***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hey lieve meiden.....

Heerlijk om jullie berichten weer eens te lezen, keek er al de hele dag naar uit.
Vandaag zit ik op dag 9...meende wel van alles te voelen vandaag, maar dat kan mn ei haast niet zijn. Die verwacht ik toch echt  rond dag 13/14. Maar het kan altijd anders zijn natuurlijk. Gelukkig hebben we gister geklust en vanavond dan maar weer hihi ;)

Het was vandaag gezellig op het werk. We waren met z'n 3en, en me ene collega probeert ook zwanger te worden. Dit weekend haar NOD geloof ik. Ow ik vind het zoo spannend! Ik hoop eigenlijk dat we tegelijk zwanger worden ;)

Cato jij bent er wel altijd vroeg uit he?? Dan kan ik vast ook wel hoor alleen dan moet ik heeel vroeg op bed haha. Ja zeg dat wel, we lijken al wat op een soapserie he ;) meis, jij bent ook best wel druk met je werk he?? Ik ook ;( Gelukkig hoef ik de eerste week van november maar 2 dagen te werken, even bijkomen hoor. Enne, ik laat je gewoon op ons novemberlijstje staan, we zien het wel!

Greet, lief berichtje van je! Mijn werk ik heel wisselend hoor. Gelukkig niet de hele dag hetzelfde doen. Je vult elkaar een beetje aan he... Gelukkig vliegen de dagen om als je werkt. En je denkt ook niet zo na over het zwanger worden. Ja inderdaad, soms is het even allemaal te veel. Dat kan zomaar na een of andere opmerking. Fijn dat het alweer wat beter gaat met het klussen. Dit weekend er even tegenaan he ;)

Anne...lastig he om er niet mee bezig te zijn. Als ik hier de berichtjes lees heb ik altijd een beetje buikpijn hihi. Vast van de opwinding! Altijd zo gezellig ;) En je wordt er gelijk weer aan herrinnert dat je probeert zwanger te raken. Ow gelukkig is dat mij nog nooit overkomen, een bekende tegenkopen als je bv. condoomd of zwangerschapstesten moet kopen hihi. Ik zou ook een rondje omlopen ;) Ben jij trouwens nog steeds aan het ontpillen? Ik geloof ik niet meer, ben nu 2 maand van de pil af.....

Bloemetje, wat goed dat je je alweer wat beter voelt! En dat is ook een heel bedrag om terug te betalen zeg....ik zou ook even slikken, en dat is nog zwak uitgedrukt! Gefeliciteerd dat jullie hondje het examen heeft gehaald....wat lief! Je moet wel goed naar je lichaam luisteren inderdaad, heb je het het weekend druk? Kun je lekker even met jezelf bezig zijn.....heerlijk!

Nienke, welkom meis....het is inderdaad even doorzetten met lezen haha, maar dan heb je ook wat ;) Wij gaan ook beetje gelijk op, allebei 21 jaar en ronde 2 hihi. Gezellig. Wil je ook op ons lijstje? Ik doe het gewoon haha. Dat het maar een vruchtbare ronde mag worden :p

Doossie, zeker is het hier een gezellig clubje! En ja, er zijn er nu 2 zwanger, maar daar moeten natuurlijk veel meer bij he! En ik vind het absoluut niet waar, dat je pas met je 30e moet beginnen met zwanger te worden. Jong zijn heeft zo echt zijn voordelen. Als ik 30 ben heb ik misschien al  een kindje  van  8 jaar! Ik zou het niet willen missen, al die jaren nog zonder te moeten. Maar das persoonlijk natuurlijk! Heb zelf ook jonge ouders en vind het heerlijk.......

JMV20 ik geloof dat je mij aanziet voor iemand anders. Ik heb heb tussentijdse bloeding gehad. maar toch bedankt voor je berichtje hihi. het blijft spannend inderdaad.

