***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hi,

Hannes,
Weet het niet, wil wel graag gaan, volgend jaar kan het niet zo vaak meer, maar heb ook geen zin in geduw en getrek, en zeker niet duw in me buik. Weet het dus niet goed. Kijken maar ff hoe ik me vanmiddag voel. hehe.

Anne,
hoe gaat het met jou?
Ging je vandaag testen?

x

Hey meiden was ik ook weer is!! Ben al zo druk geweest, dat ik me behoefte om hier te kijken kon onderdrukken haha.
@lesy haha je trouwjurk na de stomerij, durf je dat wel?die van mij hangt hier ook nog maar ben zo bang dat er wat fout aan ga ik heb nl een laag organza er overheen. Gezelig eten vanavond!!
@bloemetje, je klinkt wat down meisie, ga lekker na dat feest vanavond en geniet nu kan het nog en als ze je zwangere buik zien doen ze wel uitkijken!! Leuk kinderwagen kijken vanmiddag, groot gelijk dat je t via markplaats probeert, zijn soms nog hardstike nieuw voor een klein prijsje!
@hannes we moeten gelijk op oefenen haha bijna ons eitje!!!!

verder weet ik ff niet. ga nog de wc doen en stofzuigen en me was buiten hangen en de rest van de dag lekker niets, we eten frietjes dus hoef ik ook niets aan te doen, hopelijk is me ventje vanmiddag een beetje betijds thuis kunnen we flink oefenen deze periode wil ik nl goed benutten, niet geschoten is zeker weten mis......

Allemaal alvast een heel fijn weekend en geniet vandaag van de zon

liefs

Hoi Greet, nou wij gaan vanavond nog klussen en morgen en overmorgen, kun je dat bijhouden denk je.. haha!! Maar wil deze periode ook goed benutten.. Dus goed schieten!! Haha.. Zou mooi zijn, wij samen een positieve test..

Bloemetje, ik zou ook gewoon gaan als ik jou was, beetje uitkijken maar gewoon genieten. Even lekker er samen tussenuit, heb je ook even ontspanning.

Ik ga zo maar eens naar  bed met een kopje koffie voor m'n mannetje, kijken of hij al wil ontwaken. Soms word ik er echt niet goed van. Ik werk al om het anderste weekend en dan ben ik een  weekend vrij en dan heeft hij weer tot laat moeten werken en heb ik helemaal niks meer aan hem.Vanavond moet hij ook weer werken. Om half 11 moet hij weer beginnen tot morgenvroeg een uurtje of 6..  

Ik zie hier net een spotje langs de kant van wintersport? Houdt er iemand van skieen?
Ik wel, maar als we dalijk in de baby's zitten zal dat er wel even niet inzitten.

o ja, jvm ik wilde nog even zeggen dat het wel super voor je is dat je zo'n goede band hebt met je familie, dat is wel belangrijk vind ik. En mooi dan ook dat ze er zo bij betrokken zijn. Heb je al zwangerschapsgevoelens? Echt leuk voor je?

Anne, ik zit nog in spanning voor je, hoop zo voor je dat het toch raak is.. Hoop dat ik je berichtje vandaag zal lezen waarin goed nieuws staat. Ik duim voor je meid.

Ben vast nog iemand vergeten, maar ben het even kwijt..
Iemand nog spannende plannen voor het weekend?
Tot straks denk ik, liefs  

Lesy, werken vandaag, ik weet hoe dat voelt.. Niet veel aan! Maar ja daar en tegen heb je natuurlijk doordeweek weer een keer vrij! Trouwjurk naar de stomerij, is idd wel een risico, maar die mensen doen het vast vaker, zou je je trouwjurk weg willen doen?

Cato meid, wat jammer dat het toch heeft doorgezet. Ons lichaam zet ons wel op de kop he. Normaal ben ik ook 4 a 5 dagen ongie, maar deze keer ook maar 3 dus ook weer zoiets vreemds, niet dat ik het heel erg vond!! Op naar de volgende ronde meid, voor je het weet is de ongie weer voorbij en kun je weer klussen!!

Nu heb ik geloof ik wel iedereen gehad, haha!!

