***Meiden van 21/22/23 jaar***

hoi greet
heeeeeel graag gedaan ik hoop zo dat het helpt
en hier gaat het nog steeds goed wonderbaarlijk
eigelijk voel ik me echt super.
Ik ben vandaag al begonnen met de babykamer ga zo nog ff de muren afverven
ja ik zie jullie denken nu al?
ja ik dacht nu ik het nog kan en fit en nergens last van heb kan ik maar alvast beginnen.en ik moet het alleen doen want heb hele ideeen en dat kan niemand anders voor me doen.en er zit dus best een heel groot werkje aan ik hoop dat het resultaat er ook mag zijn als het klaar is.Dus dat is ook de reden dat ik nu al begin
gewoon omdat er erg veel tijd in gaat zitten en ik heb alleen maar de avonden als de kleine meid slaapt.dus vandaar en ik vind het gewoon super leuk om te doen hihi

hoe gaat het verder met alle meiden gaat het klussen goed willen de mannen een beetje.ik duim heel hart voor jullie

Hey mijn lieve meiden!

Het is hier niet zo druk geweest vandaag! Dat is lekker, hoef ik eens een keertje niet eerst een half uur te lezen voordat ik kan reageren haha ;)

@Hannes: Tja, het kan van alles zijn geweest. Vorige maand had ik een hele dag ontzettende kramp, dus van dat gevoel ben ik een beetje uitgegaan en hoop dat dat morgen gebeurt...anders weet ik het even niet meer hoor. Dan misschien toch dag 12 ipv dag 14?

@Cato: Het is denk ik ook wel moeilijk om iets te voelen....Ik voelde dus gisteren iets heel vaags....Het is vast een questie van afwachten. Hey mijn moeder is ook een leeuw! En wij kunnen elkaar soms even niet luchten of zien (ze heeft het vaak over zichzelf en staat graag in de belangstelling) En daar kan ik niet goed tegen haha. Dus als jij ook zo in elkaar zit.... ;-) Nee hoor, grapje! Het dringt inderdaad steeds meer tot me door dat zwanger worden toch een klein wondertje is. De kans is ook zo klein, het moet precies goed gaan! Hoe was het op je werk vandaag? Bij ons rustig. Het ging natuurlijk weer over sex haha, de baas was er vandaag niet :p

@Greet: Ja meis, ik weet het. 41 uur is echt mn max hoor! Morgen heb ik lekker vrij! Jij ook? Kunnen we lekker kletsen hier. kan toch niet de stad in, moet goed sparen want november en december zijn ontzettende dure maanden he. Haha, mooi dat er goed geklust is haha. Jij zegt dat altijd zo mooi!! Hihi. Mn man zei na het eten: "Vanavond zeker weer klussen he? Lekker....Je doet nu wél al je kleren uit he?" Hahaha. Sorry ;) Op een gegeven moment is het niet meer sexy na 7 dagen achter elkaar vrijen, en dan moet je op een gegeven ongenblik toch echt alles uit de kast halen...Ik had geen bruidsmeisjes nee, zoveel kleine nichtjes en neefjes heb ik niet :(
Ben je al op je hometrainer geweest?? Ben benieuwt!

@JMV: Jaaaa iedereen is nu zo'n beetje in z'n eisprong. Echt leuk, veel leuker als dat je er alleen naartoe moet leven en ervaren. Bedankt voor de glitters meis, mag ik ze allemaal hebben?? Haha ;) ja het zou leuk zijn als we allemaal zwanger waren he, lijkt me zo fantastisch.......

Meiden, ga eerst even gtst kijken hoor, daarna reageer ik wel even verder.
GTST is mn lust en mn leven haha.....XXXjes...lesy!

Hey Meiden!

Ik ben er ook weer even, gtst is anders wel begonnen. Hihi.. Kijk wel met een half oor.

Ben vandaag nog niet gaan werken, Moet woensdag me weer melden. Ga morgen toch maar even naar de huisarts. Even vragen voor fysio of zo. Een lekkere massage kon geen kwaad. Morgen met een vriendin naar het zwembad. Lekker warm water is goed voor me rug.

