***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hallo lieve meiden..
Greet, ook lekker thuis. Ik ben even achter de pc zolang als ik het volhou. Eigenlijk verveel ik me behoorlijk, maar ja kan nu niet zoveel met de rug. Ja de stress met die overval enzo. Trekt dus hopelijk snel weer bij.
Heeft het gesprek je goed gedaan? Heb je er nu weer een goed gevoel bij?
De mijne is ook niet zo'n prater. Is soms wel eens lastig.
Bloemetje, hoe is het nu, wat zei de dokter? Ik maak me toch wel een beetje zorgen meid!
Dag Vlinder, welkom hier, het is hier echt heel erg druk, maar mega gezellig, we kunnen elkaar allemaal niet missen he Greet!! Haha.
Ik vind het toch wel leuk, dat je er nu wel achterkomt dat er heel veel meer meiden zijn van onze leeftijd die al bezig zijn met kinderen.
Tot straks x

Hey Yvon, ronde 14, jeetje dat is inderdaad ook al een hele tijd. En de teleurstelling wordt ook maar groter. Ben je al bij de huisarts geweest hiervoor? Succes meid!

Cato, lief berichtje van je, ik ben nou typisch niet iemand die aan mezelf denkt, wil altijd iets voor andere doen en zit dus ook nooit stil. Dit forum helpt me er wel een beetje bij want nu zit ik wat vaker voor mezelf iets te doen he. Haha. Wat deed jij ook alweer voor werk?

Voor lesy had ik ook nog wat maar daar moet ik even voor teruglezen.. tot zo!

O ja lesy, patat in bed eten, haha.. humor!! Tijdens het klussen? Haha!
Wij hebben ook ooit snachts pizza betseld omdat we nog honger hadden,
waren we in slaap gevallen stond de pizzabezorger aan de deur, weer wakker geworden en maar gaan eten he! Haha! Maar druk weekje meid, hoe kan het? Veel zieke of vakantie? Of gewoon een verkeerde planning? Werk ze in ieder geval.
liefs x

Hoi Meiden.

Was ik weer, over uurtje moet ik bij dokter zijn.
Vanmorgen op me werk ook hele ochtend duizelig geweest. Brrr, echt niet fijn.
Dus zo maar eens kijken wat die dokter zegt. Ik word hier echt niet goed van hoor, eerst ziek, nu dit. Brrr, hoop dat ie wat voor me kan doen, dat ik me snel beter voel.

Vlindertje en yvon,
Van harte welkom.

Tot straks.

x

@bloemetje daar was je, zat met smart te wachten! gelukkig dat je zodalijk na de ha moet, dan weet je meer. Ben erg benieuwd meis, hopelijk is er niet wat bijzonders aan de hand. Ik denk aan je! succes. donderdag na de gyn toch? Laat je dalijk ff weten hoe t was bij de dokter?
@hannes stress nog van de overval, begrijpelijk zeg, kan je er wel goed over praten? het is niet nix wat je hebt meegemaakt hoor! en je verveelt je, ja met je rug kan je niets hé, echt balen zeg. De jouwe ook geen prater, af en toe lastig want ik ben dat wel. Maar hij maakt ook nergens een probleem van, ziet ze ook niet, zoooooooo ontzettend nuchter opzich ook wel weer lekker. Lache hé die patat van lesy op bed zag het al helemaal voor me! en wel om je zelf denken hoor dat is hardstikke belangrijk mag ook wel een keer andersom hoor eerst jezelf en dan een ander een keer ego zijn!! sterkte met je rug!!
@vlinder, welkom in de club!!pas op voor je het weet ben je besmet..!!!leuk dat je al een zoontje heb, ben je fultime moeder of werk je erbij?

hiha heb alles klaar, me eten en me bed dus heb nu de tijd aanmezelf tot half 6 jippie..... ga dalijk maar heerlijk op me gemak douche en me optutten
Liefs

Hey Greet,
Heerlijk he, zo'n dagje lekker voor jezelf. Ik baal nu dat ik helemaal niet veel kan. Maar ja, schoonmama stond net alweer klaar. Ze heeft even m'n was gestreken, voel me dan eigenlijk schuldig. Ze is zo'n schat. We kunnen straks daar ook gaan eten, m'n schoonzusje komt ook met haar man. dus gezellig de hele boel thuis.
Maar greet, de mijne maakt ook nooit ergens een probleem van en ziet inderdaad ook nergens een probleem in. Maar toen hij hoorde van die overval was hij echt boos, ze moeten niet aan z'n meissie komen zei hij. Ben je ook grtrouwd greet?

Bloem, ik denk aan je, wacht op je reactie.. Heb al wat zitten zoeken voor je, maar gelukkig kan een lage bloeddruk geen kwaad voor je baby. Een hoge bloeddruk is veel erger. Maar hoop maar dat het bij jou ook meevalt. Ik denk aan je.
Liefs

ey hannes,

Fijn hey zo n schoonmoeder! Super dat ze het doet en ze geniet er nog van ook denk ik! is toch echt fijn dat je goed met je schoonma op kan schieten.
Leuk zo n man, dan denk je wel is scheelt het je nog wat maar dan zo als bij jou die overval hoe die dan reageer dat is toch geweldig of niet? Volgens mijn zijn onze mannen hetzelfde....!!
Ja ben getrouwd  afgelopen april, echt  leuk gehad die dag geniet er nu nog van, echt alles ging  zo perfect onvoorstelbaar.  Ben jij getrouwd?

hoe zal t met bloemetje zijn! ben toch zo benieuwd!! hoop echt dat het meevalt voor je meis.

Liefs

Hoi meiden,
Wat zijn jullie zo lief. En zo bezorgd.

Bloeddruk was bij dokter goed.
Waarschijnlijk bloedarmoede. Of nasleep van verkoudheid(wat op evenwichtsorgaan zit) Maar omdat het continu is en niet wanneer ik opsta bijvoorbeeld dacht hij dat het dat niet was. Of doordat kindje groeit, en gaat drukken, waardoor bloedsomloop minder snel gaat, waar je dus ook duizelig van word.
Moet bloed laten prikken, en dan zien we wel weer verder.
Dus beetje rustig aan doen.

x

Terug
Bovenaan