***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hoi,

Anne, begrijp dat ook nooit. Maar ja, jammer, ze zullen het wel te druk hebben zeker. moest vriend beloven me hier niet te druk over te maken, en dat het wel allemaal goed komt.

Jammer. dat ze er dan beetje misbruik van maken, als ze weten wie er nooit nee zegt, toch eens een keer proberen meid.

Liefs

het regent, het regent......

@bloemetje fijn dat je weer helemaal beter bent. Probeer maar naar je vriend te luisteren hoor, bij de belastingdienst trek je meestal toch aan t kortste eind, maar jeetje wat een bedrag vind het echt absurd zeg, nou laat ze daar maar ff op wachten hoor. Wat leuk zeg dat jullie hond het goed doet!!!
@cato je kon het niet laten haha. Shit dat je toch ongi gaat worden, ik had stiekum een beetje hoop!!
@anne, nou das lekker dat je vriend dan altijd zo vroeg thuis is zeg!! haha en een bekende bij de kruidvat zul je net zien. Wanneer ga je testen? Vaker nee zeggen hoor tegen je werk hoe moeilijk dat ook is, want ze bellen altijd als eerste degene die bijna altijd ja zeggen. Dus je mag en kan best een keer nee zeggen...... Aan jezelf denken heet zoiets!!! anderen doen dat ook dus waarom jij niet!

Net ff boodschappen gedaan, op vrijdag middag bij de ah wat een ramp, en ik heb er al zo n hekel aan!! Ga lekker hutspot maken, vind ik het echt weer voor!!

Liefs

Hallo allemaal!!

Ben nieuw hier. Ben 2 uur geleden begonnen met lezen op de eerste pagina, maar het is wel erg veel hoor!! Vind het leuk en fijn  om te lezen dat er zoveel meiden zijn die jong moeder willen worden. Ik zelf ben 21 en mijn vriend 26. We zijn alweer ruim 4 jaar bij elkaar en wonen nu 3 jaar samen. Af gelopen juni hebben we een huis gekocht, nu hebben we alle ruimte voor kids! (hiervoor woonden we op een flatje...) De 2de klusronde is net voorbij.... Nu afwachten.... 6 november is m'n NOD. Spannend!

Liefs Nienke

Hey nienke,

2 uur moeten lezen voordat je er was haha, welkom in de kletsclub.... hou je vast!!!!!
Leuk is het hoor al die jonge aanstaande moeders, voelt goed dit met anderen te delen.
Succes en hopelijk zijn we straks allemaal zwanger.

Liefs greet

Hey lieve meiden,

Wat een rust?! Ben ik niet gewend!!
Alles goed met jullie? Nog nieuws? hihi
Wou ff melden dat ik er van tussen ben, ga eten en daarna gelijk weg, dus ben er morgen vroeg weer.

Fijne avond allemaal,   liefs Greet

Hoi,

Greet,
Ik probeer naar vriend te luisteren. gaat ook aardig goed. Gelukkig.
Inderdaad een ramp op vrijdag of zaterdag boodschappen doen, ik mijn boodschappen voor het weekend weer gehaald, rest doe ik maandag wel.

Nien,
Welkom, en spannend, in afwachting van nod, succes met het wachten.

Ik heb net lekker liggen slapen, was erg moe, heb bijna drie uur geslapen, heel deze week nog geen rust moment genomen in de middag, en was er nu even aan toe, dus maar toegegeven en op bed gaan liggen. daarna lekker gaan douchen. Gaat weer beter dan voor ik op bed kroop.

Liefs

hoi dames...
wat is dit een megagezellige club...maar jullie hadden me al gewaarschuwd dat jullie heel veel beppen...maar tis echt heel erg hier he...bijna een verslaving volgens mij
maar ik ben nog steeds bezig met de eerdere berichten lezen van jullie om te weten wie wie is en hoelang bezig enz...dus kan nog niet echt reageren maar ik lees wel mee...
want als ik t goed lees zjin er nu 2 zwanger??? ben benieuwd wat jullie omgeving er van zegt want jullie zijn nog jong ook toch??? eigelijsk meot t niets uitmaken maar ik hoor t zo vaak van wacht maar tot je 30 bent en dan pas aan kids beginnen bah....alsof je t voor t uikiezen hebt wanneer je zwanger wordt maar jaik ben er gewoon f fbenieuwd naar...
nou ajuus

Hoi,

Doossie,
Haha, en dan is het nog rustig vandaag he.
Hier allemaal leuke reacties hoor, behalve eentje van een vriend van mn vriend.
Verder geen reacties op onze leeftijd gehad hier hoor. Alleen mn moeder had het nu nog niet verwacht haha, maar ze was erg blij.

Liefs

Terug
Bovenaan