Hoi,

Greet,
je hebt wel gelijk hoor, ben beetje down, heb deze week een emo week, het begint ook door te dringen dat we volgend jaar niet meer alleen zijn, en ook al wil ik dit heel graag, het is toch even wennen dat idee, ben er erg blij om, maar langs de andere kant ook beetje angstgevoel, gaan we het wel redden, kunnen we dit wel, een klein dropje in ons midden. Het komt wel goed, dat weet ik wel, dus snap ook niet waar ik me druk om maak.
Zit me ook beetje druk te maken of alles wel goed gaat. maar donderdag weer naar gyn, en dan horen of zien we het wel. hoop het wel.

hannes,
ik denk wel dat we gaan, enkel alweer erg moe, dus dan vanavond voor we weg gaan nog paar uurtjes slapen denk ik. ach we zien het wel, hoe het vanavond is.

Liefs

Hey,

@hannes dat klus rooster had ik ook in me hoofd hihi. Dat is zeker  lastig zeg dat jullie vaak op verschillende tijden werken. Ik heb niets met wintersport zo ie zo niets met op vakantie gaan  ja weet het ben een uitzondering, maar ben nu eenmaal graag thuis!!!
jij ook al kort ongi, nou ik ben het normaal  twee hooguit drie dagen en nu was t met één dag bekeken. raar lichaam.....
@bloemetje   Ff n dip, dat is logisch hoor, het is niet niks, het veranderd dalijk wel heel jullie leven etc. als je een donderdag na je uk heb gezwaaid ziet het er weer heel anders uit. Leuk, spannend zeg n de gyn. Ga er vanavond maar lekker tussenuit, even wat anders aan je hoofd! Je weet ook wel dat het goed komt, maar toch hé, volgens mij heb je als je zwanger bent dat heel vlug, de hormonen of niet!!!
@anne we zitten met z'n alle in spanning om jou!!!!!!!!
@en al de anderen weet het even niet, sorry!

zo appelflappen staan in de oven, proeven???? nog even dweilen en dan ga ik na me schoonma, me schoonzusje is er de hele dag en belde net of ik ook kwam dus dat is wel gezellie weer wat bijbeppen zie dr niet zo vaak. en voor de rest het hele weekend lekker niets, wou t vanavond gezellig maken met me mannetje, lekker samen eten, douche op de bank hangen en naar bedje, heerlijk kan ik zo van genieten!!

Heel veel liefs Greet

He meiden,

Daar ben ik dan weer. Druk,druk vanochtend al.
Eerst lekker naar cursus geweest met de hond en daarna mn huisje maar weer gepoetst.
@greet; oeww lekker zeg appelflappen!
@bloemetje; Ik weet wat je bedoelt die tentfeesten,mijn manneke wil meestal ook liever dan ik maar jij nu helemaal met je buikje ja. Maar weet wel dat meestal de feestjes waar je het minst zin in hebt zijn vaak het leukst!
Hier denk ik een saaie avond in het vooruitzicht,of relaxt het is maar net hoe je het bekijkt.
En dames we kunnen vanacht een uurtje langer slapen he!

dikke kus

AAh greet, appelflappen, ben ik dol op.. Waar woon je, ik wil er graag eentje proeven!
M'n mannetje is nu onder de douche, duurde even voor hij uit coma kwam.

We gaan zo ook even naar schoonmams. Toevallig, m'n schoonzus is ook daar.
Ze zijn ook bezig met kinderen. Zou leuk zijn als we samen zwanger waren, maar aan de andere kant, wil ik ook weer alleen zwanger zijn, ben benieuwd.

We zullen straks ook wel bij schoonmams eten. Maakt ook niet uit, heb alles in huis klaar, dus kan lekker genieten van m'n weekend.
Helaas dan wel zo goed als alleen. Maar hij is nu 3 avonden aan het werken terwijl we af hadden gesproken 1 of hooguit 2. Hij heeft namelijk ook nog een drukke baan van 7 tot 5. Die jongen moet straks een keer omvallen, maar kan het gewoon niet laten om nee te zeggen. Als ze bellen dan gaat hij. En dat is nu al weer 3 maanden zo...
Het scheelt natuurlijk dat we het dan financieel goed hebben en moet ik dus niet klagen zegt hij, maar wil hem ook wel eens een avondje voor mezelf. Dus bloemetje, ik snap heel goed wat je bedoelt.

Is iemand van jullie jaloers..? Mijn vriend staat dus aan de deur, en heeft best wel wat sjans, soms vind ik het echt niet leuk, maar hij komt toch steeds bij mij.
Ik ben erg zelfverzekerd, maar soms wordt ik toch wel ietsje onzeker..

Liefs x

Terug
Bovenaan