***Meiden van 21/22/23 jaar***

lesy hihi wat grappig zit je te spieken.en klopt ik ben ongeveer op 27 juni uitgerekend
de echo van 27 november zal er meer duidelijkheid op geven en dan weet ik het hopelijk precies.

anne meid wat balen zeg dat deze cyclus zo lang heeft geduurd
en nu toch je rd's zijn doorgebroken

bloemetje jeetje het zit je allemaal echt niet mee he zch meid ik heb echt met je te doen hoor.morgen gewoon ff naar de huisarts kan geen kwaat toch.
het kan misschien meer kwaat om niet te gaan

hier is nog steeds niets van kwaaltjes te bekennen.alleen zijn mijn tepels roder geworden en wat groter.maar heb ik niets van gevoeld.

priss welkom hier bij de kwebbel dames

hannes meid jeetje door je rug heen gegaan
auw hoe kan dat nou wat heb je gedaan
doe maar lekker rustig aan en geniet van je vrije dag

Hallo dames,

Ik Yvon van 23 jaar (februari 24) lees al een aantal dagen jullie forum. Ik ben niet zo'n typer omdat ik er vaak het geduld niet voor heb maar ik kon het toch niet laten om me te registreren zodat ik me er even lekker mee kon bemoeien :D!

Ik ben 5 jaar samen met mijn vriend en woon ruim 3 jaar met hem in Amsterdam en in tegenstelling tot de meeste schrijfsters; ik ben nog niet getrouwt!

Als de ronde de maanden vanaf het moment dat je bent gestopt met de pil betekend dan zitten wij in ronde 14. Ofwel, zijn meer dan een jaar bezig om zwanger te raken. Nou ja, bezig! Eigenlijk is het de laatste paar maanden/ weken pas dat ik echt teleurgesteld ben als ik ongesteld word terwijl ik er toch bijna zeker van was dat ik al zwanger was.

Het is een feit dat als je iets echt heel graag wilt, bewust of onbewust dat je lichaam je heel erg op het verkeerde been kunt zetten. Wisten jullie dat door de pil veel ankondigingen van het ongesteld worden, worden verminderd? Dus misselijk, harde, pijnlijke borsten kunnen ook een aankondiging zijn van de menstruatie! Dus meiden, blijf rieel om je zelf niet helemaal gek te maken. Het is nog altijd een kwestie van kinderen krijgen en niet nemen!

No dat was wel zo'n beetje mijn betoog, haha!

Gr, Yvon

Hoi meiden,

Ben ik weer even voordat ik naar mn werk ga.
@Hannes; vervelend he,door je rug gaan, ik weet er alles van. Doe maar lekker rustig aan en geniet van je rust. Dat is ook alweer beter voor de stress!
@Yvon; welkom en ik ben ook nog niet getrouwd hoor! Wij zien er nu de meerwaarde voor onze relatie nog niet echt in,dus misschien dat we met der tijd nog wel zover komen hoor!
@bloemetje; Nou meis,succes bij de dokter,is niet echt goed nee zo'n lage bloeddruk. Laat je ons weten wat er uit is gekomen?
Ik ga zo maar weer eens een dagje werken.

dikke kus

Goeiemorgen!!!!

@bloemetje wat laat je me weer schrikken, bah zeg het zit je niet mee. Ga eerst maar naar de dokter jij!! Laat je t gauw weten wat er is? sterkte
@lesy nou mijn jurk ga echt niet na de stomerij, er zit maar een klein minivlekje op ben veel te bang dat t fout ga!! Lekker hachee op heerlijk!! whaha patat op bed eten!! Ja grappig dat we zo t zelfde zijn!! jij houd toch ook van lezen nou ik ook!! Klussen gaat niet zo als ik zou willen, maar gisterochtend een heel gesprek gehad met manlief, snik, snotter, teleurgesteld maar het heeft wel goed gedaan en nu weten we weer even waar we aan toe zijn!! Ik heb ook gezegd ik wil zo dolgraag kinderen en het lijkt of je niet mee werkt, maar nu heeft hij zich uitgesproken en probeer mijn gevoel weg te drukken, hij is nu belangrijker. En voor hem is het denk nog lulliger dat klussen niet lukt hij voelt zich een ouwe zak, hihi ach t zal best goedkomen!!!!!!!!! Veel werken jij zeg, breng wel lekker centjes in t laatje!
@hannes door je rug gegaan, heb je zoveel stress meis? Doe je kalm aan!! En jij geen huismus maar goed ook niet iedereen is t zelfde, uitgaan vind ik wel leuk hoor maar me huis is me heilig geniet er gewoon van!! ieder zijn ding!!!
@jmv een zomerbaby!! Leuk! wel lekker dat je nog geen kwaaltjes heb!
@cato werkze!!!!

ga me is aankleden en een broodje eten!! Vandaag moet ik niets heerlijk, lekker in me ééntje tutten!! zaterdag heel me huis gedaan weet niet wat ik had maar heb het maar benut!!! Moet alleen nog een keer postzegels halen vandaag haha. o ja en me bed verschonen pokke werk!! Degene die moeten werken werkze en de rest relax!!!!!!!!!!!!!!Dikke kus

Joehoe,  waar is iedereen?!?!?!?!

mis jullie meiden!

Zit een beetje op marktplaats te neuzen, wil een hometrainer voor een paar centen haha!!
Gister zei me man tegen me in bed uit het niets, lief je hebt toch helemaal geen dikke buik hij is toch hardstikke mooi, ik janken boehoe voel me onzeker door me buik (vetrol)en wil allang een hometrainer dus hij heel lief doen en nu gaan we er echt een kopen haha maar wil echt een spotgoed kope, stel je voor dat ik t met een paar x gezien hou, maar heb moeten beloven dat ik er ook echt op ga...... wou ik ff delen!

Liefs

Hallo allemaal,

Als eerste wil ik me even voor stellen? Ik ben Lonne en ben 24 jaar, ik ben inmiddels al in het huwelijksbootje getreden, toen ik 7 maanden zwanger was van onze eerste zoontje sem, die inmiddels alweer 2 is.
we willen graag nou een 2de, ik ben inmiddels alweer 3 maandjes gestopt met de prikpil, ze zeggen dat het dan moeilijk word om zwanger te worden.
Voor iedereen die nou zwanger wil worden wens ik heel veel geluk.

Liefs Lonne xxxjes

Terug
Bovenaan