And last but not least : Hey hannes!!! Jij ook al aan het oefenklussen hihi. Tuurlijk inderdaad, jij hebt je NOD de tiende net als greet! Ik ook zoiets, weet het niet exact. dus al flink aan het oefenen. Hoop dat deze ronde voor ons allemaal raak mag zijn. Dat  is te mooi om waard te zijn! Ben  echt heel benieuw! Meis, je bent er niet zo vaak...we missen je berichtjes wel hoor!

Hier nog even het lijstje:

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

Oktober

1986anne
22
1
20-10
1

mama1987
21
1
27-10
3
Waar ben je?

patricialut
23
2
28-10
2
Waar ben je?

MMWS
24
1
31-10
1
Waar ben je?

Doossie
22
17?
31-10
1

November

Engetje87
21
1
02-11
1

Nien21
21
2
06-11
1

greet85
23
8
10-11
1                                  

Hannes86
22
3
10-11
1 na mk

lesy87
21
2
12-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

Overtijd

1986anne

22
1
20-10
1
???
SPANNEND!

Zwanger

uitgerekend

bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

JMV20
23
5
-
2
???
Kussies lesy..........

lesly jij was toch degene die de bloeding kreeg maar eerder dan je NOD had moeten zijn maar de bleoding was ook weer heel snel verdwenen?
Zo niet dan vergis ik me idd met een ander

bloemetje meid dat is zeker een heel groot bedrag
kan zo boos worden om de mensen bij de belasting
kunnen ze dan nooit wat goed doen en regelen
ik iedergeval wel weer leuk nieuws dat je pup geslaagd is gefeliciteerd meid
en buddy natuurlijk ook.

doosie ik ben een van de zwangere maar wel erg pril nog ben nog maar 5 weken
dus weet het nog maar net heb het wel al aan iedereen verteld maar iedereen was heel blij voor ons.maar het scheeld ook dat ik al een dochter heb van 2,5 dus ze weten dat ik het kan en het wel aan kan.en we zijn net groter gaan wonen dus dat zit ook goed.en ik heb het van het begin af aan al gezecht dat we met een tweede bezig zijn.dus konden ze er aan wennen en naar toe leven mochten ze er problemen mee hebben.ik heb dus geen negatieve reacties gehad.maar ja je weet nooit wat ze achter je rug zeggen maar vind ik niet erg ze doen maar als ik er maar geen last van heb.

anne jeetje heb jij weet dat je een bekende tegen komt hihi je zij het nog.
en de reactie van je tante dat je er niet te veel mee bezig moet zijn    
lekke rmakkelijk gezecht
ik herken dat zo goed dat zijden ze dus ook steeds bij mij ik kon daar best boos om worden dat is gewoon niet wat je wilt horen je wilt gewoon begrepen worden en dat er ff naar je geluisterd word.en niet gelijk zo'n reactie.hoe kan je nou niet ergens mee bezig zijn en aan denken als je iets juist wilt dat slaat toch nergens op dat is zo krom.nou meid gewoon lekker mee bezig zijn hoor en lekker aan denken en er over dromen mag ook best.het komt toch wel.soms kan je het beinvloeden door er te veel mee bezig te zijn.maar ik weet uit ervaring dat het er mee bezig zijn iedere ronde verzwakt omdat je minder vertouwen er in krijgt.het zal nooit helemaal weg   gaan natuurlijk maar het word wel minder.nou meid ik hoop gewoon dat de rd's weg blijven om een goede reden.en niet dat het de reden is van ontpillen.

He meisjes,

Even heel snel.
@jvm Ik was degene met de bloeding niet Lesy, maar inmiddels is het een volwaardige ongi hoor!

Ik ga zo met de beentjes omhoog in de bank,was vandaag wel een erg lange dag!
Morgen mag ik ook weer vroeg op want dan ga ik met mn hondje naar cursus.
Meisjes morgen ga ik weer volop reageren en lezen, nu echt even rust.

Dikke zoen en alvast weltruste

Hey cato, lekker relaxen meid! Geniet morgen van de cursus met je hondje, erg leuk!
dat ie van jou ook maar mag slagen hihi...

