***Meiden van 21/22/23 jaar***

@Cato: Wat een leuke baan heb jij zeg! Ik geloof ook wel dat het druk is, veel werk thuis voorbereiden zeker?? Hoe was je dag vandaag meis?? Wanneer ben jij weer een dagje vrij? Denk om jezelf en doe het rustig aan.....

@JMV: Jaa ik spiek overal wel zo'n beetje. Maar eageren niet hoor, dat doe ik natuurlijk liever hier!! Wij missen jou hier wel af en toe hoor. Kom maar op met de zwangere verhalen haha.

@Anne: WAAR BEN JE!!??

Ik zal nu echt weg....anders kom ik te laat! (En ben ALTIJD op tijd ;)
XXXjes lesy......

Hoi,

Greet,
Ik doe rustig aan hoor, op me werk ook aangegeven, dus mocht het lichte werk doen vandaag.
Morgen ga ik bloed laten prikken, word meteen gekeken naar suiker en ook reumawaarden, heb namelijk reuma, al gaat dat op zich wel goed nu.
En eisprong, die voelde ik steeds wel, pijnlijke steken, en veel slijmverlies.

Cato,
Leuke leeftijd is dat. Kan je inderdaad al veel mee doen en praten. Leuk.
En toch komen spieken, kon je niet wachten haha.

Lesy,
Nee, zit even niet mee, maar probeer toch te genieten. Niet altijd makkelijk als je je zo voelt, maar ja, we proberen het wel.
:)
En dag 13, spannend, eisprong komt eraan dan, kansen goed benutten he. hihi. flink gaan klussen.

Hier gaat ie nu wat beter, net spinazie op:d lekker.hehe.
Zo fruitsalade eten, of een chippie.

Zo meiden, tot snel weer.

x

Hoi lieve meiden,
Ben wel blij dat jullie bestaan hoor. Praat zo makkelijk even van me af.

@Greet, ik was 6 weken en 4 dagen zwanger. Aangeteld op 14 februari, beter kon eigenlijk niet he.. Maar het mocht niet zo zijn en dat doet toch nog echt wel pijn.
M'n schoonmams is echt een goede steun, maar m'n eigen mam ook. Ze woont alleen wat verder weg. Geeft niet dat je niet weet wat je moet zeggen, je luistert al. Ik kan er zelf wel goed over praten, maar soms denk ik, ik ga er niet weer over beginnen, en hou het dan voor mezelf.
Heerlijk zo'n eigenwijs nichtje, en als het een familietrekje is dan wordt het nog wat..
Ja en die vraag van je ei, ik voel het eigenlijk wel, heb ook krampjes onder in mijn buik. Denk dat ik vandaag m'n eitje heb, dus afwachten.. Je kunt erop testen met zo'n test van de kruidvat en je kunt temperaturen..

@Bloemetje, ben je weer een beetje gerust gesteld? Nare kwaaltjes he, bij zo'n zwangerschap. Maar je doet het ergens voor he. Maar doe het rustig aan en ook op je werk. Gewoon melden als het niet gaat!! Je moet er wel van kunnen genieten. Lief berichtje van je. Ik zoek jullie ook heus wel op.

@Cato, ik had je gevraagd wat voor werk je doet. Leuk hoor op een basischool lesgeven. En groep 7 lijkt me ook een leuke groep. Al bijna wijs. Ik vind er ook niks aan dat het zo vroeg donker is, het heeft wel een sfeertje, maar de dag is zo snel om.

@Lesy, ja een levensverhaal, het doet echt pijn, maar het is nu ook nog allemaal vers. Maar wie heeft er tegenwoordig geen levensverhaal. Ik vind het wel leuk dat jullie gewoon samen patat kunnen eten in bed, geeft wel aan dat je geen remmingen hebt he. Goede relatie zou ik dus zeggen.. Heb je je jurk al terug? Toch wel een beetje spannend he. En duur grapje ja, maar ja dan is hij (hopelijk) ook weer als nieuw. Mijn sterrenbeeld is trouwens stier. Echt koppig.. haha! Geloof jij in horoscopen? En ze zeggen dat bepaalde sterrenbeelden elkaar aantrekken en andere juist weer afstoten? Klopt dat met jouw mannetje?

Ben geloof ik wel weer even bijgekletst.. Ga even de bank op met een kop thee..
Ps greet, eten was weer lekker, wortelenstampot met gehaktballen. Lekker en gezellig. Was ik er toch even uit he.
Liefs, xx

hoi allemaal....

@yvon: ik ben ook nog niet getrouwd hoor, jullieook al zo lang bezig, wij ook al...20maanden...en lopen nu ook bij ziekenhuis ervoor..maar iid door de pil wordt alle menstruatieklachten afgeremd..ik had helemaal nergens last...en nu van alles maar ja je meot er wat voor hebben he..en zo zie je maar wat voor troep eigelijks in de pil zit..
@hannes: wat naar van die miskraam..ik had het ook na 6weken maar ik kwam er pas achter toen het er uit was na heeeeel veeeel pijn, testen waren negatief dus bij mij heeft dat toen niet zoheel veel indruk gemaakt, klinkt misschien gek (sorry, net dat ik er luchtig over denk hoor..in tegendeel zefls). Ik neem aan dat jij t al wist dat je zwanger was..dat lijkt me vreselijk...in ieder geval sterkte komende tijd....en fijn dat je  zo'n fijne (schoon)familie hebt..
@bloemetje: nou fijn dat je ff bij huisarst   ben geweest...nu hopen dat t niet zo lang meer aanhoud...is erg irritant...
@greet: nou ik voel helemaal geen eisprong...ik hoor 3nov of ik uberhautp wel een goeie eisprong heb, ivm dat t al 20 maanden duurt voordat we eindelijk zwanger zijn, naja ik benal wel een keer zwanger geweest, weekje of 6 maar ja dat was inronde 3, maar ik voel altijd wel als ik ongesteld moet worden, eigelijks alles wat je zou moeten voelen als je zwanger bent, maar dan valt t heeeel erg tegenomdat de red devils dan weer op komen zetten...ik weet van een paar vriendinnen dei ook hun eisprong nooit voelen..maja ieder lichaam zit weer anders in mekaar he... zag net trouwens dat jullie ook al tijdje bezig zijn, zijn jullie ook al bij huisarts geweest??is misschien wel een ideeom te doen...wil niet te bijdehand zijn hoor maar ik ben blij dat wij t wel gedaan hebben ondanks dat ik dat eiglijk niet wilde maar toch..naja tis een tipje, vat t niet negatief op...

