***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hej Lesy87

Ja ik ben ook nog wel jong, heb altijd al gezegt dat ik graag jong kinderen wou.( als het mag lukken)
Dus jij werkt ook in de zorg, ik ook in de thuiszorg, ik werk nu ook niet zo veel uur 24 uur en als het allemaal kan wil ik dat ook blijven doen, ja er veranderen elke keer weer dingen dus haha.
Ja mijn nod is 20 oktober schiet al op maarja dat wachten duurt zo lang pfff.
Bij jou nog alles rustig?

Fijne dag verder allemaal..

Groetjess

Hoi meiden,

hier ben ik weer.
Voor jullie allemaal spannend, voelen jullie al wat?

Potje ongeduld. sporten kan je gewoon blijven doen hoor, alleen goed naar je eigen lichaam luisteren. sauna zou ik niet doen als je niet weet of je zwanger bent, je lichaamstemperatuur loopt dan te hoog op en volgens mij is dat niet goed voor het kindje.

Liefs

hey

@lesy87 zijn er nog geen rdtjes?????? hoop het zo voor je

@jvm20 nee je kan er inderdaad niets aandoen tis een kwestie van geluk hebben denk en geduld.... zo heel wat gemakkelijker zijn als we het zelf in de hand hadden!!

@cato en gepoetst? hihi. zo n lijstje zou wel leuk zijn maar ja hoe maak je die?

@bloemetje hoe gaat het met jou? hoeveel weken ben je nu zwanger?

@potje ongeduld volgens mij kan sporten geen kwaad net als wat bloemetje zeg wel naar je lichaam luisteren.

nou ongi breekt nog niet echt door wel wat bloed maar that's it

meiden we gaan ervoor positief en vol goede moed het gaat ons allemaal een keer lukken

Liefs

Hoi,Hoi

@greet ja het poetsen is gelukt hoor! Ik zal wel eens proberen wat in elkaar te draaien qua lijstje ok?

Vanmiddag een vriendin op visite gehad die nu 24 weken zwanger is en het 'per ongeluk'geraakt is. Wat kriebelt het me dan toch om het te zeggen, maar we hebben afgesproken tegen niemand te vertellen dat we bezig zijn dus vandaar dat ik bij jullie mn hart maar uitstort,haha! Ik denk echt van alles te voelen maar ik weet zeker dat dat echt nog niet kan, dus dat gaat volgens mij onbedoeld heel zwaar val als ik weer Rd'tjes krijg!

groetjes

ps. We stonden bijna op pagina twee hoor!

hoi

@cato super, ik ben nl niet zo handig met dat soort dingen!!!!!!! Tja stilletjes hé maar de meeste werken denk ik de hele dag. Ik ben een bofkont die dat lekker zelf indeel en vaak tussendoor ff thuis ben heerlijk is dat en dan kan ik het niet laten ff hier te spieken lijkt wel een verslaving.   Moeilijk is dat hé je mond houden, daarom is dit wel fijn lekker tegen mensen aankletsen.

Fijne avond allemaal en tot morgen

Veel liefs Greet

Hoi meiden,

Erg moeilijk is het inderdaad dat zwijgen, en meiden dat word nog erger als jullie zwanger zijn hoor. Dan ben je zo blij met dit forum :)

Ik ben nu 13 weken en 3 dagen zwanger, weet al ff niet meer wie het vroeg.
Sorry meiden, mijn geheugen is erg slecht momenteel.

Liefs

Hoi Allemaal..
Leuk om jullie reacties hier terug te lezen.
Ik ben nog steeds over tijd.. inmiddels 10 dagen overtijd.
Getest en daar kwam uit dat het negatief was..
Vanmorgen bij de huisarts nog een test gedaan en ook
die was negatief. Kon altijd gebeuren zei hij dat ik een
menstruatie oversloeg.. Nou ja.. Dan maar hopen dat ik nu snel ongie
wordt zodat we weer een nieuwe kans hebben.
Liefs Hanneke

naam                leeftijd             ronde           NOD

cato85             23                              1                          25 okt

He meiden geef even je gegevens door dan kan ik ze in het lijstje zetten, of je kan natuurlijk zelf effe knippen en plakken,

groetjes

ps. het is echt een verslaving

Terug
Bovenaan