***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hey meiden, ik kom toch nog even gluren. We gaan zo eten maken dus heb ik mooi even tijd. We eten trouwens pasta ;)

Wat relaxt is de zondag altijd he? (Behalve degenen die moeten werken natuurlijk).
Wij hebben saampjes in bed patat gegeten hihi, soort van picknick. Daarna geklust en hebben toen 3 uren geslapen!!! Dan gaat de dag wel snel ja.

Anne, wat balen dat je ongi bent geworden. We hadden zulke goede hoop! We zetten je nieuwe NOD gewoon op 25 november, en dan zien we wel gewoon. Sta je er in ieder geval bij ;) Als het die ronde raak is, haal je de datum zowieso haha. Wel balen zeker dat je nu zo druk bent op je werk? Meid, denk wel beetje om jezelf he......

Bloemetje, natuurlijk ben ik bezorgt om jou. Jij bent de enige zwangere hier die zoveel berichtjes plaats, ik ben dol op je haha!! Dus niet naar het feest geweest? Nee dat lukt niet als je zo ontzettend moe bent. Je man dus ook niet begrijp ik? Hoe gaat het vandaag met je meis??

Cato, ik vraagde me inderdaad af wat je dan moet doen op zo'n puppycursus haha. En hoe jij het omschrijft zie ik nu helemaal voor me haha. Baal je dan niet een beetje? Kan me zeker voorstellen dat hij andere hondjes veel belangrijker vind hoor. Arme schat! En van dat uurtje extra slapen heb ik ook niet gemerkt hoor. Was nog beetje moe, dus heb ik vanmiddag even bijgeslapen....

Greet! Kun jij er ook zo van genieten, als het buiten regent en alle bladeren vallen van de bomen? Ik wel! Maar het nadeel is dat je elke dag je padje kan vegen haha. Gister gedaan, maar nu ligt alles alweer vol....*Zucht*...Nou, ik wacht eerst wel weer een paar dagen tot de bladeren er allemaal al af zijn. Je blijft bezig haha. Hey wij zijn echt een beetje hetzelfde, ik ben ook een echte huismus! Hoe gaat het klussen eigenlijk bij jullie? Hier prima, wij doen het nu elke dag zo'n beetje haha. Het kan elk moment zo ver zijn.....SPANNEND!

Meiden, fijne avond nog....denk niet dat ik er morgen ben. Moet 's avonds weg en als we half tien terug zijn kruip ik graag mijn bed in. Heb nog een lange week volgende week van 41 uur. Dinsdagavond ben ik er zeker weer! Meiden, werk ze morgen...

Ga nu snel weer na mn mannetje toe, hij was zo lief voor mij vandaag.......
Groetjes lesy.........

He meiden,

Ben ik weer even. Ja op zulke dagen is het inderdaad heerlijk om op de bank te zitten en gwoon niks te doen.
@bloemetje; Mijn Jerommeke is nu 7 maanden,en dan worden het echte pubers hoor!
Ga nu lekker life & cooking kijken en knuffelen met mn mannetje.

kus

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

Oktober

mama1987
21
1
27-10
3
Waar ben je?

patricialut
23
2
28-10
2
Waar ben je?

MMWS
24
1
31-10
1
Waar ben je?

Doossie
22
17
31-10
1

November

Engetje87
21
1
02-11
1

Nien21
21
2
06-11
1

greet85
23
8
10-11
1                                  

Hannes86
22
3
10-11
1 na mk

lesy87
21
2
12-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

1986anne
22
2
25-11
1

Overtijd

Niemand.

Zwanger

uitgerekend

bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

JMV20
23
5
-
2
???

Het nieuwe lijstje ;)
Als de meiden die in lijst oktober staan deze maand niet reageren hier, worden ze verwijdert. Dat is toch schappelijk?

XXXjes lesy.

nog 1 poging .....heb nu al een paar keer berichtje proberen te plaatsen...of ik wis hem of ik heb me per ongeluk uitgelogd...ja ben een beetje blont dus jaa...
ik wil niet uit t lijstje hoor...sta wel bij okt. maar ikb en er net en ik doe nog actief mee alleen ik kan ook wel bij nov..omdat mij nod heel onregelmatig is...soms 30 soms 40 en ertussen in..zwaaar irritant...als je dan paar dagen later ben dan de vorige maand denkik al gelijk dat ik zwanger ben maar ja kort erna wordt je weer van de roze werk afgedonderd..grrrrr
 @bloemejte...doe je wel rustig aan???je moet t denk ik ff melden bij de verloskundige...miss heb je te lage bloeddruk...dan moet ej missc meer of juist minder zouten eten....

gezellig dat er meer meiden bij komen, leuk...

nou meiden geniet   nog ff van de laaste uurtjes van t weekend....:)

kussssie

Hey Doossie, het gaat niet om jou hoor, maar om de andere dames. Die hebben al een hele poos niets van zich laten horen! Ja irritant he, dat je bericht steeds gewist wordt. Gewoon je bericht even kopieren voordat je hem verzendt. Kun je hem er zo weer naarplakken als het bericht weer opeens gewist is.....

JMV is uitgerekend op 27 juni 2009. Even gespiekt bij de meistoppers, daar zijn veel zwangeren en kan me dan voorstellen dat je daar dan ook meer schrijft.....Daarom lees ik de verhalen daar ook graag, erg leuk!!!

Meiden, ik ga even film huren bij UPC, wel zo makkelijk hihi.
Groetjes mij.

Hallo allemaal,
ik kom nog even voorbij, iedereen zal wel op de bank hangen. Het is er ook echt weer voor.
bloemetje lief van je vader dat je de kinderwagen van hem krijgt, lijkt me erg leuk om daarvoor op pad te gaan. Ik had inderdaad wel eens gehoord dat er een lange levertijd op dat soort dingen zat. Ook meubeltjes kunnen nog wel eens op zich laten wachten. Heb je al meubeltjes? Nu begint het steeds echter te worden he. Echt leuk.
lesy een echte huismus, en greet jij ook, ik ben geen thuisblijver. Zit ook nooit stil. haha!
Sinds sit forum bestaat ben ik wel iets meer thuis.. haha!
Leuk dat er weer wat nieuwe meiden zijn, maar kan nu niet alles onthouden.. hihi, doe mijn best.
Leuk weekend gehad verder allemaal?
Moet zo eerst een beetje gaan lezen, want weet de helft niet meer.
Liefs

Hoi Meiden,

Was ik weer even.
Gaat nog niet zo lekker hier, vandaag ook weer vaak duizelig geweest en soms zwart voor me ogen. keer bloeddruk gemeten 110/40, vijf minuten later 112/80.
Ook nog steeds erg slap, en vandaag wel goed gegeten. Dus weet niet waar het aan ligt, moet van me vriend en tante van me vriend(die doktersassistent is) morgen naar huisarts gaan.
Wel eng idee,en ook niet prettig.

Zo, ga nu bed in, morgen reageer ik weer.

liefs

hey bloemetje
jeetje wat is er met je bloem.. is niet zo best zo'n lage bloeddruk.
doe maar rustig aan en echt morgen naar de huisarts gaan!!
ik ben door m'n rug gegaan, dus ben morgen thuis.
hou je me op de hoogte? ik denk aan je!
liefs x

Terug
Bovenaan