we terug betalen moeten.

Greet,
Ja, ben weer helemaal genezen, gelukkig, want was echt niet fijn.

Doossie,
Welkom, kan enkel geen antwoord op je vragen geven.

Hannes,
Dank je voor je opbeurende berichtje. Wij zitten momenteel erg krap, dus vind het erg spannend hoe het zal aflopen als ons kindje er is, toen we hieraan begonnen zaten we niet zo krap als nu, maar ja, met die hoge bedragen waar je niet op rekent, en verhuizen is het toch even moeilijk. Maar we zien het wel, we komen er wel.

Lesy,
Dank je voor je lieve berichtje. Jullie zijn schatten.

Cato,
Jij inderdaad vroeg, haha, voor me werk heb ik geen zin in pc, haha, dan zit ik hier om kwart over zes te typen hahaha.
Jammer dat je ongi word.

Anne,
Werkse, en volgende keer een ander laten werken he voor een zieke. Drie dagen overnemen? Is een hoop meid.

Hier gaat het weer meiden, dankzij jullie lieve woorden. En mn lieve hondje. We hadden gister examen op de hondenschool, hij heeft het voorbeeldig gedaan, terwijl ik dat helemaal niet had verwacht. We hadden negen oefeningen, 7 had hij goed, eentje voldoende en eentje onvoldoende. goed was het beste, hihi. Dus deed hij heel goed.
Ben zo trots op hem.

Liefs

Hej Bloempje,

Zo dat is een heel bedrag ja, ik snap die belasting dienst ook niet, als ze in de gaten hebben dat iemand te veel krijgt laten ze het dan gelijk melden en niet een jaar later ofzo bah. toen ik het vorig jaar terug moest betalen heb ik de zorgtoeslag gelijk stop gezet wil niks meer van hun hebben dan kan ik later weer terug betalen.

Ja ik laat de andere nu wel werken, ze weten wel wie ze het moeten vragen wie bijna nooit nee zegt..

Iedereen een fijn weekend!!

Groetjes Mij

Terug
Bovenaan