***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hey Bloemetje, gelukkig maar voor je dat het meevalt. Precies wat je dokter zei kon ik ook terugvinden. Ben je weer een beetje gerust.. Succes met je spinazie dan vanavond en de komende week! Haha!

Hey Greet, ben ook getrouwd ja, op 20-07-2007. Nog steeds vind ik het een geweldige datum en het is een superdag geweest. Ik geniet ook echt van m'n schoonmams. Ze weet ook dat ik het nu wel moeilijk heb, heb nog wel veel verdriet van mijn miskraam begin dit jaar. Ik was op 4 nov uitgeteld en dat zit er nu aan te komen. Een vriendin van me is 1 nov uitgeteld en bij haar is wel alles goed. Moeilijk, moeilijk moeilijk. Maar met zo'n lieve schoonmams verzacht het toch een beetje.

Liefs

@bloemetje we zijn gewoon bezorgd om ons forumvriendinnetje!! fijn dat er niet wat raars aan de hand is, ben je wat gerustgesteld? wanneer moet je bloedprikken?
@hannes, geen wonder dat je het moeilijk hebt meis, dit is even een heftige periode nu bijna november en dan je vriendin. Hoeveel weken was je bij de miskraam? als je er liever niet over praat, is okay hoor. Fijn dat je zo n steun aan je schoonma hebt. weet niet zo goed wat ik moet zeggen lieve meid sterkte.

liefs Greet

Hoi,

Dank jullie meiden.

Hannes, geen wonder dat je stress hebt, de miskraam, de overval.
Probeer je wel goed te praten meis, en als het niet gaat,wij zijn er voor je.

Liefs

He meiden,

Daar ben ik weer! Ik weet niet wie het me ook alweer vroeg,maar ik ben juf op een basisschool,heel leuk werk hoor,maar wel druk druk!
@bloemetje; gelukkig meis, dat de dokter je een beetje gerust kon stellen. Hoop nu dat je bloed ook in orde zal zijn.
Vanavond eigenlijk lekker relaxen,kan ook weleens lekker zijn hoor. En dan nog even en dan beginnen de gezellige klusdagen weer!
Vind het trouwens niks dat het al zo vroeg donker is hoor,getsie!

dikke kus

Hoi,

Cato,
Heb eigenlijk liever dat bloed niet goed is, bedoel, ijzertekort, dat is met medicijnen weer goed te krijgen, maar als het komt doordat buik snel groeit en kindje gaat duwen op organen, waardoor je duizelig word, daar ben je voor eerst nog niet vanaf dan.

Leuk werk op een basisschool. Maar inderdaad wel druk. Hoe oud zijn de kinderen in je klas? hehe, kinderen met mooie namen?

Liefs

Heho,

@cato je hebt het volgehouden vandaag!!dacht die komt in de pauze wel gluren hihi. vind het knap van je hoor juffrouw zijn zou t geduld niet hebben!! ik vind het wel wat hebben zo vroeg donker, gezellig lampjes en kaarsjes aan en genieten, enne t bevorderd de klusdagen wel toch?!?!
@bloemetje kalm aan jij hé. wan moet je bloed prikken?hopelijk trekt het gauw weg allemaal en kun je onbezorgd gaan genieten van de beeb in je buik!
@hannes en lekker gegeten?
@lesy mis jou boehoe  
@anne hoe ist met jou?
@jvm waar ben je met je zwangere verhalen? vind het zo leuk om te volgen!
@en de rest waar zijn jullie?
Had nog een vraag voelen jullie je eisprong? en wat voelen jullie dan?ik meen altijd van wel, ben misselijk een beetje en een lichte ongikramp in buik en rug.
vind ik nog even leuk om te vertellen me schoonzus moest vandaag na t buro met me nichtje van drie, moest ze plaatjes kijken etc, zei die kleine mama ik heb er geen zin in en doe het niet, nou wat ze ook probeerde ze trok d'r mond niet open whaha zie dat dan helemaal voor me nu moet ze volgende week ofzo weer hihi vind het zo moppig maar wel knoeter eigenwijs, famillietrekje waarschijnlijk oeps...

Meisjes een fijne avond, veel liefs Greet

He meiden,

@bloemetje; Ja das waar ja van je bloed,sorry zo had ik het nog niet bekeken!
En ja juf zijn is wel heel leuk hoor! Ik heb groep 7 dus de kinderen zijn 10 en 11 jaar. Vind dat wel leuk want dan kan je er tenminste al een beetje mee babbelen,haha.
en ik had in mn pauze al wel gespiekt hoor dames,maar had niks te reageren.

kus

Hey girlzz ;)
Hoe gaat het hier..?? Jullie zijn weer lekker aan het kletsen geweest zie ik!
Wat heerlijk! Leuk om alles weer even te lezen....Ben gek op jullie!

GREET meis, ik mis jou ook! Vind je berichtjes zo leuk om te lezen! Bij mij nu dag 12, zit al steeds te bedenken of ik mn eisprong ook voel hihi, maar nog niets te bekennen. Vorige keer voelde ik hem namelijk wel, 1 dag ontzettende kramp gehad...Morgen dag 13 dus ben heel benieuwd. Vanavond maar weer even klussen haha (doen we al 5 dagen achter elkaar, ben nu wel al een beetje zat hoor ;) Ow heerlijk he, die kleintjes kunnen zo eigenwijs zijn....! Dus jij wilt graag een hometrainer!? Wat gaaf, hoef je ook niet apart voor naar de sportschool dan ;) Bij mij weet ik het dan wel, 5x gebruiken en dan staat hij er weer voor de sier bij hihi. Hoop dat jij daar wat therapie trouwer is bent dan :p Heb mn jurk nu al weggebracht, er is geen weg meer terug. maar had ook een lange sleep he, die is vet vies! Ja zulke gesprekken met manlief zijn soms best moeilijk ja, ik weet het. Maar wel fijn dat jullie elkaar nu beter begrijpen. En vanavond even flink klussen he!!! Als het lukt ;)

Bloemetje meissie, wat een verhalen allemaal van jou. Het zit je niet mee zeg....Hoop dan dat het bloedarmoede is inderdaad. dat zie je namelijk heel vaak. Krijg je gewoon ijzer-tabletjes voor dan. Ik denk aan je!!!

Hannes, haha dus jij ook zoiets al gedaan :p En nee, de patat kwam voor het klussen....Hebben daarna alles van bed geveegd en zijn flink bezig geweest haha. Jij hebt ook al zo'n levensverhaal. Ik leef met je mee meid, het is niet nix. Je kunt hier al je gevoelens kwijt hoor, wij zijn er voor je.

Zo, dat was even snel tussendoor! Zag nog net even een gaatje in mn agenda haha.
Wat hebben jullie voor sterrenbeeld?? Ik ben tweelingen. Greet, jij ook? :p
Groetjes lesy.
(haha, ben zo vertrouwd hier, zou al bijna mn echte naam er neer zetten!!)

Terug
Bovenaan