hey ladies,
was ik weer, gisteravond heb me ventje de laptop en heb dat maar zo gelaten!!
@lesy lekker vrij?! en je bed al uit hahaha..... ik heb ook vrij maar ga na me ouders tis weer woensdag, snik kunnen we nog niet beppen! hi en niet na de stad hand op de knip!! en je werk nog wel extra dus dat moet toch goedkomen!of je koopt gewoon minder kado's! pft jij klust echt mega, wij doen het vooral als we zin hebben en rond me eisprong we zien wel ga me niet druk meer maken t zal best x komen, zeg het nu wel makkelijk maar rond me nod zit ik in de stress. en dat slijm zou t niet weten, ik snap dat bij me eigen lichaam niet eens laat staan bij een ander haha
@jvm wat fijn dat je je goed voelt. grappig dat je al met de babykamer bezig bent en inderdaad als je het zelf wilt doen kan je niet vroeg genoeg beginnen! wat voor een ideen heb je? of vertel je dat liever niet! succes!!!! grappige site trouwens die muis!! ga nog x op me gemak kijken als ik tijd heb.
@hannes nog steeds last van je rug. wel goed dat je na de ha ga wie weet heeft tie een tip! en een lekker warm bad, heerlijk! hoop dat je genoten hebt
@bloemetje héhé maakte me al zorgen! dus hij bevalt okay de nieuwe auto?! wanneer krijg je de bloeduitslag?
@cato lekker vanmiddag vrij!! en je schoonzusje rust houden, als ze dat maar doet, dan komt het meestal wel goed hoor. En je hebt baaldagen, nou dat mag toch best een keer ff lekker flink de pee er in hebben en dan weer met frisse moed ertegen aan!
zo dat was t weer, ga ff kijken of er geen file's staan en dan vertrek ik dalijk tis drie kwartier rijden ongeveer, als het rustig is 35 minuten!! ben er aan het eind van de middag weer. O ja nog even wat leuks, kwam gister thuis uit me werk staat er een mega mooie bos bloemen een knoeperd, met een kaartje ik hou van jou, bedankt voor alles wat je voor me doet en betekend, moest wel een paar keer slikken is dat niet lief??? Veel liefs Greet