***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hey lesy, nee ik slaap nog niet. Pijn onderin de buik en dan aan je linkerkant kan wel degelijk te maken hebben met je eisprong. Je voelt waarschijnlijk je eileider..

Jeetje bloemetje, dan heb je toch ook al best een buikje denk ik.. Mooi hoor..

He meiden,

Ben ik weer even.
@Lesy; Ik ben een leeuw, en denk dat het  qua karakter ook wel klopt hoor!
Ik weet eigenlijk niet echt of ik mn eisprong voel. De laatste maanden met pil dacht ik het wel te voelen maar afgelopen ronde weet ik eigenlijk ook niet zeker of ik het gevoeld heb. Zal er deze maand eens goed op letten.
En meiden ik blijf er bij ik heb het hier al meerdere forums gelezen, veel mensen praten makkelijk over een kindje nemen,maar het is niet iets wat je zomaar neemt hoor,het is echt wel een kindje krijgen!
Ik ga zo maar weer naar mn werk en ik spiek vanmiddag nog even bij jullie.

Dikke kus

@bloemetje; he meid,weet je ook al wanneer je dan de uitslag van je bloed krijgt?

hey meiden,

@lesy hoihoi, druk, maar gelukkig een gaatje te vinden in je agenda hihi, rooster per dag een half uur in wil je!!!nou ik ben een ram dus erg koppig en eigenwijs..... ik geloof er ook niet in maar wel grappig om te lezen! Dat zal best je eisprong zijn hoor dan voel je kramp. en geklust tis gelukt hihi nu maar hopen dat het eitje en zaadje elkaar verschrikkelijk lief vinden! en heb een hometrainer gekocht hoor een nieuwe moest van me man dus dan luister ik braaf! Ach zal best goed komen met je jurk, mijne heeft ook een sleep, maar ik heb over me hele jurk een laag organza en ben als de dood dat t mislukt! had je bruidskinderen ik twee zo lief!
@bloemetje succes met bloedprikken, en je hebt reuma, allang? en wat voor een soort?
@hannes lekker wortelstamp! dat is echt logisch meis dat je het er moeilijk mee hebt vooral nu je anders bijna uitgerekend was, en 6 weken dan is het toch al een inimini mensje, fijn dat je zo n goede steun om je heen hebt!!!! en jij bent een stier ook koppig haha. Ga je vandaag weer werken? Hoe gaat het met je rug? fijn hey dit forum lekker van je afkletsen en toch voelen dat er geluisterd word
@cato je hebt helemaal gelijk kinderen krijg je die neem je niet, het is en blijft een wonder!maar je vraagt je weleens af bij de één gaat het zo makkelijk.... Werkze en gluur ze.... hihi
@doossie, jij bent al echt lang bezig zeg, en je hoort of je wel een goede eisprong heb, nou spannend, maar jij weet dat er wat aan gedaan word! nee wij zijn nu in ronde 8 en ga nog niet naar de huisarts, mijn man is bijna van af het begin dat we laat maar zeggen begonnen ziek geweest, vrij ernstig en dat hakte er nogal in ook op sexueel gebied dus ik denk dat het mede daaraan ligt, ik geef mezelf anderhalf jaar en dan wil ik naar de ha. Je bent niet bijdehand hoor, tis fijn dat je meedenkt!!! ik ben degene van de hometrainer, heb er al een gekocht, dus ben benieuwd.

een half uur verder! Ga dalijk werken, leuk, gezellig!!!Ben benieuwd wat de dag brengt!

Veel liefs Greet

wouw spannend hoor dames
iedereen zit nu zo goed als in de eisprong periode
hopelijk word iedereen zwanger deze maand
van mij nog wat glitters voor iedereen

**********************************************************************************************
**********************************************************************************************
Ik denk aan jullie en duim heel hart
ik kan niet zo ged beschrijven hoe erg ik het jullie gun
maar ik meen het ik gun het jullie zooooooooooooo
laat alle eisprongen maar komen en de bevruchtingen

Goede morgen allemaal

was ik weer vandaag lekker daggie vrij dus haha

Iesy: ik ben ook 2 maand van de pil af, 25 november is goed haha als die anders is laat ik het wel weten ben nog niet bezig geweest om het uit te rekenen haha paar drukke dagen gehad dus, maar nu wordt het weer wat rustiger en heb volgende week lekker een weekje vakantie dus heerlijk.

ik vindt ook dat die wat niet meer reageren je kan  verwijderen uit het lijstje hoor, zo wordt die alleen maar langer terwijl ze toch niet mee praten!

Bloemetje: leuk dat je een kinderwagen uitgezocht hebt, zit echt wel een lange levertijd op!.

alle nieuwe meiden welkom...

Er is zo veel geschreven ind e dagen dat ik er niet was , dat ik het ff niet bij kan houden haha, vandaag dat ik nu ff niet op iedereen reageer haha sorry  dat wordt dan een heeeeeeeeeeel verhaal en uren werk volgens mij,,,, ben er weer vandoor atwt kijken en daarna gtst  

Liefs Mij, nu ben ik er wel weer bijna elke dag hoor sorry!!!

Hallo, allemaal,

@ greet, wat leuk dat jullie de nieuwelingen gelijk welkom laten voelen.
Ik ben eigenlijk fulltime moeder, zo nu en dan werk ik als oproepkracht voor een verpleegkliniek.
Ik werk tegenwordig al wat meer omdat sem sins 2 weekjes smorgens naar de peuterspeelzaal gaat.
Ik wil pas weer echt aan de slag als we een 2de zouden hebben.

Liefs Lonne

Iesy: ik hou het op 33 dagen dan is me nod 27 november, ik ga daar maar weer van uit de volgende maand .

Wat is het rusitg hier vandaag allemaal druk aan het werk,
ik ben druk in huis ant werk gweest vandaag moet ook gebeuren he haha

Fijne dag allemaal!

Liefs Mij

hey,

@anne lekker vrij vandaag, en je huis gepoetst moet ook gebeuren hé! ik dacht moet een hoop bijlezen maar dus niet, iedereen is druk denk!
@jvm ik pak glitters een heleboel bedankt.... hoe gaat het met jou en de beeb?
@bloemetje waar ben je, wil weten hoe t met je is?!?!?!
@vlindertje, leuk fultime moeder en je zoontje na de speelzaal zal wel wennen zijn voor jou? hoe oud is tie? heb je er bewust voor gekozen fultime moeder te zijn?
@hannes en lesy tot vanavond hoop dat julllie lekker veel te vertellen hebben!

Ben net thuis zit lekker een appeltje te eten, zo me eten klaarzetten en stofzuigen.
Liefs Greet

Terug
Bovenaan