er was iemand op zoek naar een hometrainer, weet niet meer wie dat was. Maar ik heb zelf een leg magic, rond 100euro. kwartiertje per dag of paar keer week. Zit een dvd bij en is ontzetten goed voor je bovenbenen/billen/buik, je doet namlijk ook opdrukken buikspieroefeningen enz...

wat is dat voor testje van de kruidvat? dat je je eisprong kan zien?? dat wist ik niet, ewet wel dat je zon test hebt, volgens mij heet dat ovulatie test, en die is rond de 80 euries..en dan hebje nog wat xtra dingetjes nodig..maar dat zal dat ding wel niet zijn....dus ben wel benieuwd wat dat voor test is dan dus als 1 van jullie mij kan helpen...

nog paar daagje wachten en dan weer me nod...ik hoop t neit...voel me niet alsof ik ongesteld moet worden maar ja..je kan je eigen kop gek maken he....dus ja afwachten maar ben best wel zenuwachtig...
en hoe staat t bij de andere ladys...nog meiden die over tijd zijn????????

fijne avond nog

kusssies

Hey doossie,
Ik wist idd wel dat ik zwanger was, en we waren er heel blij mee ondanks dat we er toen nog niet mee bezig waren, deze was tussen de rubbers doorgeglipt. Ben namelijk al heel lang niet meer aan de pil, in het begin had ik heel veel last van ontpillen. Onregelmatige cyclus. Nu al zo'n jaartje of 3 zonder pil en ik voel idd veel meer, maar daar ben ik juist blij om.

Zo'n test kun je bij de kruidvat halen, bij ons ligt die bij de zwangerschapstesten, het schijnt dat je die ook op internet kunt bestellen, maar geen idee waar.
Ik hoop wel voor je dat je nu zwanger bent dan, en anders dat je een goede uitslag hebt maandag. Volgens mij is er verder nog niemand overtijd, de meeste zitten nog in de klustijd!!
Liefs, xx

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

Oktober

Doossie
22
17
±31-10
1

November

Engetje87
21
1
02-11
1

Nien21
21
2
06-11
1

greet85
23
8
10-11
1                                  

Hannes86
22
3
10-11
1 na mk

lesy87
21
2
12-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

1986anne
22
2
25-11
1

Overtijd

Niemand.

Zwanger

uitgerekend

bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

JMV20
23
5
-
2
27 juni 2009

Hey wat grappig, we zijn bijna allemaal met ons eerste kindje bezig ;-)
Wat leuk!!!
Ik voelde net van alles in mn linker onderbuik. Heel vaag, moest er zelfs een beetje van lachen.....Echt raar. Dat kan geen eisprong zijn...? Ik hou alles in de gaten haha.
Vanavond maar weer even  oefenen...Het begint weer spannend te worden! In november moeten er wel meer zwanger zijn dan in oktober, alleen JMV was hier de gelukkige haha. Dus laat al die glitters maar komen....

Vandaag hadden we een zwangere vertegenwoordiger op het werk. En ik maar gluren naar die mooie dikke  buik (Zo nu en dan wreef ze er met haar hand over)!! GGrr, ik was wel even jaloers hoor, sorry dat ik het zeg. Ik wil gewoon ook zo graag........*Snik*....

Mijn man is een waterman van sterrenbeeld. Wij kunnen volgens de sterren goed met elkaar, en dat is dus ook zo. Niet dat ik er zo in geloof hoor! Ik lees alleen de horescoopen om te kunnen lachen en juist het tegendeel te kunnen bewijzen hihi. LOL!
Waar is iedereen??? Liggen jullie nu al op bed??
Liefs lesy...

Week 18

Jouw lichaam

Je baby en jij groeien deze weken snel. Hierdoor kan onderhuids bindweefsel scheuren; zwangerschapsstriae. Niet gevaarlijk maar wel vervelend vooral omdat het erg kan jeuken en de striemen zichtbaar kunnen blijven. De jeuk kan je verminderen door mentholpoeder op de plekken te doen. Door verzorgende olie, speciale antistriae crème en bindweefselmassage kan je de striae wel verminderen maar helaas niet voorkomen.
Baby
- 20,5 cm en 200 gr
- Je baby kan nu zien en horen.

Bloemetje, jij zit toch in week 18?? Veel zingen dus voor je baby ;-)
Wat is je baby dan al groot, zo'n 20 cm al!!! Een klein popje....
XXXjes lesy.

PS: lekker slapen meiden, tot morgenavond!!

Terug
Bovenaan