Moet zo even gaan lezen en dan reageer ik wel even verder. Tot na gtst meiden!

Liefs, xx

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

Oktober

patricialut
23
2
28-10
2
ZWANGER!!

Doossie
22
17
31-10
1

November

Engetje87
21
1
02-11
1

Nien21
21
2
06-11
1

greet85
23
8
10-11
1                                  

Hannes86
22
3
10-11
1 na mk

lesy87
21
2
12-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

1986anne
22
2
27-11
1

Overtijd

Niemand.

Zwanger

uitgerekend

bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

JMV20
23
5
-
2
27 juni 2009Nou, patricialut is zwanger, net gelezen op ander forum.
Stond hier ook in het lijsje. Weten jullie het even ;)

@Anne: Ow ben jij nu ook 2 maand van de pil af? Heb jij nog klachten van het ontpillen? Ik niet meer. Ik heb je NOD nu op de 27e staan. We zien het vanzelf wel weer! Wel minder he, zo druk bezig met werken. Soms wil ik vanaf NU al minder werken, maar moeten toch nog even wat extra centjes sparen voor n kleine en toebehoren.

Zag net zwangere froukej op tv, ik vind dat zo grappig he haha. Ik zie ook echt allemaal zwangeren tegenwoordig! Zoo leuk....HOOP zo dat het raak is deze maand. Helaas hebben we dit niet zelf in de hand.....
Waar is iedereen?? Prisonbreak begint pas helf tien hoor! Haha....
groetjes lesy.

Owja, ik had nog een vraag...
Weten jullie wat dit is????

Dag 12 had ik klodders plakkerig slijm aan het toiletpapier zitten.
Leek wel een beetje op snot haha.....echt super vast (niet uit elkaar te trekken!!)
Het was ook wat wit. Sorry voor de ranzige details haha.........
Had gelezen dat je slijm voor de eisprong heel vloeibaar en doorzichtig is???
Nou dit was het absoluut niet, en het was alleen die dag zo......en 's avonds dus kleine steekjes in mn onderbuik gehad.
Nou vraag ik me af, kan dat eisprong-slijm zijn?

Groetjes lesy...

Hey lesy, ik weet niet of het bij iedereen hetzelfde is dat slijm bij je eisprong.

Ik heb wel degelijk meer slijm. Maar verschilt per keer

Als ik nu mijn ei sprong heb dan is het goed raak deze keer, want heb echt veel krampen in mijn onderbuik.

Alsof ik ongie moet worden, maar dat kan dus helemaal niet. Maf lichaam.

Wat voel je verder nog? Ga zo even in bad. Heb het even nodig met m'n rug.

Probeer nog wel even te spieken. Liefs x

Hoi Meiden,

Even snel berichtje.

Lesy, aanstaande vrijdag ben ik precies 16 weken zwanger, en of ons droppie nu blij is dat ik ga zingen haha, weet ik nog niet zo hoor.

Verder gaat het redelijk, vandaag wel weer duizelig geweest.
En ook erg drukke dag gehad, vanmiddag half uurtje thuis geweest, daarna hoop dingen moeten regelen. En nieuwe auto opgehaald, wat een heerlijke auto is dat. hehe, mn trots hoor. :)

Zo, ga nu op bed, morgen weer meer.

x

Hannes, wat super lastig dat met je rug....heb je het vaker gehad??
Ik voelde niet echt iets verder op dag 12. Alleen hele lichte steekjes. En mijn slijm verschilt ook per dag, dus daar kan ik niet zoveel aan zien.  Ik wacht het nog even af. Mn vorige eisprong voelde ook als een dag ontzettende kramp, ik dacht dat ik doodging, zo zeer! Dus dat verwacht ik morgen haha, als ik weer uitga van een cyclus van 28 dagen. Ben heel benieuwd!! We gaan vanavond in ieder geval nog een keertje klussen haha. Is het lekker in bad? Massage's doen ook wonderen hoor!

Bloemetje, waar ben je meis??!! Je kunt ons alles vertellen he!! Dat weet je......

Kusje lesy.

Terug
Bovenaan