JMV....Ik was dus echt niet degene met die bloeding hihi. Owja en mijn naam is gewoon IESY. Geen LESLY ;) Vind dat zo jongensachtig klinken namelijk, wou ik toch even zeggen :p En je hebt gelijk wat betreft het bezig zijn met een zwangerschap. Elke ronde zwakt dat wat af, totdat je er niet meer mee bezig bent en je opeens zwanger bent. Zo gaat het vaak wel. Ik ben er nu ook al minder mee bezig als in de vorige ronde. En eigenlijk voelt dat wel heel prettig. De vorige ronde was zoo zenuwslopend, ik maakte mezelf helemaal gek. Nu zie ik het gewoon wel toch? Ik vind je instelling erg positief meis! Waarom zou je ook negatieve reacties krijgen als je zwanger bent van een tweede, je hebt  nu een pracht van een dochter van 2,5. Daar kan toch best 1tje bij? Laat ze lekker zeggen wat ze te zeggen hebben. Jij hebt nu tenminste een wondertje in je groeien, dat kan niet iedereen zeggen toch?

Zo, zal nu weer even relaxen. morgen weer werken van 10:00 - 15:00 uur. BAH!
Meiden tot morgen....Xje lesy.

sorry sorry meiden ben ik helemaal in de war haal ik lesy en cato door elkaar
sorry meiden.Er word ook zo veel geklets dat ik soms ff niet meer weet bij wie welke tekst hoorde.en zit ik de hele tijd met lesly in mijn hoofd gek he nou ga ik het hoop ik niet meer fout doen.

lesy meid dank je dat je me berichtje positief ziet
ik hoop ook dat sommige meiden er wat aan hebben wat ik dan zeg
soms is het een heel verhaal maar probeer dingen altijd goed uit te leggen

nou ik ga nu lekker mijn bedje op zoeken

Zo, toch nog even spieken voor ik naar mn werk ga ;)
Hey??! Waar zijn de vroege vogels onder ons? had op z'n minst wel 1 berichtje verwacht vanmorgen. Denk dat ik vanavond ook weer even online ben. Eerst werken tot 3 uur en daarna trouwjurk naar stomerij brengen (Schaam schaam, van een  jaar geleden ja). En daarna gaan we gezellig met mijn ouders naar mn opa en oma om daar te gaan eten. Meiden wil iedereen vast een goed weekend toewensen!

Anne, succes met je NOD!

JMV: Nee hoor helemaal niet erg. Ik dacht al,  ben ik nou gek aan het worden haha. En lange verhalen zijn ook erg leuk om te lezen hoor! Vind lezen heerlijk.

Kus lesy.......  

Hoi,

Hier ben ik weer.
Hier gaat het weer goed hoor meiden, alleen vriend alweer sporten, grr, word er soms kriegel van hoor, dat ie drie keer per week weg is, en dan vaak als ie thuis is achter zn pc zit. Brrr, wil ook wel eens hele avond of dag alleen voor ons.

Gister wat wezen drinken met een vriendin, en vanavond wil mn vriend naar een tentfeest, hoorde wel dat het een ongelofelijk druk feest is, dus vraag me af of het wel zo een strak plan is om te gaan, heb geen zin om een por in mn buik te krijgen, maar vriend wil heel erg graag gaan.

Wij gaan vanmiddag naar baby dump, even kijken wat voor kinderwagen we graag willen. En daarna proberen hem via marktplaats te scoren.

Liefs

Hey Bloemetje.
Slim plan van de kinderwagen, via marktplaats is het een stuk goedkoper en vaak nog net nieuw. Ja zo'n tentfeest is een dilemma, wat zegt je gevoel..?

Ik ben al weer druk bezig, manlief heeft tot vanmorgen 6 uur  gewerkt, en die is nu nog wel even onder zeil. Zo maar lekker even wandelen en wat boodschappen doen, dan is hij vast weer wakker.. Heb nu lekker vrij en heb nog wat om te oefenen, duss... hihi!
Liefs

Terug
Bovenaan