Hoi lieve meiden,
Ben wel blij dat jullie bestaan hoor. Praat zo makkelijk even van me af.
@Greet, ik was 6 weken en 4 dagen zwanger. Aangeteld op 14 februari, beter kon eigenlijk niet he.. Maar het mocht niet zo zijn en dat doet toch nog echt wel pijn.
M'n schoonmams is echt een goede steun, maar m'n eigen mam ook. Ze woont alleen wat verder weg. Geeft niet dat je niet weet wat je moet zeggen, je luistert al. Ik kan er zelf wel goed over praten, maar soms denk ik, ik ga er niet weer over beginnen, en hou het dan voor mezelf.
Heerlijk zo'n eigenwijs nichtje, en als het een familietrekje is dan wordt het nog wat..
Ja en die vraag van je ei, ik voel het eigenlijk wel, heb ook krampjes onder in mijn buik. Denk dat ik vandaag m'n eitje heb, dus afwachten.. Je kunt erop testen met zo'n test van de kruidvat en je kunt temperaturen..
@Bloemetje, ben je weer een beetje gerust gesteld? Nare kwaaltjes he, bij zo'n zwangerschap. Maar je doet het ergens voor he. Maar doe het rustig aan en ook op je werk. Gewoon melden als het niet gaat!! Je moet er wel van kunnen genieten. Lief berichtje van je. Ik zoek jullie ook heus wel op.
@Cato, ik had je gevraagd wat voor werk je doet. Leuk hoor op een basischool lesgeven. En groep 7 lijkt me ook een leuke groep. Al bijna wijs. Ik vind er ook niks aan dat het zo vroeg donker is, het heeft wel een sfeertje, maar de dag is zo snel om.
@Lesy, ja een levensverhaal, het doet echt pijn, maar het is nu ook nog allemaal vers. Maar wie heeft er tegenwoordig geen levensverhaal. Ik vind het wel leuk dat jullie gewoon samen patat kunnen eten in bed, geeft wel aan dat je geen remmingen hebt he. Goede relatie zou ik dus zeggen.. Heb je je jurk al terug? Toch wel een beetje spannend he. En duur grapje ja, maar ja dan is hij (hopelijk) ook weer als nieuw. Mijn sterrenbeeld is trouwens stier. Echt koppig.. haha! Geloof jij in horoscopen? En ze zeggen dat bepaalde sterrenbeelden elkaar aantrekken en andere juist weer afstoten? Klopt dat met jouw mannetje?
Ben geloof ik wel weer even bijgekletst.. Ga even de bank op met een kop thee..
Ps greet, eten was weer lekker, wortelenstampot met gehaktballen. Lekker en gezellig. Was ik er toch even uit he.
Liefs, xx