***Meiden van 21/22/23 jaar***

hey meiden,
Nog even snel gespiekt,
Fijn weekend allemaal, spreek jullie morgen denk ik pas weer!
Bloemetje, veel plezier met het tentfeest.
Greet, Klus ze vanavond..
En de rest, geniet van jullie weekend!
Liefs x

Hoi meiden,

Was ik weer.
Denk wel dat we vanavond gaan, mits ik zo een uurtje kan slapen.

We hebben kinderwagen gevonden, hebben toch maar nieuwe gekozen, krijgen hem van mn vader, een maxi cosi. gewoon wandelwagen, met bak, autozitje, voetenzak, regenkap en netje tegen vliegen en dergelijke. Heel degelijk en stevig ding. Haha, zo 750 euro lichter, scheelt dat we hem pas in januari moeten betalen. Dan word ie gebracht, dus dames, daar moet je dus op tijd aan beginnen, want januari was eerste dat ie geleverd kon worden, was ook nieuw model, twee weken binnen, het is grijs/blauw geworden.

Enkel had ik wat raars in die winkel, werd opeens zo slap, misselijk, alles werd zwart voor mn ogen, dus moest echt even gaan zitten, na half uur te zitten ging het weer beter. Brrr, was eng. Nog niet gehad, maar vandaag weinig gegeten, misschien ligt het daar aan.

Meiden,
geniet van jullie weekend.

liefs

Hey meiden!

Jullie schrijven echt veel! Leuk! Maar ben bang dat ik het niet altijd helemaal bij kan houden..... maar ga zeker mijn best doen!

Ben vandaag op kraamvisite geweest bij een vriendin. Zij is ook 21 en heeft bewust voor een kindje gekozen. Ze heeft wel een paar minder leuke reactie's gehad, maar de meeste waren erg leuk. Ze vertelde ook dat hoe jonger je zwanger bent, hoe makkelijker het je af gaat! Dus meiden, dat is alweer in ons voordeel!!!
Dat kleine meissie zo in je armen, heerlijk!!

@Iesy Leuk dat we een beetje hetzelfde zitten! Hoop inderdaad dat het een vruchtbare ronde mag worden!!

@bloemetje Klink allemaal erg leuk die wagen enzo! Maar wat een lange levertijd zeg.....  Goed dat je het verteld. Dat zijn handige tips!
Balen dat je in de winkel ineens zo slap en misselijk werd. Wel even in de gaten houden hé!! Je gezondheid is nu erg belangrijk!!!!

@Hannes en Greet: Klus ze dit weekend!! Dat het maar raak mag zijn!

Fijn weekend allemaal!

liefs

hoi dames,

zal me even voorstellen. ik ben priscilla ben 23 jaar en we zijn bezig een kindje te krijgen..ben bijna 3 jaar samen met me vriend en we zijn er klaar voor!! vind het wel eng, maar ook wel weer spannend...moet vrijdag een testje doen, heb nl me maandelijkse periode niet gehad..spannend hoor!

groetjes Pris

Goedenavond meissies!

Bloemetje, die kinderwagen van marktplaats is wel een goed idee. Ik denk dat ik dat niet doe. Wil er eerst even achter lopen of het wel goed rijdt haha. Goed eten hoor meis, anders val je inderdaad flauw. Nu helemaal, je moet eten voor twee hihi. Leuk dat je toch gaat naat dat tentfeest. Even gezellig zo met z'n 2en. Als de kleine er is doe je zulke dingen niet zo snel. Wij hebben dan maar een saai leven, mijn man en ik gaan haast nooit weg of uit. ben blij als ik lekker op de bank met een bak chips voor de tv kan hangen. Daar geniet ik dus van, al die drukte is niets voor mij.

Greet, natuurlijk durf ik hem naar de stomerij te brengen. Dat gaat via de bruidszaak waar ik de jurk heb gekocht. Ze garandeerd nog voor 95% dat hij weer helemaal schoon gaat worden. Ik vind het ook zonde om hem voor vuil in de kast te laten hangen. Ok, ben wel 72,50 lichter haha, maar dan issie ook weer mooi. En nee, ik zou hem niet zomaar verkopen. Hij heeft wel een emotionele waarde gekregen. Het etentje was inderdaad gezellig, we aten hachee!! Vind dat zo heerlijk...Wij zijn ook al flink aan het klussen, ik wil ook geen enkele kans lopen dat ik een klusdag niet heb benut ;) Zou toch zonde zijn he. Veel succes met klussen meid! Enne, ik heb net ook een appelflap gehad hoor, smaakte heerlijk.........Geniet ervan!

Hannes, heb nu 2 weken heel lange weken hoor. heb dan wel woensdag vrij, maar moet zaterdag wel van 10:00 - 15:00 werken. Dus 2 weken 41 uur draaien. De eerste week is om, nu de tweede week nog :( Maar........daarna lekker veel vrij ;) Wel raar ja dat ons lichaam zulke gekke dingen doet. Je hebt het zelf niet in de hand. Ik had ook maar 3 dagen ongi, en anders altijd 5/6 dagen. Dan ga je echt denken, is dit wel normaal?? We hopen er het beste van. ik ben ook best een jaloers type ja...als mn man naar een mooie vrouw fluit (in een film haha) dan zeg ik er al iets van hihi.

Cato, daar zijn we wel aan toe ja, heerlijk een uurtje extra slapen. Wat zalig. Meid, ik vind dat lekker relaxen hoor. Thuis zijn is het lekkerste wat er is, vind je niet? Haha :p
Hoe ging het op de cursus met je hondje? Wat moest ie doen??

Nien, ik moet soms ook een hele pagina lezen voor ik bij ben hoor haha. Ons forum gaat volgens mij nu het snelst ;)

Ik zal nu even heerlijk douchen, voel me vies. Dat heb je wel eens he.....
Meiden goed weekend!! Tot morgen.....
Groetjes lesy.

Terug
Bovenaan