***Meiden van 21/22/23 jaar***

Goede morgen allemaal.

Ik heb nog geen berichtjes gelezen, nog geen tijd paar druke dagen hier,
Ben gisteravond ongi, geworden ben er wel blij om zit ik niet meer in spanning dus ook door naar de volgende ronde, ik weet zo niet wat me nod is omdat ik de vorige x een cyclus had van 28 dagen en nu 33 dagen....
Ik heb nu geen tijd om op de berichtjes te antwoorden enzo, moet er zo vandoor heen werken, en als ik er weer ben krijgen we visite dus morgen ook de hele dag werken dinsdag ben ik er in iedergeval weer. misschien voor die tijd ook nog wel maar dat is ff afwachten nog haha,

sorry sorry voor het niet antwoorden!!! druk druk..

Fijne zondag allemaal!!

Liefs mij

Hoi,

Lesy en Nien,
Dank jullie dat jullie zo bezorgd zijn.
En inderdaad lange levertijd, niet te laat mee beginnen hoor.
Ook leuke ideetjes voor kamer opgedaan, word denk ik met limoen groen.

Zijn niet naar tentfeest geweest.
Was wel bedoeling, ben om zeven uur even op bed gegaan, om te slapen, werd half elf pas weer wakker, ging beneden op bank zitten, we zouden nog wel gaan, toen viel ik weer in slaap, vriend maakte me half 1 a 1 u wakker, dat ie naar bed ging. dus bed in gekropen en geslapen tot net, met uurtje extra, en ga nog ff verder denk ik. Dus volgens mij ging het gister ook niet zo goed, vermoeidheid met te weinig eten en te warm in die winkel denk ik.

Liefs

He meisjes,

En dan is het alweer zondag!
Wel lekker hoor zo'n uurtje extra slapen,maar moet bekennen dat ik nog moe ben haha!
Gisterochtend moest ik met mn hondje naar cursus, Lesy vroeg wat ik daar moet doen. Nou daar kan ik denk ik heel kort in zijn, hij doet zowieso namelijk niet zoveel die hond van mij,behalve met zn zwaar lijf en al die rimpels een beetje op zn billen te zitten. Wij zorgen voor de komische   noot op de cursus!
Vanmiddag een   verjaardag van de oma van mn vriend. Ze wordt al 93 dus dat is een hele leeftijd!
Tot later dames, en alvast allemaal een fijne zondag.

dikke kus

Hoi,

Cato,
Gefeliciteerd.

Hehe, Buddy en ik zorgde ook voor de komische noot. Haha.
Als hij los moest rennen en ik moest hem roepen, kwam hij nooit bij me terug, wat naar baasje, die andere honden zijn toch veel leuker. hahaha.
Hoe oud is jou hondje nu?
Buddy is nu 20 weken.

Hier ook nog moe hoor, hoewel ik de klok makkelijk rond heb geslapen, denk uurtje of 14 dat ik heb geslapen.

Liefs.

heeyz,

Ben Brenda en ben 22 Jaar.
Ben nu 5 Maanden gestopt met de pil.
Toch zakt de moed wel in de schoennen als je iedere keer maar weer ongesteld word!!
Maar dat zal wel bij meerdere van jullie zijn.

Groetjes

Hey meiden,

Wat een heerlijke herfstzondag!!!! Lekker op de bank, chipjes, lampjes aan en genieten van de regen die tegen het raamt tikt..... haha.
Wou even wat van me laten horen heel kort want vindt het ongezellig om op de computer te zitten nu me man thuis is!!
@anne ongi balen!! maar je weet wel waar je aan toe bent!!!
@bloemetje goed eten!! lekker veel geslapen jij!!!!
@lesy volgens mij zijn wij t zelfde ik hou ook niet van al dat uitgaan, geniet ervan heerlijk in me eigen huis te zijn op de bank!!
@een paar nieuwe meisje gezellig!! weet jullie namen niet meer sorry!!! welkom

Fijne zondag allemaal spreek jullie morgen weer uitgebreid!!!
Veel liefs Greet

Terug
Bovenaan