hey meiden,
@lesy hoihoi, druk, maar gelukkig een gaatje te vinden in je agenda hihi, rooster per dag een half uur in wil je!!!nou ik ben een ram dus erg koppig en eigenwijs..... ik geloof er ook niet in maar wel grappig om te lezen! Dat zal best je eisprong zijn hoor dan voel je kramp. en geklust tis gelukt hihi nu maar hopen dat het eitje en zaadje elkaar verschrikkelijk lief vinden! en heb een hometrainer gekocht hoor een nieuwe moest van me man dus dan luister ik braaf! Ach zal best goed komen met je jurk, mijne heeft ook een sleep, maar ik heb over me hele jurk een laag organza en ben als de dood dat t mislukt! had je bruidskinderen ik twee zo lief!
@bloemetje succes met bloedprikken, en je hebt reuma, allang? en wat voor een soort?
@hannes lekker wortelstamp! dat is echt logisch meis dat je het er moeilijk mee hebt vooral nu je anders bijna uitgerekend was, en 6 weken dan is het toch al een inimini mensje, fijn dat je zo n goede steun om je heen hebt!!!! en jij bent een stier ook koppig haha. Ga je vandaag weer werken? Hoe gaat het met je rug? fijn hey dit forum lekker van je afkletsen en toch voelen dat er geluisterd word
@cato je hebt helemaal gelijk kinderen krijg je die neem je niet, het is en blijft een wonder!maar je vraagt je weleens af bij de één gaat het zo makkelijk.... Werkze en gluur ze.... hihi
@doossie, jij bent al echt lang bezig zeg, en je hoort of je wel een goede eisprong heb, nou spannend, maar jij weet dat er wat aan gedaan word! nee wij zijn nu in ronde 8 en ga nog niet naar de huisarts, mijn man is bijna van af het begin dat we laat maar zeggen begonnen ziek geweest, vrij ernstig en dat hakte er nogal in ook op sexueel gebied dus ik denk dat het mede daaraan ligt, ik geef mezelf anderhalf jaar en dan wil ik naar de ha. Je bent niet bijdehand hoor, tis fijn dat je meedenkt!!! ik ben degene van de hometrainer, heb er al een gekocht, dus ben benieuwd.
een half uur verder! Ga dalijk werken, leuk, gezellig!!!Ben benieuwd wat de dag brengt!
Veel liefs Greet